Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
edithf schreef:Moeten we niet iets oefenen dan of e.e.a afspreken?
Heb je nu drie honden Jeanette?
dat zijn mn overleden honden
en ik denk dat we elkaar gewoon moeten leren kennen, er valt weinig te oefenen denk ik, al denk ik dat het te vergelijken is met wat we in de ardennen en oosterijk gaan doen
en ik denk dat we elkaar gewoon moeten leren kennen, er valt weinig te oefenen denk ik, al denk ik dat het te vergelijken is met wat we in de ardennen en oosterijk gaan doen
Mooie honden zeg!!
Ik denk dat een forumwandeling een goed idee is, we moeten elkaar (en de honden) eerst maar n's leren kennen Soestererduinen is wat mij betreft super.
Mooie honden zeg!!
Ik denk dat een forumwandeling een goed idee is, we moeten elkaar (en de honden) eerst maar n's leren kennen Soestererduinen is wat mij betreft super.
thanks,
maar doen e dan een wandeling onder elkaar of voor iedereen van het forum? dan zet ik hem zo bij de wandelingen
ik heb inmiddels ook via een pb gereageerd. ik zou ook graag meedoen met mijn man en mijn 2 honden. en samen wanderlen lijkt me een heel goed plan. als het goed is met iedereen komen wij met een border collie en een aussie
maartje1980 schreef:ik heb inmiddels ook via een pb gereageerd. ik zou ook graag meedoen met mijn man en mijn 2 honden. en samen wanderlen lijkt me een heel goed plan. als het goed is met iedereen komen wij met een border collie en een aussie
ja hoor is prima gezellig, ik ga dr vanuit dat iedereen het ermee eens is
als je man het niet erg vind om met allemaal meiden op stap te zijn :N:
Ik weet misschien iemand van de hondenschool die zoiets leuk zou kunnen vinden, maar die is op moment op vakantie... Heeft een aussie en een jack... Ik ga haar nog wel vragen als ik dr zie... Maar houd geen plaats vrij, want ik weet dus niet zeker of zij wil, of wanneer ik haar zie...
Ik weet misschien iemand van de hondenschool die zoiets leuk zou kunnen vinden, maar die is op moment op vakantie... Heeft een aussie en een jack... Ik ga haar nog wel vragen als ik dr zie... Maar houd geen plaats vrij, want ik weet dus niet zeker of zij wil, of wanneer ik haar zie...
maartje1980 schreef:ik heb inmiddels ook via een pb gereageerd. ik zou ook graag meedoen met mijn man en mijn 2 honden. en samen wanderlen lijkt me een heel goed plan. als het goed is met iedereen komen wij met een border collie en een aussie
Leuk dat jullie meedoen!!
13 april hebben we een wandeling staan in Soest, zou leuk zijn als je ook kon komen ter kennismaking
13 april hebben we een wandeling staan in Soest, zou leuk zijn als je ook kon komen ter kennismaking
ze komt al
ooow ik zie het ja!! ik was nog niet helemaal wakker
even een updateje, doordat ik nog niet alle betalingen binnen heb, heb ik ook nog niet voor ons kunnen betalen, waardoor we nog niet op de definitieve lijst staan, ik heb nog tot de 13e
Ik ben het overzicht kwijt wie er in ons team zit. Is dat het lijstje op pagina 1? Hebben we er nu zes of zeven? Ik heb in ieder geval mijn uitlaatservice mevrouw gevraagd. De max is acht hé?
ps: hebben jullie gezien dat de inschrijving gesloten is???? :N:
Laatst gewijzigd door edithf op 08 apr 2008 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
edithf schreef:Ik ben het overzicht kwijt wie er in ons team zit. Is dat het lijstje op pagina 1? Hebben we er nu zes of zeven? Ik heb in ieder geval mijn uitlaatservice mevrouw gevraagd. De max is acht hé?
Ik heb nog iemand met belangstelling. Kan dat nog? Dit was haar reactie met vragen:
Hoi Edith,
Ik heb even snel gekeken, ziet er leuk uit, wanneer wil je een antwoord?
Eigen tent mee, mogen de honden los/ of heel de tijd aangelijnd. zijn even de eerste vragen die in mijn opkomen
edithf schreef:Ik heb nog iemand met belangstelling. Kan dat nog? Dit was haar reactie met vragen:
Hoi Edith,
Ik heb even snel gekeken, ziet er leuk uit, wanneer wil je een antwoord?
Eigen tent mee, mogen de honden los/ of heel de tijd aangelijnd. zijn even de eerste vragen die in mijn opkomen
groetjes Cathinka
Ik ben hier ook wel benieuwd naar???
alles is te vinden op www.dogtrailcunos.nl
honden moeten officieel aan de lijn
en eigen tent idd, of je moet een tent met een teamgenoot delen.
karin gaat bv bij mij in de tent
wat het gesloten betreft, ik moet voor de 13e het geld overmaken. ik verwacht nog wat van 1 persoon, maar dat gaat zeker lukken. don't worry