En wat ziet ze er goed uit zeg!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mira, een tweede ronde?
Moderator: moderatorteam
- Joyce112
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- georges
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
- Aantal honden: 2
Re: Mira. De Dracht.
OhhhhCleva schreef:Luieren.
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Zie je jezelf al staan op puppycursus, Churyumov-Gerasimenko kom eens hier!Lothian schreef:welshwitch schreef:Staat een flinke lijst op Wikipedia met namen van kometen. De meeste zou ik mijn hond niet aandoen, maar er staan best leuke tussen. Mooi buikje heeft ze al.Tuttle, Slaughter-Burnham en Churyumov-Gerasimenko zijn toch enige pupnamen?

-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Wat is ze prachtig zwanger
(prachtig drachtig wordt een limerick, dat kan natuurlijk niet). Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe hemellichamen1
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Behoorlijke buik, hoever is ze nu?
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ze groeit gestaag!
Kometennamen zijn leuk, ik zeg doen!
Sowieso zijn thema's leuk, veel persoonlijker dan puppy blauw, rood, groen etc. Je voorkomt er ook mee dat mensen willen kiezen voor hun favoriete kleur, want die neiging heeft de mens blijkbaar 
Kometennamen zijn leuk, ik zeg doen!
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Wat een mooi buikje 
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Kiezen op naam doen mensen ook hoor. Ik zeg dus geen namen voor er gechipt is. (de namen zijn wel bekend maar niet welke pup die heeft). keuze voor een naam kan ook nog doorgegeven worden voor het chippen als dan al bekend is wie welke pup krijgt.Maeve schreef:Ze groeit gestaag!
Kometennamen zijn leuk, ik zeg doen!Sowieso zijn thema's leuk, veel persoonlijker dan puppy blauw, rood, groen etc. Je voorkomt er ook mee dat mensen willen kiezen voor hun favoriete kleur, want die neiging heeft de mens blijkbaar
Maar kometennamen zijn idd erg leuk! vooral nu ook heel toepasselijk.
- blacky
- Zeer actief
ja dat snap ik ook hoor.Cleva schreef:De namen zijn maar voor de tussentijd. Ze worden ook niet met een naam gechipt dus dat is maar een werktitel.
Hoe ze gaan heten zoeken de papa's en de mama's zelf maar uit.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Dat heb ik nog niet gemerkt zelf. Maar ik geef ze ook allemaal maffe namen, dat helpt misschienblacky schreef:Kiezen op naam doen mensen ook hoor. Ik zeg dus geen namen voor er gechipt is. (de namen zijn wel bekend maar niet welke pup die heeft). keuze voor een naam kan ook nog doorgegeven worden voor het chippen als dan al bekend is wie welke pup krijgt.Maeve schreef:Ze groeit gestaag!
Kometennamen zijn leuk, ik zeg doen!Sowieso zijn thema's leuk, veel persoonlijker dan puppy blauw, rood, groen etc. Je voorkomt er ook mee dat mensen willen kiezen voor hun favoriete kleur, want die neiging heeft de mens blijkbaar
Maar kometennamen zijn idd erg leuk! vooral nu ook heel toepasselijk.
-
80564M
Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen 

-
Alfilillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Ahhhh, wat een bol buikje al.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ze zijn er hoorMarion. schreef:Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Yep dan heb je echt problemenNanna schreef:En als je het niet doet? Komt ze dan het apparaat weer ophalen?malinois schreef:Ze zijn er hoorMarion. schreef:Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen. Rottweilerfokster die de roepnaam bepaald en die moeten ze houden mag niet veranderd worden. Dan zou ik geen pup hoeven overigens want dat bepaal ik echt zelf

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Triss is ook de stamboom naam van haar. Ik vond hem leuk genoeg om te houdenmalinois schreef:Ze zijn er hoorMarion. schreef:Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen. Rottweilerfokster die de roepnaam bepaald en die moeten ze houden mag niet veranderd worden. Dan zou ik geen pup hoeven overigens want dat bepaal ik echt zelf

Groetjes Marja
- hewi
- Zeer actief
Nou ja zeg ben ik tijdje minder actief mis ik dit geheel!!! Wat een puppybuik zeg , ik vind dr altijd al mooi en ik ben razend benieuwd naar dr puppy's,
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Wat een puppybuik zeg.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Met een 'dark side' en '' let's go viral' vond ik de stamboomnaam niet geschikt als roepnaam. Dumás heet ook op de stamboom Dumás. Nu kwam hij bij ons als herplaatser maar anders had ik dat ook een prima roepnaam gevondentycha schreef:Triss is ook de stamboom naam van haar. Ik vond hem leuk genoeg om te houdenmalinois schreef:Ze zijn er hoorMarion. schreef:Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen. Rottweilerfokster die de roepnaam bepaald en die moeten ze houden mag niet veranderd worden. Dan zou ik geen pup hoeven overigens want dat bepaal ik echt zelf
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk is prima maar die keus moet je toch gewion hebben zelf?tycha schreef:Triss is ook de stamboom naam van haar. Ik vond hem leuk genoeg om te houdenmalinois schreef:Ze zijn er hoorMarion. schreef:Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen. Rottweilerfokster die de roepnaam bepaald en die moeten ze houden mag niet veranderd worden. Dan zou ik geen pup hoeven overigens want dat bepaal ik echt zelf

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Dat zou wat wezen zeg dat ik ging bepalen hoe ze hun hond gaan noemen
Al noemen ze m Pietje puk
Nee de stamboomnamen verzin ik wel zelf en koppel ze gelijk aan de pups als die namen zijn goed gekeurd
En of ze dan wel of niet die naam als roepnaam gebruiken zal me echt een rotzorg zijn
Als ik een pup haal en ze gaan mij verplichten om die naam aan te houden konden ze die pup mooi houden
Al noemen ze m Pietje puk
Nee de stamboomnamen verzin ik wel zelf en koppel ze gelijk aan de pups als die namen zijn goed gekeurd
En of ze dan wel of niet die naam als roepnaam gebruiken zal me echt een rotzorg zijn
Als ik een pup haal en ze gaan mij verplichten om die naam aan te houden konden ze die pup mooi houden
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- JML
- Zeer actief
Wow ... die is echt al mooi uitgedijd!
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
- Doyaquba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Lekker buikje hoor!
Wij hadden geen kleurenbandjes en geen namen tot de pups aan de mensen gekoppeld waren. Vorige nesten wel stamboomnamen zelf gekozen, maar nu had eigenlijk iedereen zelf al een naam ingediend. Wij hielden de pups wel uit elkaar, al die verschillende witte vlekjes...maar van foto's en filmpjes lukte dat niet altijd. Dan gaan mensen toch wel heel goed kijken naar de hondjes
Nog niet meegemaakt gelukkig dat mensen op naam of kleur kiezen, altijd op karaktertrekjes
Wij hadden geen kleurenbandjes en geen namen tot de pups aan de mensen gekoppeld waren. Vorige nesten wel stamboomnamen zelf gekozen, maar nu had eigenlijk iedereen zelf al een naam ingediend. Wij hielden de pups wel uit elkaar, al die verschillende witte vlekjes...maar van foto's en filmpjes lukte dat niet altijd. Dan gaan mensen toch wel heel goed kijken naar de hondjes
Nog niet meegemaakt gelukkig dat mensen op naam of kleur kiezen, altijd op karaktertrekjes
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
ik kies de stamboomnaam, eigenaren bepalen zelf de roepnaam alleen mogen ze van mij niet de naam nova of scot geven, aangezien 90% van de tollers deze namen hebben. zoals een golden retriever goldy heet een een jack russel jack of russel.malinois schreef:Leuk is prima maar die keus moet je toch gewion hebben zelf?tycha schreef:Triss is ook de stamboom naam van haar. Ik vond hem leuk genoeg om te houdenmalinois schreef:Ze zijn er hoorMarion. schreef:Haha, zou toch wat zijn als een fokker de roepnaam ging bepalen. Rottweilerfokster die de roepnaam bepaald en die moeten ze houden mag niet veranderd worden. Dan zou ik geen pup hoeven overigens want dat bepaal ik echt zelf
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja en ook dat moet de eigenaar zelf weten vind ik. Hij moet er toch 10 - 15 jaar mee leven? Als ie dat nou mooi vindt...

- blacky
- Zeer actief
ja zo denk ik er ook over. De pups hebben straks als stamboomnaam de namen van onze vorige inmiddels overleden honden en de stamboom namen van Lucky ( Ninthe en Noraly). Omdat we nogal van de standaard honden namen zijn zoals Sasha en Pluto zitten die er dus tussenmalinois schreef:Tja en ook dat moet de eigenaar zelf weten vind ik. Hij moet er toch 10 - 15 jaar mee leven? Als ie dat nou mooi vindt...