Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uma is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Uma vermist Asterstraat in Den Haag
De duimen draaien hier weer. Kom op Uma, laat je zien vandaag.
Sterkte Nikki.
Sterkte Nikki.
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Is ze volgens de laatste melding al voorbij dit punt? https://webcam.nl/katwijkaanzee/
Het is natuurlijk een kans van 1 op een miljard of zo dat ze daarop te zien is, maar toch.
Het is natuurlijk een kans van 1 op een miljard of zo dat ze daarop te zien is, maar toch.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Lucia
- Zeer actief
Met dit mooie weer in het pinksterweekend zullen er vast veel mensen buiten zijn, hopelijk krijg je zichtmeldingen waar je wat mee kunt!
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Kom op Uma! Vanavond ga je gewoon netjes thuis slapen, hoor. Lekker warm bij Nikki en Manu.
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Als iemand inderdaad maar weer melde dat ze gezien word, dat zou al weer heel hoopgevend zijn maar misschien dat ze zich nu juist wat verdekt houd. Ligt ze ergens verscholen, te rusten. Als ik zie wat een mensenmassa hier (zuid-limburg) op de been is met het mooie weer en Pinkstergedoe.............Ik weet niet hoe het aan de kust is ? Als ze het niet zo op mensen heeft wacht ze mogelijk weer de avond/nacht af, als het weer rustiger is, om verder te trekken. W.s. wel een stuk verstandiger van haar en beter ook gezien de kans op, goedbedoelde maar niet wenselijke "kom we gaan dat hondje vangen" acties en de paniek die haar dit geeft.
Hou vol Nikki, ze komt echt terug.
Hou vol Nikki, ze komt echt terug.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Op de facebookpagina van Uma vermist Den Haag staat weer een nieuwe oproep om te delen. Ditmaal staat er een kaart bij met de route die ze heeft gelopen.
https://www.facebook.com/pages/Uma-verm ... fref=photo
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- annicka
- Zeer actief
Gedeeld. sterkte, Nikki!Tiny schreef:Op de facebookpagina van Uma vermist Den Haag staat weer een nieuwe oproep om te delen. Ditmaal staat er een kaart bij met de route die ze heeft gelopen.
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Gedeeld, nu snel thuiskomen, Uma!
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Gedeeld!
Kom op Uma, ga lekker naar huis, je moet lekker bijslapen nu net als de baasjes....
Kom op Uma, ga lekker naar huis, je moet lekker bijslapen nu net als de baasjes....
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Marcel.s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 keer spaanse podenco mix
1 keer Aussie reu
1 keer grote poedel
1 keer Jack Russel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ook weer gedeeld.
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Ik heb hem ook weer gedeeld. Duimen draaien volop door dat ze snel veilig thuis komt!
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Na een dagje weg, als eerste naar de computer gesneld met de hoop dat ze thuis is gekomen.
Helaas...
Ik begrijp dat ze nu weer richting huis gesignaleerd is? Ze gaat dus godzijdank niet verder weg.
Het nieuwe bericht ook weer gedeeld uiteraard.
Nikki
Helaas...
Ik begrijp dat ze nu weer richting huis gesignaleerd is? Ze gaat dus godzijdank niet verder weg.
Het nieuwe bericht ook weer gedeeld uiteraard.
Nikki
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Kan er ook ''zwijgend'' gedeeld worden, lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben om straks tig pagina's te hebben met de tekst gedeeld.

- Benthe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Jack Russel - Aantal honden: 1
Gedeeld op FB.
Had ik het maar eerder gelezen was ik dit weekend naar DH gekomen om te helpen zoeken.... Was mijn vrije weekend. Ik weet hoe je je voelt hoewel Benthe 5 uur weg is geweest en iemand haar had gevonden en de dieren ambu had gebeld, was ik zo vreselijk bezorgt en ongerust. Via FB en twitter mijn nr achtergelaten en daar stond ik om 20.00 uur midden in het bos alleen toen en wildvreemde mij belde en mij vertelde dat ze bij het asiel was gebracht. Heb gejankt gewoon absurd maar ze was er. Dus ik snap je onmacht en verdriet heel goed.
Ik hoop dat een aantal collega's in DH van mijn werk het ook delen en mijn duimen draaien volop!
Had ik het maar eerder gelezen was ik dit weekend naar DH gekomen om te helpen zoeken.... Was mijn vrije weekend. Ik weet hoe je je voelt hoewel Benthe 5 uur weg is geweest en iemand haar had gevonden en de dieren ambu had gebeld, was ik zo vreselijk bezorgt en ongerust. Via FB en twitter mijn nr achtergelaten en daar stond ik om 20.00 uur midden in het bos alleen toen en wildvreemde mij belde en mij vertelde dat ze bij het asiel was gebracht. Heb gejankt gewoon absurd maar ze was er. Dus ik snap je onmacht en verdriet heel goed.
Ik hoop dat een aantal collega's in DH van mijn werk het ook delen en mijn duimen draaien volop!
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Delen en dat even zeggen kan voor Manu ook een vorm van steun zijn toch?Lizzie. schreef:Kan er ook ''zwijgend'' gedeeld worden, lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben om straks tig pagina's te hebben met de tekst gedeeld.
Laat haar bepalen of het toegevoegde waarde heeft of niet.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Volgens mij valt het nogal mee met het aantal mensen dat dit gepost heeft hier hoor.Lizzie. schreef:Kan er ook ''zwijgend'' gedeeld worden, lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben om straks tig pagina's te hebben met de tekst gedeeld.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
En het topic komt er wel weer door bovenaan!LongFields schreef:Volgens mij valt het nogal mee met het aantal mensen dat dit gepost heeft hier hoor.Lizzie. schreef:Kan er ook ''zwijgend'' gedeeld worden, lijkt mij geen toegevoegde waarde hebben om straks tig pagina's te hebben met de tekst gedeeld.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Sinds ik hier in de duinen ben, kan ik me de hopeloosheid nog veel beter voorstellen. Het gebied is niet heel erg groot, maar wel verschrikkelijk onoverzichtelijk. Natuurlijk had ik niet verwacht dat ik na een nachtje posten Uma zou zien, maar het voelt wel kanslozer als dat ik in het begin had verwacht. Ik zag bijvoorbeeld net een vos, en het volgende moment is hij weer verdwenen, en je verneemt er niets meer van - hij weet precies hoe hij moet lopen in de dekking van het hoogteverschil en de begroeiing.
Ook Mayke loopt heel veel uit zicht. Soms, om mezelf te trainen in 'hondje zoeken' roep of fluit ik expres niet en blijf haar op zicht zoeken. Dat duurt soms bedroevend lang terwijl ze helemaal niet ver weg is.
Dit is een prachtig gebied voor wildkamperen. Overal kun je je tent kwijt zonder gezien te worden vanaf de paden. Maar dit is natuurlijk slecht nieuws als je een hondje zoekt.
Morgen ben ik nog de hele dag in de duinen en morgenavond ga ik weer naar huis.
Ook Mayke loopt heel veel uit zicht. Soms, om mezelf te trainen in 'hondje zoeken' roep of fluit ik expres niet en blijf haar op zicht zoeken. Dat duurt soms bedroevend lang terwijl ze helemaal niet ver weg is.
Dit is een prachtig gebied voor wildkamperen. Overal kun je je tent kwijt zonder gezien te worden vanaf de paden. Maar dit is natuurlijk slecht nieuws als je een hondje zoekt.
Laatst gewijzigd door Paisley op 24 mei 2015 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
Wat super dat je daar aan het posten bent! Hoop iedere dag weer te lezen dat Uma gevonden is.Paisley schreef:Sinds ik hier in de duinen ben, kan ik me de hopeloosheid nog veel beter voorstellen. Het gebied is niet heel erg groot, maar wel verschrikkelijk onoverzichtelijk. Natuurlijk had ik niet verwacht dat ik na een nachtje posten Uma zou zien, maar het voelt wel kanslozer als dat ik in het begin had verwacht. Ik zag bijvoorbeeld net een vos, en het volgende moment is hij weer verdwenen, en je verneemt er niets meer van - hij weet precies hoe hij moet lopen in de dekking van het hoogteverschil en de begroeiing.
Dit is een prachtig gebied voor wildkamperen. Overal kun je je tent kwijt zonder gezien te worden vanaf de paden. Maar dit is natuurlijk slecht niets als je een hondje zoekt.
Ik kan helaas zelf niets betekenen, maar wil jullie wel laten weten dat ik aan jullie denk en alle positieve energie jullie kant uit stuur!

- annicka
- Zeer actief
Geweldig dat je dit doet!Paisley schreef:Sinds ik hier in de duinen ben, kan ik me de hopeloosheid nog veel beter voorstellen. Het gebied is niet heel erg groot, maar wel verschrikkelijk onoverzichtelijk. Natuurlijk had ik niet verwacht dat ik na een nachtje posten Uma zou zien, maar het voelt wel kanslozer als dat ik in het begin had verwacht. Ik zag bijvoorbeeld net een vos, en het volgende moment is hij weer verdwenen, en je verneemt er niets meer van - hij weet precies hoe hij moet lopen in de dekking van het hoogteverschil en de begroeiing.
Dit is een prachtig gebied voor wildkamperen. Overal kun je je tent kwijt zonder gezien te worden vanaf de paden. Maar dit is natuurlijk slecht niets als je een hondje zoekt.
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Dit is toch wel je ergste nachtmerrie
Ik denk veel aan jullie .
Houd moed Nikki
Ik denk veel aan jullie .
Houd moed Nikki
Fenneke en Baloe

- Feather__
- Zeer actief
Bij hart van Nederland was er net een item. 2 jongens hebben 2 reetjes gevonden met hun drone mét infrarood camera. Er is een item over hun op de site. Misschien kunnen jullie hun een berichtje sturen en vragen of ze willen helpen?

- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
Net bij Hart van Nederland een item over 2 reetjes die gevonden zijn met behulp van een drone met warmtecamera.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Twee zielen een gedachte,wou net precies hetzelfde posten.
Zucht, komop Uma ga naar huis meiske
Zucht, komop Uma ga naar huis meiske
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Voor de avond en komende nacht weer veel sterkte.
Duimen draaien, kaarsje brand. Wij blijven moed houden.
Paisley, hopelijk een succesvolle "wacht" en een wat warmere nacht
Bedankt.
Duimen draaien, kaarsje brand. Wij blijven moed houden.
Paisley, hopelijk een succesvolle "wacht" en een wat warmere nacht
Bedankt.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Nikki en vriend, even een dikke knuffel voor jullie, want wat is dit zwaar en moeilijk.

-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Gewoon nog een keer een knuffel voor jullie
. Wat een nachtmerrie toch.
Ik hoop toch zo dat er een positieve zichtmelding komt en dat het meisje snel weer thuis op de bank ligt.
Houd moed! Het moet moet moet gewoon goedkomen!
Ik hoop toch zo dat er een positieve zichtmelding komt en dat het meisje snel weer thuis op de bank ligt.
Houd moed! Het moet moet moet gewoon goedkomen!
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Net dit hele topic doorgelezen en hoopte dat er al een goed einde aan zat, helaas.
Maar 't ziet er wel al goed uit, ze lijkt onderweg naar huis.. De duimen draaien hier ook!