Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen 3 januari EES ipv Odoorn *UPDATE PAGINA 2*

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Podenji schreef:liepen jullie in een stuk waar mijn honden ook los zouden kunnen? of ehh zit er echt veel wild of sporen ervan ?

ik heb daar nog nooit gewandeld , wel in de boswachterij van Odoorn, maar die is best groot :mrgreen:
er waren wel wild sporen te ruiken want dat zag ik aan Storm maar of het echt veel was? Storm is met dit weer altijd wel druk aan het werk.
Wij waren met een grote groep en ik denk dat het wild zich dan niet zo snel laat zien.
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Patrol schreef:Ja wij zijn ook weer veilig thuis gekomen. Chevientje ligt heerlijk te slapen van alle indrukken die ze op heeft gedaan. Ga maar vaker mee, dan kunnen jullie haar hopenlijk ook eens zien rennen.......als ik het durf om haar los te laten.... :roll:
ja het zou fijn zijn als je op haar durft te vertrouwen. Gewoon steeds weer proberen dat is ook goed voor haar zelfvertrouwen
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

RupsenStorm schreef:
Podenji schreef:ik ga dit forumonderdeel ook beter in de gaten proberen te houden, t land van bartje is hier om de hoek , had zo meegekunt vandaag want had een klusvrije dag ingelast :mrgreen:
:N: guppie! :jank: jammer hoor!
maar we kunnen vaker daar gaan lopen. het is daar heerlijk :cheer:
je hoeft dus alleen maar dit onderdeel van het forum in de gaten te houden. :smile: :ok:
ik doet mijn best :mrgreen:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

cindy1986 schreef:
Podenji schreef:liepen jullie in een stuk waar mijn honden ook los zouden kunnen? of ehh zit er echt veel wild of sporen ervan ?

ik heb daar nog nooit gewandeld , wel in de boswachterij van Odoorn, maar die is best groot :mrgreen:
Ik heb er niet zo op gelet of er wild was. Meestal zie ik aan Kiera's staart wel of ze iets ruikt qua wild, en ze heeft gister geen blijk gegeven van wild in de buurt :wink: Maarja, dat zegt nog niks, ze is er niet zo alert op, en ze had nu natuurlijk genoeg andere dingen te doen. Er zit in ieder geval geen drukke weg bij het bos, dat vind ik al een groot voordeel. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ver jouw honden gaan als ze wild zien :wink:
ver :mrgreen: maar dat ligt er ff aan hoe en wat zeg maar, op onbekend terrein zullen ze minder snel gaan, ligt ook aan de hoeveelheid "jachtmaatjes" die ze kunnen meekrijgen etc etc :N: ik neem er zoizo maar 1 of 2 mee, dus dan valt het nog in de hand te houden, denk ik hahahaa
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”