Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Deetje
geregistreerd lid

Voorstellen

Ongelezen bericht door Deetje »

Hallo allemaal, ik heb me deze week aangemeld op dit forum, echter kan nog geen berichten plaatsen. Ik begreep dat ik dan nog wat acties dien te ondernemen. Heb al een aantal topics gelezen en denk dat ik hier wel veel info kan vinden, ook betreffende mijn eigen vragen.
Maar ik zal me eerst voorstellen! Mijn naam is Diana, onze viervoeter is Charlie van bijna 4 maandjes oud, hij is een Australian Labradoodle, maat standaard. We hebben elke dag veel plezier samen en hij is een echte pup, heeft ook nog dringend behoefte aan slaap en rust. We zijn ontzettend blij met hem! Hij is enorm gericht op ons en onze kinderen, maar hij vindt het ook heerlijk als hij kan spelen met andere honden. Groot of klein, maakt hem niet uit. Wel eerst even aftasten, want meneer is wel voorzichtig. Hij is inmiddels grote maatjes met een 7 maand oude schnauzer die hij elke dag ziet en elke dag weer even enthousiast van wordt. Geregeld komt hij bij ons over de vloer en dan kunnen ze hun geluk niet op.
2 jaar geleden hebben we onze 15 jaar oude labrador moeten laten inslapen, destijds bewust voor een rouwperiode zonder hond gekozen. Het gemis werd echter steeds groter en dus besloten we een jaar geleden weer voor een nieuwe viervoeter te gaan.
Na een jaar op de wachtlijst te hebben gestaan werd in januari eindelijk onze jongeman geboren. En konden we hem half maart mee naar huis nemen.
Nu natuurlijk druk met puppycursus en vooral genieten en vol leuke toekomstplannen!
Hoop snel ook te kunnen posten en heb nog genoeg leesvoer voor de komende tijd, aansprekende onderwerpen!
Ytje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
Aantal honden: 1

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Ytje »

Leuk dat er weer een nieuw maatje gekomen is. Veel plezier!
Thomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Thomas »

Dat klinkt als genieten, zo'n klein draakje! Ik hoop snel wat foto's voorbij te zien komen!
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”