EeeeeejAsta schreef: Maar goed, welkom op het forum. En ik zeg kale kont die hond. Past goed in Ede
Alle Porti's en kruisingen daarvan verzamelen op de hei.
Mijn bruine in Poedelsnit mag ook mee
Moderator: moderatorteam
EeeeeejAsta schreef: Maar goed, welkom op het forum. En ik zeg kale kont die hond. Past goed in Ede
Of hij post niets meer...Punzel schreef:God ik kan niet wachten tot hij in andere topics mag posten. Dat wordt nog wat hoor

*bij voorbaat excuses voor het off-topic gaan*marian* schreef:Rik.r schreef:Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Mijn vraag leek betrekking te hebben op je kleding maar had dat niet;ik vond je antwoord wat bits.Maar dat kan ik me aan de andere kant wel weer voorstellen![]()
Mijn antwoord iets verderop aan iemand anders heeft betrekking op een andere fietser die net van het forum geband is,en de meeste andere forummers weten heel goed wie ik daarmee bedoel.
Mocht je je erg aangevallen voelen,dan excuseer ik me hierbij

Ik zit ook met zulkePunzel schreef:God ik kan niet wachten tot hij in andere topics mag posten. Dat wordt nog wat hoor

Ik kom niet meer bij,opeens hebben we een gedragscode :LOL:Of ben jij altijd zo netjes want ik ken je helemaal nietdancingdaydream schreef:*bij voorbaat excuses voor het off-topic gaan*marian* schreef:Rik.r schreef:Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Mijn vraag leek betrekking te hebben op je kleding maar had dat niet;ik vond je antwoord wat bits.Maar dat kan ik me aan de andere kant wel weer voorstellen![]()
Mijn antwoord iets verderop aan iemand anders heeft betrekking op een andere fietser die net van het forum geband is,en de meeste andere forummers weten heel goed wie ik daarmee bedoel.
Oh, is Nico nu ook al geband? Ik mis echt teveel hier, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor! Ik heb ook nog een Scriptie te verbeteren deze week!

Of hij post straks niets meer....Punzel schreef:God ik kan niet wachten tot hij in andere topics mag posten. Dat wordt nog wat hoor

Daar ben je niet de enige in hoor. Ik moet zeggen dat een aantal mensen hier een bijzonder vreemde manier heeft om nieuwkomers welkom te hetenRik.r schreef:Moet toch heel eerlijk zeggen dat ik sommige reacties hier wel storend vind...
Doe ik eens een keer netjes, is het ook weer niet goed!Pepie schreef:Ik kom niet meer bij,opeens hebben we een gedragscode :LOL:Of ben jij altijd zo netjes want ik ken je helemaal nietdancingdaydream schreef:*bij voorbaat excuses voor het off-topic gaan*marian* schreef:Rik.r schreef:Snap niet echt waarom Marian zo door gaat over mijn kleding en als ik dan weiger antwoord te geven mijn identiteit in twijfel trekt. Jammer, als dit de toon is op dit forum zal ik mijn deelname hier toch moeten heroverwegen.
Oh, is Nico nu ook al geband? Ik mis echt teveel hier, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor! Ik heb ook nog een Scriptie te verbeteren deze week!

Daar ben je zeker niet de enige in. Je komt er snel achter wie je in de negeer moet zetten en in welke topics je niet moet komen.Rik.r schreef:Moet toch heel eerlijk zeggen dat ik sommige reacties hier wel storend vind...
Nee dat is niet bijzonder, het zegt wel alles over een aantal forummersGon schreef:Welkom hier!!
Tja, dat iemand zich voorsteld als predikant is heel bijzonder, vandaar al de reacties...
Dankjewel, ik hoop maar dat ik snel mijn vragen mag en kan stellen hoor!kleine2758 schreef:Daar ben je zeker niet de enige in. Je komt er snel achter wie je in de negeer moet zetten en in welke topics je niet moet komen.Rik.r schreef:Moet toch heel eerlijk zeggen dat ik sommige reacties hier wel storend vind...
In veel topics gaat het normaal en is er veel interessante informatie te lezen.
Laat je niet wegjagen door een handvol mensen die er voor leven zo te reageren.
Inderdaad, dat is wel waarLoek schreef:Nee dat is niet bijzonder, het zegt wel alles over een aantal forummersGon schreef:Welkom hier!!
Tja, dat iemand zich voorsteld als predikant is heel bijzonder, vandaar al de reacties...

Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel

Wie zou jij nav dit topic in de negeer zetten dan? Ik vind het reuze meevallen hoor.kleine2758 schreef:Daar ben je zeker niet de enige in. Je komt er snel achter wie je in de negeer moet zetten en in welke topics je niet moet komen.Rik.r schreef:Moet toch heel eerlijk zeggen dat ik sommige reacties hier wel storend vind...
Dat kan ook op een andere manier, toch?Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel

Nou ten eerste omdat ik het eerst niet geloofde,ik dacht dat is vast die nico weer en ten tweede omdat hij zich als predikant voorstelde,daarom was ik verrast.IJsvrouwtje schreef:Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel

Niet zo zeer naar aanleiding van dit topic hoor. Maar vind sommige opmerking wat vreemd in een voorstel topic. Humor is oke, maar het gaat zo snel totaal niet over het onderwerp en wel over sex, dubbelzinnige opmerkingen enz.Punzel schreef:Wie zou jij nav dit topic in de negeer zetten dan? Ik vind het reuze meevallen hoor.kleine2758 schreef:Daar ben je zeker niet de enige in. Je komt er snel achter wie je in de negeer moet zetten en in welke topics je niet moet komen.Rik.r schreef:Moet toch heel eerlijk zeggen dat ik sommige reacties hier wel storend vind...
Als je in je topictitel zegt dat je predikant bent, dan is het toch niet zo gek dat daar reacties op komen?
Ah oké, ik heb niet veel van die Nico meegekregen, houd me meestal buiten reltopics en ben de laatste tijd niet zo actief geweest op hf. Maar ik snap nog steeds niet wat er zo buitengewoon is aan een predikant.Pepie schreef:Nou ten eerste omdat ik het eerst niet geloofde,ik dacht dat is vast die nico weer en ten tweede omdat hij zich als predikant voorstelde,daarom was ik verrast.IJsvrouwtje schreef:Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel

IJsvrouwtje schreef:Ah oké, ik heb niet veel van die Nico meegekregen, houd me meestal buiten reltopics en ben de laatste tijd niet zo actief geweest op hf. Maar ik snap nog steeds niet wat er zo buitengewoon is aan een predikant.Pepie schreef:Nou ten eerste omdat ik het eerst niet geloofde,ik dacht dat is vast die nico weer en ten tweede omdat hij zich als predikant voorstelde,daarom was ik verrast.IJsvrouwtje schreef:Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel
Ja waarom vermelden dat je predikant bent en dan niets willen vertellen over bij welke gemeente je zit ,maar een beetje geheimzinnig lopen doen .Pepie schreef:Nou ten eerste omdat ik het eerst niet geloofde,ik dacht dat is vast die nico weer en ten tweede omdat hij zich als predikant voorstelde,daarom was ik verrast.IJsvrouwtje schreef:Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel

Dat hij zich voorstelde als predikant,dat vond ik ietwat apartIJsvrouwtje schreef:Ah oké, ik heb niet veel van die Nico meegekregen, houd me meestal buiten reltopics en ben de laatste tijd niet zo actief geweest op hf. Maar ik snap nog steeds niet wat er zo buitengewoon is aan een predikant.Pepie schreef:Nou ten eerste omdat ik het eerst niet geloofde,ik dacht dat is vast die nico weer en ten tweede omdat hij zich als predikant voorstelde,daarom was ik verrast.IJsvrouwtje schreef:Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel

Ik ben het met je eens dat had ik inderdaad beter kunnen doen!bouvierpoedel schreef:Ja waarom vermelden dat je predikant bent en dan niets willen vertellen over bij welke gemeente je zit ,maar een beetje geheimzinnig lopen doen .Pepie schreef:Nou ten eerste omdat ik het eerst niet geloofde,ik dacht dat is vast die nico weer en ten tweede omdat hij zich als predikant voorstelde,daarom was ik verrast.IJsvrouwtje schreef:Hoezo? Er zitten genoeg christenen op het forum en een predikant is niet meer of minder 'christelijk' hoor.Pepie schreef:Het is hier best leuk hoor,we zijn gewoon een beetje verrast,tenminste ik wel![]()
Zeg dan dat je Rik heet en een hond hebt en klaar,.
Aah op die fiets.Pepie schreef:Dat hij zich voorstelde als predikant,dat vond ik ietwat apartniet dat hij predikant is daar is niks buitengewoons aan.
En ik wantrouwde de boel zeg ik gewoon eerlijk