Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Veel nieuwe leden!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

silvester

Re: Veel nieuwe leden!

Ongelezen bericht door silvester »

Memsen, mensen, mensen, dat zijn helemaal geen nieuwe leden, maar diegene die op de ban stoel terecht zijn gekomen, die hebben uit voorzorg alvast een tweede accountje aangemaakt. ;)
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fizgig »

silvester schreef:Memsen, mensen, mensen, dat zijn helemaal geen nieuwe leden, maar diegene die op de ban stoel terecht zijn gekomen, die hebben uit voorzorg alvast een tweede accountje aangemaakt. ;)
De 'ban stoel', hahahaha, doet me denken aan 'het stoeltje' maar dat was met kinderen. Wat is dat dan?
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Muk schreef:
M@scha schreef:
Muk schreef:
Hylos schreef:
Dit is gemeen van mij maar: of reageren om ergens reclame voor te maken. :tongue:
Reclame? Ik maak nooit reclame voor iets. Dus ik denk dat je je flink vergist nu. :wink:

ik denk zómaar dat ze jou niet bedoelt als degene die reageert om reclame te maken :cool2:
Oja, dat kan ook nog. Door mensen welkom te heten en in hun onderschrift een link / plaatje naar hun webshop te hebben. Dan maak je ook wat reclame ja. Of wordt dat ook niet bedoeld? :mrgreen:
Ja, zeg hou eens op reclame te maken voor eeehhh :pffff:
Jij niet dus :mrgreen:

Bedoel idd wat je nu zegt. Msschien is het gewoon pure vriendelijkheid hoor! Maar er zijn een aantal die altijd reageren én een webshop in hun onderschrift hebben. Viel me zo op :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Hylos schreef: Bedoel idd wat je nu zegt. Msschien is het gewoon pure vriendelijkheid hoor! Maar er zijn een aantal die altijd reageren én een webshop in hun onderschrift hebben. Viel me zo op :mrgreen:
Ah ok. Ja, dat is mij bij een aantal personen ook opgevallen. Je ziet die zelden op het forum, maar hier in het welkomsthoekje des te meer.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

jemig en ik maar denken dat dat toch wel erg aardige mensen waren :jank:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

renee-uk schreef:jemig en ik maar denken dat dat toch wel erg aardige mensen waren :jank:
Wees blij dat je een positiever wereldbeeld hebt dan ik. :mrgreen:
ayavir

Ongelezen bericht door ayavir »

Ik ben dus zo'n nieuw lid, die altijd meelas. Ik vind het jammer dat die mogelijkheid werd afgesloten. Het ging nooit om begluren, maar puur kennis opdoen. Dat is dan toch alleen maar in het belang van de hond! Ik snap niet waarom daar zo negatief over gedaan wordt. Wat is er mis mee om gebruik te maken van kennis die al op het internet aanwezig is? Jake is mijn eerste hond en ik heb me via het hondenforum op sommige onderwerpen ingelezen en ook bij problemen waar ik tegen aanliep gekeken of jullie oplossingen hadden in soortgelijke gevallen. Ik zal ws. niet zo actief zijn in schrijven omdat ik mezelf nou nog niet zo'n ervaringsdeskundige vind. Misschien later pas. Een reactie moet toch een beetje zinnig zijn? Hopelijk wordt ik er dan niet na korte tijd al weer afgegooid omdat ik te inactief ben. Ik hoop dat ik bij problemen nog steeds het hondenforum kan raadplegen.
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

ayavir schreef: Ik zal ws. niet zo actief zijn in schrijven omdat ik mezelf nou nog niet zo'n ervaringsdeskundige vind. Misschien later pas. Een reactie moet toch een beetje zinnig zijn? Hopelijk wordt ik er dan niet na korte tijd al weer afgegooid omdat ik te inactief ben. Ik hoop dat ik bij problemen nog steeds het hondenforum kan raadplegen.
Op dit forum niet hoor :mrgreen:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Welkom alle nieuwe leden.

Was enthousiast begonnen met welkom te zeggen, maar het zijn er een beetje veel.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

nathalie71 schreef:Mag wel even gezegd worden...

De laatste tijd zie ik er ontzettend veel nieuwe leden bij komen!!

Helemaal super!

Welkom allemaal

:cheer: :cheer: :cheer: Lang leve het HONDENFORUM !!!!!!!!!!!!!!!! :cheer: :cheer:

Moderators :ok: :ok: :ok:

en hopelijk schrijven ze dan mee, he ?.. :wink:
labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever

Ongelezen bericht door labje »

ayavir schreef:Ik ben dus zo'n nieuw lid, die altijd meelas. Ik vind het jammer dat die mogelijkheid werd afgesloten. Het ging nooit om begluren, maar puur kennis opdoen. Dat is dan toch alleen maar in het belang van de hond! Ik snap niet waarom daar zo negatief over gedaan wordt. Wat is er mis mee om gebruik te maken van kennis die al op het internet aanwezig is? Jake is mijn eerste hond en ik heb me via het hondenforum op sommige onderwerpen ingelezen en ook bij problemen waar ik tegen aanliep gekeken of jullie oplossingen hadden in soortgelijke gevallen. Ik zal ws. niet zo actief zijn in schrijven omdat ik mezelf nou nog niet zo'n ervaringsdeskundige vind. Misschien later pas. Een reactie moet toch een beetje zinnig zijn? Hopelijk wordt ik er dan niet na korte tijd al weer afgegooid omdat ik te inactief ben. Ik hoop dat ik bij problemen nog steeds het hondenforum kan raadplegen.
Goed dat je jezelf hebt aangemeld.
Welkom!
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Ik kijk altijd via Nieuwe berichten en sla dan in principe de voorsteltopics over tenzij het me interessant lijkt.
Simpel toch :U:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

ayavir schreef:Ik ben dus zo'n nieuw lid, die altijd meelas. Ik vind het jammer dat die mogelijkheid werd afgesloten. Het ging nooit om begluren, maar puur kennis opdoen. Dat is dan toch alleen maar in het belang van de hond! Ik snap niet waarom daar zo negatief over gedaan wordt. Wat is er mis mee om gebruik te maken van kennis die al op het internet aanwezig is? Jake is mijn eerste hond en ik heb me via het hondenforum op sommige onderwerpen ingelezen en ook bij problemen waar ik tegen aanliep gekeken of jullie oplossingen hadden in soortgelijke gevallen. Ik zal ws. niet zo actief zijn in schrijven omdat ik mezelf nou nog niet zo'n ervaringsdeskundige vind. Misschien later pas. Een reactie moet toch een beetje zinnig zijn? Hopelijk wordt ik er dan niet na korte tijd al weer afgegooid omdat ik te inactief ben. Ik hoop dat ik bij problemen nog steeds het hondenforum kan raadplegen.
Mechelse Herder altijd goed :wink:
Maar wel foto's plaatsen :engel:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

M@scha schreef:
renee-uk schreef:
M@scha schreef:
Maryanne schreef:Komt waarschijnlijk omdat het forum tegenwoordig afgesloten is voor niet-leden. Maar ik word eigenlijk niet goed van al die voorstel topics. Reden om even een tijdje weg te blijven.

nou omdat je zo lekker enthousiast bent zal ik er nog even een paar toelaten ok? :cheer:
joepie :cheer: :roll:

ja kom renee. als mensen hier al over gaan zeuren dan vind ik dat je wel echt overal een probleem van maakt.

jep klopt, is even lastig via nieuwe berichten. tip: ga naar het voorstelforum en klik rechtsboven op "markeer als gelezen" dan staan ze nog in je nieuwe berichten maar niet meer oranje
En als je dan op 'toon ongelezen berichten' drukt staan ze ook niet meer in de lijst :ok:
Afbeelding
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound

Ongelezen bericht door pointer »

Ook hier een nieuw lid. Ik lees al een aantal maanden mee en twijfelde of ik een actief lid zou worden. Er zijn zoveel vaste forumleden met een schat aan hondenervaring dat ik niet het idee had dat ik daar wat aan toe te voegen had.
Als onervaren hondenbaasje heb ik hier al heel wat info weggehaald. Puberdochter en ik vinden de fotohoek geweldig en ik moet regelmatig lachen om de verhalen .
En nu kon ik van het ene op andere moment niet meer meelezen, HELP!
Dat was het zetje wat ik nodig had, snel lid geworden en ik heb binnen een week al een wandelafspraak staan en er is actief meegedacht met een huidprobleempje bij Pablo.

Superleuk!
Groetjes Iris
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

pointer schreef:Ook hier een nieuw lid. Ik lees al een aantal maanden mee en twijfelde of ik een actief lid zou worden. Er zijn zoveel vaste forumleden met een schat aan hondenervaring dat ik niet het idee had dat ik daar wat aan toe te voegen had.
Als onervaren hondenbaasje heb ik hier al heel wat info weggehaald. Puberdochter en ik vinden de fotohoek geweldig en ik moet regelmatig lachen om de verhalen .
Dat was het zetje wat ik nodig had, snel lid geworden en ik heb binnen een week al een wandelafspraak staan en er is actief meegedacht met een huidprobleempje bij Pablo.

Superleuk!
:ok:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
silvester

Ongelezen bericht door silvester »

Jion schreef:
Neem het niet persoonlijk op hoor. Sommige leden hier houden nu eenmaal van zeuren om het zeuren. :wink:

Welkom!
En om kliekjes te kunnen vormen :mrgreen:
Fizgig
Zeer actief

Inge O schreef:maar is het dan de bedoeling dat dit een gesloten forum blijft :scratch: :scratch: ? ik dacht dat het gewoon een technische fout was die zou opgelost worden?
Dat dacht ik eigenlijk ook. Misschien hebben ze het euvel nog niet kunnen verhelpen.
pointer
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Dsk/pointer
Hound

Ongelezen bericht door pointer »

Ook hier een nieuw lid. Ik lees al een aantal maanden mee en twijfelde of ik een actief lid zou worden. Er zijn zoveel vaste forumleden met een schat aan hondenervaring dat ik niet het idee had dat ik daar wat aan toe te voegen had.

Superleuk!
Groetjes Iris
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik hoop dat de nieuwe leden lekker mee gaan posten :ok: een frisse wind kan juist leuk zijn. Niet bang zijn hoor, het meeste wat oude leden typen is ook al herhaald :mrgreen:

Wel hoop ik ook dat de informatieve topics weer openbaar komen. Het geneuzel kan achterwege blijven, maar bv medisch en opvoeding zou wel openbaar weer kunnen.
Toortje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Toortje »

Ook hier zo'n nieuw lid dat eerst 'altijd' mee las.
Ik begrijp niet zo goed wat daar verkeerd aan is?
Kennis opdoen op deze manier doet niemand kwaad. En soms moet ik ook lachen om de verhalen hier, net heerlijk gelachen om het 'aanzoek' topic :D Dat heeft niets met begluren te maken, maar met min of meer mee leven/lachen.

Maar ook ik heb niet het idee om echt iets toe te kunnen voegen. Uiteraard wel in het lekker kletsen/zeuren (heerlijke humor hier soms!) Maar die drempel voelt dan weer te groot..
Hylos
Zeer actief

Ach is ook niks mis mee toch!
Als men niet wil dat een ander het leest, moet men niet op een forum posten. Maar doe vooral mee hoor! Daar is een forum ten slotre voor : :D
Afbeelding
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Lothian schreef: En als je dan op 'toon ongelezen berichten' drukt staan ze ook niet meer in de lijst :ok:
dan krijg ik niet de nieuwe berichten en die wil ik nou juist :roll:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

ik heb ook niks tegen mensen die meelezen hoor, ik heb wat tegen het enorme aantal voorsteltopics van de laatste tijd :mrgreen:
Afbeelding

nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

ja,ik denk aardig te zijn en netjes iedereen welkom te heten maar een stuk of 30x per dag wordt me toch iets te veel :80: :pffff:
Toortje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Toortje »

renee-uk schreef:ik heb ook niks tegen mensen die meelezen hoor, ik heb wat tegen het enorme aantal voorsteltopics van de laatste tijd :mrgreen:
Dat is dan weer verplicht :engel:
Maar kan het me wel voorstellen hoor, een golf aan berichtjes waarvan driekwart verder toch niets meer zegt.
Je energie kun je ook wel anders kwijt :wink:
Hylos
Zeer actief

renee-uk schreef:ik heb ook niks tegen mensen die meelezen hoor, ik heb wat tegen het enorme aantal voorsteltopics van de laatste tijd :mrgreen:
Zouden beter 1 topic kunnen openen waar iedereen zich in voorstelt. Want idd het waren er wel heeel veel de afgelopen dagen. :80: en elke dag werden ze allemaal achter elkaar tot 3 keer toe weer ophoog geschopt. Niet een ramp maar idd lastig als je via actieve onderwerpen leest. Al helemaal op een telefoon.
Afbeelding
Afbeelding
Hylos
Zeer actief

Toortje schreef:
Maar kan het me wel voorstellen hoor, een golf aan berichtjes waarvan driekwart verder toch niets meer zegt.
Ach dat is het idd ook vaak. Men stelt zich voor, leden reageren. En je hoort er nooit weer wat van.
Afbeelding
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Toortje schreef:
nee dat is het niet eens ;)
je kunt het forum op verschillende manieren lezen, per subforum bijvoorbeeld of per actieve onderwerpen of, zoals ik doe, via toon nieuwe berichten.
en op het moment verdwijnen de 'normale' nieuwe berichten -waaraan je onder andere kunt zien of een topic waarin je geïnteresseerd bent verder loopt- in die overload aan nieuwe aanmeldingen en zoek ik me een ongeluk naar de lopende topics daartussen.

ik zou het alleen maar leuk vinden als nieuwe mensen mee gaan praten, maar dat heeft dan weer niks te maken met al die aanmeldtopics ;)
Afbeelding

Fizgig
Zeer actief

Ik zei dat ik me begluurd voelde. Maar dat is bij mij heel snel al zo hoor dus trek je er niks van aan, hahaha. Ik vind het ook leuk, meer mensen om mee te praten. Maar ik onthou meestal alleen mensen die wat vaker posten. Mijn geheugen is maar zo groot, niet groot dus, haha.

Het is best een idee om alle voorstellers in één topic te gooien. Maar dat wordt misschien wat rommelig, het topic zelf dan. Maar dan heb je die rijen niet meer in de lijst.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”