Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Staffie
Moderator: moderatorteam
-
Ree
Staffie
Ree,
Hallo Ik ben Raimond 37 jaren oud. We hebben een Staffordshire bull terrier van bijna 11 jaren oud. Ik heb altijd heel veel plezier met de hond gehad rennen fietsen zwemmen enz maar helaas is de hond nu vrij ziek. Ze leid aan de ziekte van Cushing. Nadat de diagnose gesteld was hebben we haar behandeld met Vetoryl een in mijn ogen zwaar vergif wat in de meeste gevallen haar werk prima doet. Helaas was dit bij mij hond niet het geval. Ze werd lusteloos en kwam niet meer van haar plek. Ik ben nu gestopt met het geven van medicatie en ze leeft weer helemaal op. Helaas is de spiermassa grotendeels verdwenen waardoor ze wel wil maar niet meer kan doen wat ze wil.
Ik ben lid geworden van dit forum om te zien wat de ervaringen van andere mensen zijn vwb deze rot ziekte.
Groeten Raimond
Hallo Ik ben Raimond 37 jaren oud. We hebben een Staffordshire bull terrier van bijna 11 jaren oud. Ik heb altijd heel veel plezier met de hond gehad rennen fietsen zwemmen enz maar helaas is de hond nu vrij ziek. Ze leid aan de ziekte van Cushing. Nadat de diagnose gesteld was hebben we haar behandeld met Vetoryl een in mijn ogen zwaar vergif wat in de meeste gevallen haar werk prima doet. Helaas was dit bij mij hond niet het geval. Ze werd lusteloos en kwam niet meer van haar plek. Ik ben nu gestopt met het geven van medicatie en ze leeft weer helemaal op. Helaas is de spiermassa grotendeels verdwenen waardoor ze wel wil maar niet meer kan doen wat ze wil.
Ik ben lid geworden van dit forum om te zien wat de ervaringen van andere mensen zijn vwb deze rot ziekte.
Groeten Raimond
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Staffie
Welkom en sterkte met je hond. Hoe heet ze?
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Welkom en veel sterkte met je hond.
Hoop dat je hier info kan vindne die je kan helpen
Hoop dat je hier info kan vindne die je kan helpen
-
Ree
Hallo,
De naam van mijn hond is Staffie. Zoals iedereen hier ben ik ontzettend wijs met mijn hondje. Ik probeer er alles binnen het redelijke aan te doen om de hond wat langer te kunnen houden uiteraard moet de hond zelf ook nog een plezierig en pijnloos leven hebben.
Groeten Raimond
De naam van mijn hond is Staffie. Zoals iedereen hier ben ik ontzettend wijs met mijn hondje. Ik probeer er alles binnen het redelijke aan te doen om de hond wat langer te kunnen houden uiteraard moet de hond zelf ook nog een plezierig en pijnloos leven hebben.
Groeten Raimond
-
S@ndr@
- Zeer actief
welkom hier, en hopelijk is er nog iets wat je hond een betere vooruitzicht geeft voor de tijd die haar rest
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Ik hoop dat je nog wat kan doen voor Staffie, 11 jaar is een hele langdurige vriendschap, ze gaan onder je huid zitten hè.Ree schreef:Hallo,
Groeten Raimond
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Welkom hier! Hopelijk kun je tips vinden.