Dat kan, ik hou nl niet zo van die zg pretnesten.kitty2 schreef:wendy71 schreef:Ik heb haar fatsoenlijk geinformeerd hoor..kitty2 schreef:dames dames toch, Wendy doet es nie zo paranoia graag zeg, misschien komt de info beter over als je meteen netjes verteld dat we hier tegen fokken zijn zonder stambomen, onderzoeken en ouderlijnen, dat met zogenaamde pretnestjes afwijkingen die ouderdieren en puppen kunnen meekrijgen en dus de toekomstige eigenaren op kosten en zorgen jagen en de asielen niet volstromen met kruizinkjes die oh zo schattig zijn en ondoordacht aangeschaft zijn, Cherry heeft al meermalen aangegeven dat er niet meer gefokt wordt en kan worden, duudeluk toch? het nest is er nou eenmaal al en wordt goed verzorgt, nu is het zaak te zorgen dat ze goed terecht komen, hetzij bij een nieuw baasje hetzij bij Cherry zelf thuis, ik denk dat het nu het belangrijkste is dat ze goed adviezen krijgt ipv haar af te branden, daar is niemand bij gebaat.
Cherry, welkom hier, beetje agressief welkom, maar normaal zijn "we" hier niet zo erg hoor, ik hoop dat je blijft en hier adviezen kunt opdoen waar je iets aan hebt.
zo en nu hou ik mn klep en ga verder forummen![]()
Lees de rest dan ook even aub.
ik heb alles gelezen Wendy, en ik vind je nogal agressief over komen nu
Mijn 1 na laatste post is idd niet tje van het, daar heb je gelijk in.
Aan de andere kant houd ik er niet van om van broodfokkerij beschuldigt te worden terwijl ik nog nooit een nest heb gehad, gek hé?
Noch houd ik ervan om voor trut uitgemaakt te worden.