Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Die dikke billen
Ik vind puppy's altijd wel schattig maar ik ben altijd nog het meest benieuwd hoe de honden uitgroeien. Zeker met deze kruising
Zo leuk dat we ze op het forum kunnen volgen! Hield je er nou zelf ook één of ben je daar nog niet uit?
Cleva schreef:Het grootste deel van de dag liggen ze maar wat te groeien. Net courgettes.
Maar nu zag ik ze voor het eerst ook even op elkaar reageren.
Wat zijn die pups groot! Straks krijg je het Wuilus effect....een hond veel groter dan de ouders.
Wuilus was 70 cm dus veel groter dan zowel de herder, labrador als bouvier teven. Terwijl ze daar wel uit bestond.
Vraagje. Zijn pure whippets ook zo enorm op deze leeftijd? Want ik vind ze echt heel groot. Ook tov Mira. Een week oud. Als ze de ogen open hadden en stonden vond ik het nog steeds een passend formaat voor drie weken
laeken schreef:Wat zijn die pups groot! Straks krijg je het Wuilus effect....een hond veel groter dan de ouders.
Wuilus was 70 cm dus veel groter dan zowel de herder, labrador als bouvier teven. Terwijl ze daar wel uit bestond.
laeken schreef:Wat zijn die pups groot! Straks krijg je het Wuilus effect....een hond veel groter dan de ouders.
Mij is altijd verteld dat kruisingen groter kunnen worden dan hun ouders. Of het waar is, geen idee. Ik vind de pups al erg groot!
Cleva schreef:Het grootste deel van de dag liggen ze maar wat te groeien. Net courgettes.
Maar nu zag ik ze voor het eerst ook even op elkaar reageren.
Ik vind die met die zwart met bruine vlekken waar ook dat staartje van een stukje zwart is echt heel mooi getekend.
Stomme vraag misschien maar krijgen dan de haren die daar komen ook die kleur?
twinkeltje schreef:Ik vind die met die zwart met bruine vlekken waar ook dat staartje van een stukje zwart is echt heel mooi getekend.
Dat zijn al lang haren. Die pups zijn niet kaal dus hun vachtje zit er al.
twinkeltje schreef:Ik vind die met die zwart met bruine vlekken waar ook dat staartje van een stukje zwart is echt heel mooi getekend.
O ik dacht een soort nesthaar maar het blijft echt zo, wat leuk
O ik dacht een soort nesthaar maar het blijft echt zo, wat leuk
Onder die donker gevlekte pup zit een Guus. Als je over Guus die witte vlekken zou doen zou hij er ook zo uitzien. Dus dat hondje ziet er eigenlijk zo uit al is hij overwegend wit. Dus vandaar die donkere delen in de vlekken. Dat is in feite wat Guus op zijn vacht heeft. Een donkere aalstreep op de rug. En hoe meer naar de zijkanten hoe lichter de vacht.
De lichte. Reu. 288 gram (bovenaan)
De brede. Teef. 304 gram (onderaan)
Klein stipje. Teef. 290 gram (tweede van onderen)
De smalle. Reu. 287 gram (tweede van boven)
De bil. Teef. 302 gram (midden)
De lichte 288 - 319 - 333- 620
De brede 304 - 312 - 350- 611
Klein stipje 290 - 319 - 353- 631
De smalle 287 - 284 - 332- 635
De bil 302 - 312 - 345- 629
Allemaal prima gegroeid. Ook Smallie die gisteren nog niet echt bijtrok groeit nu flink. Dat is nu nota bene de grootste.
Jemig die groeien heeeel hard Worden ze groter dan Mira? Heb je een beeld van hoe groot zij was als jonge pup?