Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik denk dat ik alleen een stukje mee ga wandelen en halverwege omkeer. Vooral als we lang staan wachten is voor die kleine denk te vermoeiend.
Zoals het er nu naar uit ziet kom ik met Noah en Nanni (anders is die alleen thuis). Ik doe niet mee met spel, dan ga ik naar huis.
Noah is wel blafferig naar andere honden in begin, dus zal voor haar een hele ervaring zijn
Kunnen onderstaande mensen aangeven of ze komen en zo ja, of ze meedoen met het spel. Of dat ze misschien komen (dan wordt er niet gewacht als jullie erg laat komen omdat we er dan niet zeker van zijn dat jullie echt komen ) of zeker weten niet komen:
Marloes met Saar en Vera
Dirk met Noëlle, Bennie en Sonja
Jessica met ?
Eline met Kiki
Ariane met Jagger en Mick
Michaëla en Knoeppie
Laura met Cartouche en Quireste
Carmen met ?
Charlotte met Bertus
Van Marloes weet ik al dat ze misschien komt, afhankelijk van het weer.
Ik wil nog even benadrukken dat we om uiterlijk 13.15 gaan lopen. We wachten over de heuvel zodat de honden al los kunnen lopen. De heuvel is te bereiken via de kiosk (rechts van de kiosk de zandheuvel oplopen).
Ik kan helaas niet van te voren aangeven of ik kom.
Het ligt namelijk even aan het weer of ze hier thuis met het dak bezig gaan ja of nee.
Als ze niet bezig gaan kom ik wel met spike en heel misschien neem ik janus ook mee (ligt even aan de andere volle reuen die komen)
Maar ik weet dus zaterdag pas of die kerels hier komen.
Wil ook graag mee met m'n 4 span. Maar bij echt hoos weer ga ik niet dat eind rijden. Gewoon regen is niet erg
En doen niet mee aan 't spel, blijven wel toeschouwers.
C@rmen schreef:Ik kan helaas niet van te voren aangeven of ik kom.
Het ligt namelijk even aan het weer of ze hier thuis met het dak bezig gaan ja of nee.
Als ze niet bezig gaan kom ik wel met spike en heel misschien neem ik janus ook mee (ligt even aan de andere volle reuen die komen)
Maar ik weet dus zaterdag pas of die kerels hier komen.
Geen probleem, ik kijk zaterdag voordat ik wegga nog even of je komt of niet
Rea schreef:Wil ook graag mee met m'n 4 span. Maar bij echt hoos weer ga ik niet dat eind rijden. Gewoon regen is niet erg
En doen niet mee aan 't spel, blijven wel toeschouwers.
De voorspellingen zijn gunsitg dus ik zet je erbij
Hutsje schreef:ik kan het helaas ook nog niet zeggen. maar als ik kom kom ik met lijf en fritz.
he komt Kiefer niet mee??
nee, ik neem ze niet alledrie mee en kiefer is de laatste tijd steeds mee geweest. nu is het fritz' beurt weer
Niks ten nadele van fritz maar had kiefer graag eens in het echt gezien (Fritz heb ik al eens gezien)
Maar lijf maakt het verdriet goed want die wil ik ook heel graag zien
Hutsje schreef:ik kan het helaas ook nog niet zeggen. maar als ik kom kom ik met lijf en fritz.
nee, ik neem ze niet alledrie mee en kiefer is de laatste tijd steeds mee geweest. nu is het fritz' beurt weer
Niks ten nadele van fritz maar had kiefer graag eens in het echt gezien (Fritz heb ik al eens gezien)
nou, bij putten kun je toch ook lekker wandelen? ik wil best een keer die kant op komen met kief hoor
Kiefer is niks aan hoor, die wil alleen maar knuffelen en zo
Jinx schreef:Wij laten het overigens ook even afhangen van het weer. Ik zie 80% regen in de voorspellingen staan :N:
dan kom ik juist wel
Ik niet
Moet ook zeggen dat ik een hondje meeneem wat absoluut niet van regen houdt. En net weer beter is (arm ding was ziek ).
En buiten dat hou ik ook niet van regen
schumie schreef:Oh voor degene die Tess en mij niet kennen en in het bezit van een reu zijn.Tess is nu een goede week loops af,dus op 4 oktober is Tess niet loops,wordt het niet en het is dan ook niet echt net geweest... voordat ik weer valse beschuldigingen krijg
Tess heeft nu eenmaal een erg aantrekkelijk kontje voor veel reuen zoals gebleken is op eerdere wandelingen,dus mocht je je reu kwijt zijn gewoon Tess roepen en met zakje koekjes rammelen waarschijnlijk heb je dan ook je reu weer te pakken
Tess en Boomer :N: Of beter gezegd; Boomer.... :N:
Zo kijkt hij nooit naar loopse teven, zo is hij niet weg te slaan bij een niet-loopse teef... :N:
Zie net dit topic weer en heb me gelukkig allang opgegeven.
Benny blijft waarschijnlijk aangelijnd, want die is niet zo van het wandelen, maar misschien vind hij Tsuki wel erg leuk (zelfde formaatje.. )
Verder loop ik het 'puppyrondje' en ik wil graag afmelden voor het spel, ik moet even mijn eigen grenzen wat strakker stellen. Heb zondag ook de hele dag iets, dus ik wandel een stuk mee (puppyrondje zeg maar) en dan ga ik denk ik naar huis, of ik blijf bij de kiosk kleppen, maar het spel is op moment even te veel...
Jacksel schreef:Als het echt rotweer is kom ik niet (ik smelt)
Verder loop ik het 'puppyrondje' en ik wil graag afmelden voor het spel, ik moet even mijn eigen grenzen wat strakker stellen. Heb zondag ook de hele dag iets, dus ik wandel een stuk mee (puppyrondje zeg maar) en dan ga ik denk ik naar huis, of ik blijf bij de kiosk kleppen, maar het spel is op moment even te veel...
Lopen we samen puppyronde (hoewel Jamey en herders ) Bij mij hangt het ook van weer af, is het af en toe en bui maakt het mij niets uit of als het lichtelijk regent, maar hele tijd stortregen, nee dan ga ik liever hier wandelen en bij thuiskomst lekker onder warme douche
Is er nog plaats om mee te gaan voor een nieuweling? Het lijkt me namelijk erg leuk om mee te gaan zowel voor Spike als voor mij om kennis te maken.
Mijn hond Spike is een vriendelijke sociale flatcoat/golden retriever reu van een jaar oud, dol op rondrennen met andere honden, hooguit een tikje lomp enthousiast soms.
Als echte retriever is water helemaal zijn ding dus evt. slecht weer of spelletjes in waterbakken zijn geen punt.
Jinx schreef:Wij laten het overigens ook even afhangen van het weer. Ik zie 80% regen in de voorspellingen staan :N:
dan kom ik juist wel
Ik niet
Moet ook zeggen dat ik een hondje meeneem wat absoluut niet van regen houdt. En net weer beter is (arm ding was ziek ).
ja hoor geeft het arme hondje maar de schuld
Ik kom onder voorbehoud, weet alleen nog niet welke hond/en ik meeneem.
spijkerhond schreef:Is er nog plaats om mee te gaan voor een nieuweling? Het lijkt me namelijk erg leuk om mee te gaan zowel voor Spike als voor mij om kennis te maken.
Mijn hond Spike is een vriendelijke sociale flatcoat/golden retriever reu van een jaar oud, dol op rondrennen met andere honden, hooguit een tikje lomp enthousiast soms.
Als echte retriever is water helemaal zijn ding dus evt. slecht weer of spelletjes in waterbakken zijn geen punt.
Of ik heb een hoop gemist of er zijn echt maar zo weinig aanmeldingen voor het spel. Ik heb nu deze lijst:
Linda met Bram
Marloes met Vera
Marye met Caja
Carma met Luka
Grethe met Tess
Suzan met Fenja
Marleen met Boomer
Vera met Joris
Ester met Cooper
Anja met Yvar
Maryanne met Abby
Margo met Cobus
dan kom ik juist wel
Ik niet
ja hoor geeft het arme hondje maar de schuld
Ik kom onder voorbehoud, weet alleen nog niet welke hond/en ik meeneem.
Dan geef ik mijn man de schuld, die vertikt het ook om in de regen te lopen
spijkerhond schreef:Is er nog plaats om mee te gaan voor een nieuweling? Het lijkt me namelijk erg leuk om mee te gaan zowel voor Spike als voor mij om kennis te maken.