Ik heb er nog 2 en dan ben ik wel weer ff klaar met mijn kop

Moderator: moderatorteam

De eerste vind ik niet zo mooi, omdat je dan van die vouwen in je nek krijgt. Die tweede is wel weer heel mooi met dat roodChar7 schreef:Ja dan vind ik het zo nep. Zo ben ik nou eenmaal. Ik heb het een beetje geprobeerd te verzachten maar bij teveel photoshop word het alleen maar minder mooi vind ik zelf.
Ik heb er nog 2 en dan ben ik wel weer ff klaar met mijn kopjullie vast ook
![]()
..
14710998632_66e1ef34d1_c by Marenko - Eyes of Holland, on Flickr

Albufeira Beach by Hylos, on Flickr

Dank je! Ben er zelf ook erg blij mee! Heb deze dame ook nog op de kiek terwijl ze naar links en naar rechts kijkt en zit er serieus over na te denken om ze op canvas uit te printen en er een 3-luik van te makenS@ndr@ schreef:Geweldig dezeik hou ervan

Uit mijzelf, ongeveer 2 jaar geleden begonnen toen ik een studiootje had gekocht met het fotograferen van M, en langzaam aan kinderen van vrienden enzo.tycha schreef: Heb jij een foto-opleiding gedaan, of doe je dit uit je zelf?
Volgens mij ben je dan gezegend met enorm veel talentChar7 schreef:Uit mijzelf, ongeveer 2 jaar geleden begonnen toen ik een studiootje had gekocht met het fotograferen van M, en langzaam aan kinderen van vrienden enzo.tycha schreef: Heb jij een foto-opleiding gedaan, of doe je dit uit je zelf?
Steeds mezelf verbeteren is altijd mijn doel, en als ik de foto's van vorig jaar zie, zie je ook duidelijk vooruitgang en dat is precies waar ik voor ga