Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nieuw forum lid

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
patriesje&chanella
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford
Aantal honden: 1

nieuw forum lid

Ongelezen bericht door patriesje&chanella »

Hallo, ik ben patricia ben 42 jaar dus ook nieuw hier,
heb 1 hond een amerikaans staffordshire terrier,
zij is nu ong 18 weken,daar ik haar nu zelf sinds 27 julie heb,weet ik totaal niets van haar voorgeschiedenis(helaas)
daarom ben ik ook door het zoeken op internet hier terecht gekomen,in de hoop goede adviezen te krijgen omtrend voeding,
omdat zij zolang ik haar heb, giardia heeft en de daarbij horende medicijnen...
goed dank jullie voor het lezen.
Pakdebal

Re: nieuw forum lid

Ongelezen bericht door Pakdebal »

patriesje&chanella schreef:Hallo, ik ben patricia ben 42 jaar dus ook nieuw hier,
zij is nu ong 18 weken,daar ik haar nu zelf sinds 27 julie heb,weet ik totaal niets van haar voorgeschiedenis(helaas)
daarom ben ik ook door het zoeken op internet hier terecht gekomen,in de hoop goede adviezen te krijgen omtrend voeding,
18 weken en nu al zo ziek ?. Waar heb je haar vandaan ?. :denken:
ze worden door de vele vraag wat overgefokt
welkom
patriesje&chanella
geregistreerd lid

Pakdebal schreef:
patriesje&chanella schreef:Hallo, ik ben patricia ben 42 jaar dus ook nieuw hier,
18 weken en nu al zo ziek ?. Waar heb je haar vandaan ?. :denken:
ze worden door de vele vraag wat overgefokt
welkom
Ik heb haar van me naaste buurvrouw genomen zij had haar via via,op marktplaats???, maar uit diemen afkomstig triest weet niet eens haar geboorte datum dus hebben wij haar de eerste cocktail gegeven,gechipt dus nu bestaat ze,en zij heeft geen epuppy entingen gehad, wilde nu dat het diertje een nieuwe start met de nodige verzorging en liefde groot word gebracht,alleen het eeten,tja zit nu op orijen brokjes en 2 x per week pens, maar wilde graag over op vers vlees,genoeg aanbod,heb het geprobeert van morgen maar mevrouwtje trekt rare gezichten en door het hele huis ligt lams gedoe ahum
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

patriesje&chanella schreef: Ik heb haar van me naaste buurvrouw genomen zij had haar via via,op marktplaats???, maar uit diemen afkomstig triest weet niet eens haar geboorte datum dus hebben wij haar de eerste cocktail gegeven,gechipt dus nu bestaat ze,en zij heeft geen epuppy entingen gehad, wilde nu dat het diertje een nieuwe start met de nodige verzorging en liefde groot word gebracht,alleen het eeten,tja zit nu op orijen brokjes en 2 x per week pens, maar wilde graag over op vers vlees,genoeg aanbod,heb het geprobeert van morgen maar mevrouwtje trekt rare gezichten en door het hele huis ligt lams gedoe ahum
heb je al een dierenarts , die kan veel zeggen over voeding , en de hele behandeling

een goed streven echt waar , van je, maar er zijn heel veel nesten geboren van dit type hond , die " onder de tafel zijn geboren "
de zogenaamde " broodfokkers " ,
en die zitten veel op marktplaats
waarom heeft je buurvrouw haar weggedaan ?

het zijn gewoon moeder-fabrieken , omdat de vraag zo groot is , zien ze daar geld in !! :hmmm:, kan gewoon ook in een gezin
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier en beterschap :ok:
patriesje&chanella
geregistreerd lid

Hallo, ik heb een d.a en op dit moment gaat het stukken beter,geen diarree,maar wel bultjes en jeuk,mms van de a.b,metrobac.
Ze eet alleen vlees van naturis sindsdien goede ontlasting.
Chanella is bij mij gekomen omdat het achteraf te druk was met de andere hond van mijn buurvrouw,het ging niet...
Maar inderdaad is zij van een broodfokker ergens uit omgeving amsterdam of diemen...?
Ik snap niet veel van het forum??? Ik mag nergens reageren? Even uitzoeken nog
Bedankt voor jullie belangstelling
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”