kijkcherry schreef:heb heel goed gelezen wat er geschreven word hoor wees maar niet bangyamie schreef:eenmalig? ja en? 1 keer te veel dus, fokken is niet iets wat je gewoon ff doet en probeert omdat je het zo leuk vind, dat is nou net wat men probeert te vertellen, en nee niet goed gedacht, jij hebt geen enkele kennis over de lijnen van vader en moeder, hondjes zijn nergens op getest ( en kom nou niet aan met, "de da zei dat ze gezond waren")cherry schreef:wil hem hier plaatsen ook hoorMuk schreef:
Oohh, dat klinkt als een gezellige pb.![]()
Maar ik maak het liever op een andere manier gezellig.
ik schreef
even zo dan
EENMALIG (LEES EENMALIG)NESTJE
GOED GEDACHT
GOEDE BAASJES
ENZENZ
HOOP DAT JE HET NU SNAPT
krijg een mail terug dat grote letters schreeuwen is ik dacht ze kan niet lezen maar moet ze even een (grapje) over mijn naam maken
echt een ZIELIG persoontje
maar ach ze weet niet beter
zij moet spotten met iemands naam prettige dag verder Sherry (oepsie)
en ik snap echt niet, dat je er zoveel geld voor durft te vragen, ik ben zelf fokker en weet dat jij , als de pups weg zijn"dus heerlijk op vakantie kan.
ik ken je niet persoonlijk, ik reageer alleen op wat ik lees, het zou je enorm sieren, als jij ook dingen lest die hier geschreven worden en snapt waarom mensen er zo op tegen zijn, fokken mag nooit alleen maar zijn omdat je het zo graag een keer wil mee maken, er komt veel meer bij kijken en als je dat niet snapt of wilt? dan vaql je voor mij in de catogorie fukker en welke uitleg je ook geeft, ik lees het als blablabla
maar als je het zo nodig nog tig keer moet herhalen zet hem op
en dat op vacantie gaan wees maar niet bang hoor blijf thuis voor mijn dieren
en mensen die continu in herhaling vallen vind ik netjes gezegt zeurpieten
maar goed oke ga er in mee ik ben een dom mens heb een nest genomen
niet goed nagedacht
zeer slecht bezig
gooi vage hondjes op de wereld nou en dan vertel me dat dan is
zal ik ze in een vuilniszak stoppen en verzuipe dan ben je dan tevreden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi ik ben nieuw hier
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?cherry schreef:jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450starfleet schreef:Lees je je dan nooit een klein beetje in voor je op een forum begint te posten? Ik vind het zo raar dat je verbaasd bent dat mensen hier je nestje niks vinden. Een nest kruisinkjes voor 450 euro wat dacht je dan dat het allemaal "ach wat een leuke kleine hondjes, snoezerig" zou zijn? Dan had je beter een ander forum uit kunnen zoeken, er zijn er genoeg.cherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien
Het is verder echt geen kwestie van niet welkom zijn, maar voor oh en ah moet je hier niet zijn. Wel voor verdere informatie en vragen en gewoon kletsen over je honden.
Anne
- starfleet
- Erelid
Ik vind het echt heel erg moeilijk te geloven dat jij nu al zovel uren hier hebt doorgebracht en nog steeds niet weet waar het om gaat. Nog steeds denkt dat hier ooit beweert is dat een stamboom alleen ook maar iets zegt over gezondheid. Zelfs als je niet hoog aan de weg zou timmeren verder, dan nog zou het onderhand na al die vele forum uren doorgedrongen moeten zijn wat goed fokken is en waarom het belangrijk is.boemerang schreef: maar wel bedonderd door het kopen van de stamboom hond bij die fukker
Anne
-
cherry
- Actief
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomyamie schreef:gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?cherry schreef:jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450starfleet schreef:Lees je je dan nooit een klein beetje in voor je op een forum begint te posten? Ik vind het zo raar dat je verbaasd bent dat mensen hier je nestje niks vinden. Een nest kruisinkjes voor 450 euro wat dacht je dan dat het allemaal "ach wat een leuke kleine hondjes, snoezerig" zou zijn? Dan had je beter een ander forum uit kunnen zoeken, er zijn er genoeg.cherry schreef:en het enigste wat ik wilde was blij mijn nestje laten zien
Het is verder echt geen kwestie van niet welkom zijn, maar voor oh en ah moet je hier niet zijn. Wel voor verdere informatie en vragen en gewoon kletsen over je honden.
Anne

-
cherry
- Actief
Pepie schreef:flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomyamie schreef:gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?cherry schreef:jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450starfleet schreef: Lees je je dan nooit een klein beetje in voor je op een forum begint te posten? Ik vind het zo raar dat je verbaasd bent dat mensen hier je nestje niks vinden. Een nest kruisinkjes voor 450 euro wat dacht je dan dat het allemaal "ach wat een leuke kleine hondjes, snoezerig" zou zijn? Dan had je beter een ander forum uit kunnen zoeken, er zijn er genoeg.
Anneheilige maagd maria dan mag het hoor
ik heb liever een pup van een kruising die 1 keer een nest geeft dan van een teef die weer zonodig moet werpen,maar dat geld gaat naar een goed doel hoor.......flikker echt een end op.......je kan mij niet wijs maken dat ,en vooral fokkers die meerdere teefjes heeft rondhuppelen,ze het allleeemaal doen op het ras te verbeteren
..........overal zit shit bij,niet net doen alsof een stamboom zaligmakend is
dank je pepie
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
en weet je wat ik voor min hondjes vraag gaat jullie niks aan
en hoe ik op die 450 gekomen ben ook niet
maar zoals ik al zeg het nestje is er en wat zijn de strakke plannen nu dan volgens jullie
het zou je juist sieren als je uitlegt waarom 450 euro, als je aangeeft dat je snapt dat het oerstom is om zomaar te fokken, als je aangeeft dat je het snapt, maar goed...... dat is ws teveel gevraagd
- starfleet
- Erelid
Ik vind het sneaky, want omdat een echte chi zo duur is, vragen jullie "leuk een nestje" mensen zulke bedragen voor je pups. Mensen laten zich graag bedonderen, dat snap ik wel, maar ik vind dat "nee ik vind het alleen maar leuk" altijd zo huichelachtig in combinatie met de prijs.cherry schreef:
jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450
Anne
-
cherry
- Actief
yamie schreef:cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
maar zoals ik al zeg het nestje is er en wat zijn de strakke plannen nu dan volgens jullie
het zou je juist sieren als je uitlegt waarom 450 euro, als je aangeeft dat je snapt dat het oerstom is om zomaar te fokken, als je aangeeft dat je het snapt, maar goed...... dat is ws teveel gevraagd
]
en geef jij dan eens antwoord op wat volgens JOU nu de strakke plannen zijn met het nestje
wat er nu eenmaal al is
volgens jou dom dat is jou mening en die intreseerd me erg weing
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
Pepie schreef:flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomyamie schreef:gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?cherry schreef:jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450starfleet schreef: Lees je je dan nooit een klein beetje in voor je op een forum begint te posten? Ik vind het zo raar dat je verbaasd bent dat mensen hier je nestje niks vinden. Een nest kruisinkjes voor 450 euro wat dacht je dan dat het allemaal "ach wat een leuke kleine hondjes, snoezerig" zou zijn? Dan had je beter een ander forum uit kunnen zoeken, er zijn er genoeg.
Anneheilige maagd maria dan mag het hoor
ik heb liever een pup van een kruising die 1 keer een nest geeft dan van een teef die weer zonodig moet werpen,maar dat geld gaat naar een goed doel hoor.......flikker echt een end op.......je kan mij niet wijs maken dat ,en vooral fokkers die meerdere teefjes heeft rondhuppelen,ze het allleeemaal doen op het ras te verbeteren
"flikker"zelf een end op
- starfleet
- Erelid
-
cherry
- Actief
en nog steeds geen antwoord je weet het toch allemaal zo goedyamie schreef:Pepie schreef:flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomyamie schreef:gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?cherry schreef: jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450heilige maagd maria dan mag het hoor
oh mijn hemel, weet je hoe dom en sneu je nu bent?
"flikker"zelf een end op
kom op dan met die wijsheid
ene waarheid komt hard aan he zoals je zelf zo goed denkt te weten
Laatst gewijzigd door cherry op 02 aug 2008 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
waar heb ik iets gezegd over de plannen met? jij verkoopt ze en ik hoop dat ze een fijn huisje vinden, niets meer en minder, dat ze er al zijn? dat maakt niet dat ik mijn mening over het feit dat ze er gekomen zijn niet uit mag spreken .cherry schreef:yamie schreef:cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
maar zoals ik al zeg het nestje is er en wat zijn de strakke plannen nu dan volgens julliegaat lekker met je he
![]()
het zou je juist sieren als je uitlegt waarom 450 euro, als je aangeeft dat je snapt dat het oerstom is om zomaar te fokken, als je aangeeft dat je het snapt, maar goed...... dat is ws teveel gevraagd[/quote
]
en geef jij dan eens antwoord op wat volgens JOU nu de strakke plannen zijn met het nestje
wat er nu eenmaal al is
volgens jou dom dat is jou mening en die intreseerd me erg weing
je wilt hier toch niet mee zeggen, dat alles wat al een feit is, gewoon maar geaccepteerd moet worden?
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Nee Sherry.., wat zijn JOU strakke plannen nu.cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
Jij hebt dit nest gefokt, niet ik..
Wat doe JIJ eraan om te zorgen dat er niet een herhaling aan zit te komen?
Niet meer met dit teefje nee, zij is inmiddels geholpen nadat ze jou ettelijke duizenden euro's heeft verrijkt.
Ga maar eens bij jezelf te rade ipv af te geven hier op bepaalde mensen die het welzijn van honden hoog in het vaandel hebben staan.
Wellicht kom je tot verrassende conclusie's.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
cherry
- Actief
dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
ik heb al honderd keer gezegt 1 malig maar krijg nu zin om nog een hondje te nemen en door te gaan
dat is wat je bereikt met je gezeik
zo kom maar op weer met je zie je wel wat voor een tp je bent en dat ik over de rug van mijn honden leef en lekker op vacantie ga enzenz
ik heb al honderd keer gezegt 1 malig maar krijg nu zin om nog een hondje te nemen en door te gaan
zo kom maar op weer met je zie je wel wat voor een tp je bent en dat ik over de rug van mijn honden leef en lekker op vacantie ga enzenz
- Pepie
- Zeer actief
450 euro is haar vraagprijs waarschijnlijk haar zeef,om de juiste mensen te benaderen........zet je 50 euro neer dan komt jan en alleman eraan.....ze zal het er zeker niet voor ontvangen,anders stelt ze mij diep teleurstarfleet schreef:Dat beweert toch niemand dat enkel een stamboom zaligmakend is? Wat mij irriteert is dat Cherry de onschuld uithangt met haar 450 euroPepie schreef:..........overal zit shit bij,niet net doen alsof een stamboom zaligmakend is![]()
en ook dat "ze zijn niet aardig" gedoe.
Anne

-
boxersien
Hoe kan het nu al 8 pagina's lang een 1 malig nest zijn terwijl je zelf al hebt gezegt dat dit al je tweede zomaar nest is? (weliswaar was het andere al lang geleden, maar het was er wel!!!!!!!!)cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
-
cherry
- Actief
wendy71 schreef:Nee Sherry.., wat zijn JOU strakke plannen nu.cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
Wat doe JIJ eraan om te zorgen dat er niet een herhaling aan zit te komen?![]()
Niet meer met dit teefje nee, zij is inmiddels geholpen nadat ze jou ettelijke duizenden euro's heeft verrijkt.![]()
Ga maar eens bij jezelf te rade ipv af te geven hier op bepaalde mensen die het welzijn van honden hoog in het vaandel hebben staan.![]()
manmanman heb je HET weer hoor
maar gaan we weer het heeft mealleen maar geld gekost hoor
oke zal het voor je zeggen
dat is toch jou keus met je kruisinkies en niet nagedacht te hebben en ga zo maar door
zoals ik al zei LEER ME EERST IS KENNENen kom dan met je gave ideeen over mij
- Pepie
- Zeer actief
Laat mij maar dom en sneu zijn........mag jij zeggen hoor.....slimme yamieyamie schreef:Pepie schreef:flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomyamie schreef:gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?cherry schreef: jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450heilige maagd maria dan mag het hoor
"flikker"zelf een end op

- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?yamie schreef:
ik zou niet meer reageren op dit topic, maar dit snap ik echt niet...
als iemand zijn/haar pups voor 100 euro wegdoet zijn er altijd mensen die er eentje nemen 'zonder er écht goed bij na te denken' want 100 euro is niet veel geld.
als het meer is dan 300 dan denken mensen ineens wél hele bewust over hun 'aankoop' (in dit geval een hond dus)
dan is het toch beter om de pups duurder te verkopen?
zou ik ook doen, om zo een 'impuls-aankoop' tegen te gaan...
okay, ik zou er dan mijn kosten vanaf trekken en de rest aan een asiel o.i.d. doneren, dus zou er niet op verdienen..
maar ik zou ze niet voor minder dan 300 verkopen!
snap daarom ook niet waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt..
of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
jij snapt het echt niet he?
en joh, ga jij toch lekker door, denk maar niet 1 moment dat ik me daar schuldig om zou voelen, dat dat door mij zou komen, jij hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent en probeert nu met semi stoere praat de boel af te buigen, zoals jezelf al zei, de waarheid is best hard he....... jij bent niks meer en minder als een ordinaire broodfokker, geld zien in een nestje, maakt geen flikker uit wat voor hondjes, pupjes motten er komen, of het nou eenmalig is of niet, wees er trots op meid
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ach pepie, dit geloof je toch niet?Pepie schreef:450 euro is haar vraagprijs waarschijnlijk haar zeef,om de juiste mensen te benaderen........zet je 50 euro neer dan komt jan en alleman eraan.....ze zal het er zeker niet voor ontvangen,anders stelt ze mij diep teleurstarfleet schreef:Dat beweert toch niemand dat enkel een stamboom zaligmakend is? Wat mij irriteert is dat Cherry de onschuld uithangt met haar 450 euroPepie schreef:..........overal zit shit bij,niet net doen alsof een stamboom zaligmakend is![]()
en ook dat "ze zijn niet aardig" gedoe.
Anne
-
cherry
- Actief
jezus he gaan we nu ook vallen over een nest van 20 jaar geledenboxersien schreef:Hoe kan het nu al 8 pagina's lang een 1 malig nest zijn terwijl je zelf al hebt gezegt dat dit al je tweede zomaar nest is? (weliswaar was het andere al lang geleden, maar het was er wel!!!!!!!!)cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
nu is dit een 1 malig nest
wat een stelletje giga zeikers zijn jullie zeg
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
dank jePepie schreef:Laat mij maar dom en sneu zijn........mag jij zeggen hoor.....slimme yamieyamie schreef:Pepie schreef:flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomyamie schreef: gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?heilige maagd maria dan mag het hoor
"flikker"zelf een end op
-
cherry
- Actief
ik zou niet meer reageren op dit topic, maar dit snap ik echt niet...Sabby schreef:gek he? niets meer en minder dan centen verdienen over de rug van je dier, hmm hoe noem je dat ook weer?yamie schreef:
als iemand zijn/haar pups voor 100 euro wegdoet zijn er altijd mensen die er eentje nemen 'zonder er écht goed bij na te denken' want 100 euro is niet veel geld.
als het meer is dan 300 dan denken mensen ineens wél hele bewust over hun 'aankoop' (in dit geval een hond dus)
dan is het toch beter om de pups duurder te verkopen?
zou ik ook doen, om zo een 'impuls-aankoop' tegen te gaan...
okay, ik zou er dan mijn kosten vanaf trekken en de rest aan een asiel o.i.d. doneren, dus zou er niet op verdienen..
maar ik zou ze niet voor minder dan 300 verkopen!
snap daarom ook niet waarom hier zo moeilijk over gedaan wordt..
of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?[/quote]
nou nogmaals dank sabby
-
cherry
- Actief
yamie schreef:cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
en joh, ga jij toch lekker door, denk maar niet 1 moment dat ik me daar schuldig om zou voelen, dat dat door mij zou komen, jij hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent en probeert nu met semi stoere praat de boel af te buigen, zoals jezelf al zei, de waarheid is best hard he....... jij bent niks meer en minder als een ordinaire broodfokker, geld zien in een nestje, maakt geen flikker uit wat voor hondjes, pupjes motten er komen, of het nou eenmalig is of niet, wees er trots op meid
gaan we weer
als je denkt het beter te weten zoek het lekker uit joh
je kan beter over me lullen als van me vreten zal ik maar zeggen
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Nou als ik dit zo lees wíl ik je niet leren kennen. Zo'n procedure in elk topic zou hopelijk ongewenste nieuwkomers buiten houdencherry schreef:wendy71 schreef:Nee Sherry.., wat zijn JOU strakke plannen nu.cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
Wat doe JIJ eraan om te zorgen dat er niet een herhaling aan zit te komen?![]()
Niet meer met dit teefje nee, zij is inmiddels geholpen nadat ze jou ettelijke duizenden euro's heeft verrijkt.![]()
Ga maar eens bij jezelf te rade ipv af te geven hier op bepaalde mensen die het welzijn van honden hoog in het vaandel hebben staan.![]()
manmanman heb je HET weer hoor
maar gaan we weer het heeft mealleen maar geld gekost hoor
oke zal het voor je zeggen
dat is toch jou keus met je kruisinkies en niet nagedacht te hebben en ga zo maar door
zoals ik al zei LEER ME EERST IS KENNEN en kom dan met je gave ideeen over mij

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Lekkere teksten sla je uit, je zult wel een erg goede en verstandige moeder zijn voor 5 kinderencherry schreef:yamie schreef:cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je denkt het beter te weten zoek het lekker uit joh
je kan beter over me lullen als van me vreten zal ik maar zeggen
Laatst gewijzigd door Ianthe op 02 aug 2008 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
kun je me 1 ding uitlleggen.. wat hebben de pupjes eraan dat het eenmalig was? stel dat er afwijkingen zijn, wat je dus had kunnen weten als je getest had he, ach ja pupje, je gaat blind worden, ach ja pupje je loopt kreupel en hebt pijn, maar het was maar eenmalig hoor..cherry schreef:jezus he gaan we nu ook vallen over een nest van 20 jaar geledenboxersien schreef:Hoe kan het nu al 8 pagina's lang een 1 malig nest zijn terwijl je zelf al hebt gezegt dat dit al je tweede zomaar nest is? (weliswaar was het andere al lang geleden, maar het was er wel!!!!!!!!)cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
nu is dit een 1 malig nest
wat een stelletje giga zeikers zijn jullie zeg
en even..... tuurlijk is het voor elke fokker zo, met of zonder stamboom, dat fokken een risico is, dat je nooit kunt voorspellen wat er gebeurt, maar als er iets is met een door mij gefokte pup, kan ik wel zeggen, ik heb er alles aan gedaan om met verantwoorde ouderdieren te fokken, ik weet wat er in de lijnen wel en niet zit. als je fokt met iets totaal onbekends, kun je , als er een probleem met een pup ( of puppen) is, nooit zeggen, kut! dat had ik niet kunnen voorzien, want je weet niks.
weet je wat er voorkomt bij de chihuahua en de pincher? aan afwijkingen? weet je hoeveel van dat soort hondjes er jaarlijks op de operatie tafel liggen bij een Da? en daar werk jij nu dus aan mee, simpel weg omdat jij het wil en geen moment heb nagedacht over de consequenties, en het spijt me dat ik niet heel aardig tegen je doen, maar ik kan me er echt enorm boos om maken en al helemaal om jou tsssss lekker laten lullen houding, denk eens na mens, je bent volwassen en weet wel beter