Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
team voor dogtrail 2008 waarschijnlijk vol
Moderator: moderatorteam
-
Watertje
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Watertje
Ja, maar ik heb bericht gekregen dat het een weekend is geworden.Jeannettebo schreef:bedoel je dogwalktrail, de kanodag?Watertje schreef:Ik ga mee, begin september in Groningen..
Had mezelf al opgegeven voor ik er hier over las.
Het lijkt me enorm leuk.
Vrijdag aankomst, zaterdag kanotocht en bbq, zondag orientatieloop..
- Jeannettebo
- Zeer actief
klopt, daar ben ik ook hoor, maar dat is niet wat er in dit topic bedoeld wordtWatertje schreef:Ja, maar ik heb bericht gekregen dat het een weekend is geworden.Jeannettebo schreef:bedoel je dogwalktrail, de kanodag?Watertje schreef:Ik ga mee, begin september in Groningen..
Had mezelf al opgegeven voor ik er hier over las.
Het lijkt me enorm leuk.
Vrijdag aankomst, zaterdag kanotocht en bbq, zondag orientatieloop..

- Jeannettebo
- Zeer actief
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
- Jeannettebo
- Zeer actief
Hoeveel je precies moet lopen durf ik niet te zeggen, dan zou je de organisatie moeten mailen.Gaia schreef:Dus hoeveel moet je nu eigenlijk lopen?
Ik zou namelijk opzich best mee willen doen (Desirée gaat dan dus wel even trainen van te voren), maar uhm probleem is dat ik wel met een slechte knie zit. Dus de clue zit hem hier in de afstand.
ons team is waarschijnlijk vol, maar misschien zijn er nog teams waar een plakje is. op de site staan de teams
www.dogtrailcunos.nl

-
cunos
- Vaste gebruiker
Er kunnen geen nieuwe deelnemers zich meer aanmelden voor de dogtrail. Wij zitten al geruime tijd vol geboekt. Je kan je als team eventueel op de reserve lijst laten zetten indien er een team af zou vallen, maar dit is in het verleden nog nooit gebeurd. Er staat nu 1 team als eerste reserve.
En de afstand is voor de zaterdag ca. 20 km, mist je steeds goed de route volgt en voor de zondag ca. 15 kilometer. En het de toch volgt absoluut niet de paaltjes route van staatsbosbeheer.
En de afstand is voor de zaterdag ca. 20 km, mist je steeds goed de route volgt en voor de zondag ca. 15 kilometer. En het de toch volgt absoluut niet de paaltjes route van staatsbosbeheer.
Laatst gewijzigd door cunos op 04 jun 2008 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeannettebo
- Zeer actief
ok dank je ik bedoelde ook of er binnen de deelnemende teams nog een plekje was, of mag dat ook niet meer?cunos schreef:Er kunnen geen nieuwe deelnemers zich meer aanmelden voor de dogtrail. Wij zitten al geruime tijd vol geboekt. Je kan je als team eventueel op de reserve lijst laten zetten indien er een team af zou vallen, maar dit is in het verleden nog nooit gebeurd. Er staat nu 1 team als eerste reserve.

-
cunos
- Vaste gebruiker
- Jeannettebo
- Zeer actief
ok duidelijk thanx, we mogen dus nog 1 persoon toevoegencunos schreef:Over het algemeen zijn het allemaal vriendenclubjes. Alle teams voldoen aan het minimale aantal deelnemers. De teams mogen zelf nog eventueel hun teams uitbreidden tot 8. Maar wij plaatsen geen losse deelnemers binnen bestaande teams.

-
cunos
- Vaste gebruiker
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
cunos
- Vaste gebruiker
Ik lees hier ook over jullie tenten, maar ik raad jullie aan om niet te grote tenten mee te nemen. A, omdat het behoorlijk onrustig is voor jullie als je met een grote groep honden in de tent slaapt. Wij hebben tijdens de eerste dogtrail een grote leger tent beschikbaar gesteld waar ca. 6 deelnemers lagen te slapen en deze hebben zeer slecht geslapen. Bij een beetje lawaai stond de hele tent op zijn kop. Je krijgt een soort kettingreactie van de honden. Met zijn 2-en in een tentje is veel rustiger en slaap je tenminste goed. En B, aangezien wij op een prive bosterrein overnachten is er her en der kleine perceeltjes tussen de bomen waar je de tent op kan bouwen. Het is echt geen doorsnee kampeer terrein, maar een veel natuurlijker omgeving. Dus een zeer beperkt aantal vaste plaatsen en voor de rest zoek maar een plekje. Echt super. Back to basic. En neem een goede zaklamp mee, want moet je midden in de nacht naar het toilet, dan heb je hem echt wel nodig. 
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
wow dat klinkt echt super leuk!!!cunos schreef:Ik lees hier ook over jullie tenten, maar ik raad jullie aan om niet te grote tenten mee te nemen. A, omdat het behoorlijk onrustig is voor jullie als je met een grote groep honden in de tent slaapt. Wij hebben tijdens de eerste dogtrail een grote leger tent beschikbaar gesteld waar ca. 6 deelnemers lagen te slapen en deze hebben zeer slecht geslapen. Bij een beetje lawaai stond de hele tent op zijn kop. Je krijgt een soort kettingreactie van de honden. Met zijn 2-en in een tentje is veel rustiger en slaap je tenminste goed. En B, aangezien wij op een prive bosterrein overnachten is er her en der kleine perceeltjes tussen de bomen waar je de tent op kan bouwen. Het is echt geen doorsnee kampeer terrein, maar een veel natuurlijker omgeving. Dus een zeer beperkt aantal vaste plaatsen en voor de rest zoek maar een plekje. Echt super. Back to basic. En neem een goede zaklamp mee, want moet je midden in de nacht naar het toilet, dan heb je hem echt wel nodig.
-
cunos
- Vaste gebruiker
Wordt nog veel leuker als je weet wat er in het bij gelegen bosven rond zwemt. Ze zijn ca. 3 meter en ze slikken in 1 keer een jack russel naar binnen. 
Laatst gewijzigd door cunos op 04 jun 2008 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeannettebo
- Zeer actief
-
cunos
- Vaste gebruiker
- Crista
- Zeer actief
-
cunos
- Vaste gebruiker
Ach, gewoon je hond niet los laten lopen. Maar er zwemmen daar een paar meervallen tussen de 2,5 en 3 meter. Je kan er gewoon zwemmen maar de eigenaar vertelde ons dat er menige eenden daar zijn verdwenen en dat hij het toch ontraadde om met hele kleine honden(formaat eend) daar te zwemmen. Maar wees gerust, wij hebben daar geen overtochten of luchtbedrace's gepland. 
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ja maar... Ja maar... Ik welCrissi schreef:ehm.... dat is wel iets minder! Ben ik even blij dat ik een ridgeback heb en geen jack russel...cunos schreef:Wordt nog veel leuker als je weet wat er in het bij gelegen bosven rond zwemt. Ze zijn ca. 3 meter en ze slikken in 1 keer een jack russel naar binnen.

You'll be in my heart... Always...
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
cunos
- Vaste gebruiker
Ja helaas, maar wij moeten minimaal 4 personen per team hanteren. Anders kan het gewoon niet uit. Wij zijn een stichting en mogen geen winst draaien, maar we willen zeker ook niet aan verliezen. Het inschrijfgeld houden we al zo laag mogelijk. Zou je alles echt gaan berekenen dan kom je al snel over de €100.00 per persoon voor het weekend. Sorry, maar volgende keer toch een team vormen.estelle schreef:ik blijf het jammer vinden dat je niet meer met 2 personen in 1 team mee mag doen.
-
cunos
- Vaste gebruiker
- Crista
- Zeer actief
wij beschermen jamey gewoon met z'n allenJacksel schreef:Ja maar... Ja maar... Ik welCrissi schreef:ehm.... dat is wel iets minder! Ben ik even blij dat ik een ridgeback heb en geen jack russel...cunos schreef:Wordt nog veel leuker als je weet wat er in het bij gelegen bosven rond zwemt. Ze zijn ca. 3 meter en ze slikken in 1 keer een jack russel naar binnen.
- gizmo
- Zeer actief
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Jeannettebo
- Zeer actief
lekker voor op de bbqkitty2 schreef:dat kleine mormel blijft thuis, ik neem die wilde witte meecunos schreef:Ach heb je haar weer. Als jij nou dat kleine mormel van je meeneemt dan neem ik mijn hengel mee.kitty2 schreef:cunos je kletst weer uit je nek![]()
(mn hengel ook denk ik, lijkt me leuk om op een meerval te vissen)
enne de kleintjes kunnen op bo zn rug hoor