Maar blijkbaar is het raar als je geen dominees "live" kent?
Ik breek m'n nek er zowat over, dus ik ben niet onder de indruk
Moderator: moderatorteam
Waarom begin je nu weer over die fiets.IJsvrouwtje schreef:Aah op die fiets.Pepie schreef:Dat hij zich voorstelde als predikant,dat vond ik ietwat apartniet dat hij predikant is daar is niks buitengewoons aan.
En ik wantrouwde de boel zeg ik gewoon eerlijk

Dat zegt niets over de aantal dominee's maar meer dat je niet uit je doppen kijkt.Marjoleine schreef:Nouja, het is niet heel raar even te noemen wat je beroep is, toch?

Sorryyyyyy!bouvierpoedel schreef:Waarom begin je nu weer over die fiets.IJsvrouwtje schreef:Aah op die fiets.Pepie schreef:Dat hij zich voorstelde als predikant,dat vond ik ietwat apartniet dat hij predikant is daar is niks buitengewoons aan.
En ik wantrouwde de boel zeg ik gewoon eerlijk![]()

Waar ik eerst alleen een beetje verbaasd was begin ik nu toch wel boos te worden. Hoezo ben ik provocatief, als ik had gezegd: Timmerman meldt zich aan? Was het dan ook provocatief? Ik ben gewoon trots op mijn beroep, en dat recht heb ik. Ook op dit forum, tevens heb ik al een aantal keer gezegd dat ik het ook liever over honden wil hebben.fes/lou schreef:Welkom Rik.
je hebt jezelf wel voor de leeuwen gegooid met je voorstelling als predikant.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde daarvan niet zie in een voorsteltopic en dat ik het zelfs een beetje provocatief vind.
Ik stel me nl ook niet aan iedereen die ik ontmoet voor als Hoi, Ik ben Ineke en ik ben Christen. Wil niet zeggen dat ik er omheen draai als er naar gevraagd wordt, maar om zo op een hondenforum binnen te komen, kan leuk uitpakken, maar kan ook absoluut verkeerd uitpakken, dat is een risico wat je neemt ben ik bang.
Iig welkom, en ben benieuwd naar foto's van je hond.
Klopt, op zich vind ik het niet abnormaal om je beroep te noemen, maar ik heb nog nooit iemand zich zien voorstellen als: boekhouder stelt zich voor, glazenwasser of banketbakker stelt zich voor.Marjoleine schreef:Nouja, het is niet heel raar even te noemen wat je beroep is, toch?
Nou, of zij doen dat nietbouvierpoedel schreef:Dat zegt niets over de aantal dominee's maar meer dat je niet uit je doppen kijkt.Marjoleine schreef:Nouja, het is niet heel raar even te noemen wat je beroep is, toch?
Rik.r schreef:Waar ik eerst alleen een beetje verbaasd was begin ik nu toch wel boos te worden. Hoezo ben ik provocatief, als ik had gezegd: Timmerman meldt zich aan? Was het dan ook provocatief? Ik ben gewoon trots op mijn beroep, en dat recht heb ik. Ook op dit forum, tevens heb ik al een aantal keer gezegd dat ik het ook liever over honden wil hebben.fes/lou schreef:Welkom Rik.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde daarvan niet zie in een voorsteltopic en dat ik het zelfs een beetje provocatief vind.
Ik stel me nl ook niet aan iedereen die ik ontmoet voor als Hoi, Ik ben Ineke en ik ben Christen. Wil niet zeggen dat ik er omheen draai als er naar gevraagd wordt, maar om zo op een hondenforum binnen te komen, kan leuk uitpakken, maar kan ook absoluut verkeerd uitpakken, dat is een risico wat je neemt ben ik bang.
Iig welkom, en ben benieuwd naar foto's van je hond.
Ik wel, heel regelmatig als ik zat te kletsen en geinen onder catechisatieMirella schreef:Rik.r schreef:Waar ik eerst alleen een beetje verbaasd was begin ik nu toch wel boos te worden. Hoezo ben ik provocatief, als ik had gezegd: Timmerman meldt zich aan? Was het dan ook provocatief? Ik ben gewoon trots op mijn beroep, en dat recht heb ik. Ook op dit forum, tevens heb ik al een aantal keer gezegd dat ik het ook liever over honden wil hebben.fes/lou schreef:Welkom Rik.
Iig welkom, en ben benieuwd naar foto's van je hond.ik heb nog nooit een boze dominee gezien
dat hadden wij van ouderlingen.fes/lou schreef:Ik wel, heel regelmatig als ik zat te kletsen en geinen onder catechisatieMirella schreef:Rik.r schreef:Waar ik eerst alleen een beetje verbaasd was begin ik nu toch wel boos te worden. Hoezo ben ik provocatief, als ik had gezegd: Timmerman meldt zich aan? Was het dan ook provocatief? Ik ben gewoon trots op mijn beroep, en dat recht heb ik. Ook op dit forum, tevens heb ik al een aantal keer gezegd dat ik het ook liever over honden wil hebben.fes/lou schreef:Welkom Rik.
Iig welkom, en ben benieuwd naar foto's van je hond.ik heb nog nooit een boze dominee gezien
Zie je wel, ik ben raar... ik ken er geen ..... ik ken wat ouderlingen... maar daar houdt het mee op.Marjoleine schreef:Nouja, het is niet heel raar even te noemen wat je beroep is, toch?
zou toch nog maar is goed lezen danAsta schreef:Heb het wel gezien, ik geloof alleen nietdus dat onderschrift boeit me niet zo bijster veel

Omg wat een dombo's zijn wij zegRik.r schreef:Ok aangezien jullie het blijkbaar zelf niet zien zal ik het maar zeggen.
Mijn onderschrift betekend: Ocin: God om ons te leiden!
En schrijf dat eerste woord nou eens andersom op!

ik vertrouw voortaan op jouw voorgevoelensPepie schreef:Omg wat een dombo's zijn wij zegRik.r schreef:Ok aangezien jullie het blijkbaar zelf niet zien zal ik het maar zeggen.
En schrijf dat eerste woord nou eens andersom op!begon ik net het een beetje te geloven

Hahaha ik dan ook maar denk ik? Of ik moet de reltopics gaan lezen.Mirella schreef:ik vertrouw voortaan op jouw voorgevoelensPepie schreef:Omg wat een dombo's zijn wij zegRik.r schreef:Ok aangezien jullie het blijkbaar zelf niet zien zal ik het maar zeggen.
En schrijf dat eerste woord nou eens andersom op!begon ik net het een beetje te geloven