Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeroen Jan-Willem
Moderator: moderatorteam
-
Safari
Re: Jeroen Jan-Willem
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
En dan snapt Jeroen dus hoe het kan dat die knopjes ook echt werken.
Ik niet, ik weet alleen hoe je ze moet gebruiken
Ik heb zo'n broer en die geeft er ook nog les in.
Ik doe dan ook "uhuh"
Hoewel ik er wel meer van snap dan safari
Ik niet, ik weet alleen hoe je ze moet gebruiken
Ik heb zo'n broer en die geeft er ook nog les in.
Ik doe dan ook "uhuh"
Hoewel ik er wel meer van snap dan safari
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Werkt prima, toch?Marjoleine schreef:Ik doe dan ook "uhuh"
Overigens, in groepjes zijn die computernerds gemakkelijk op te naaien.
Gewoon zeggen hoe fan-tas-tisch je de nieuwe windowsversie vindt. Zó gemakkelijk ook! Werkt écht fijn!
Dan lopen ze allemaal rood aan terwijl ze zich woest gebarend lopen op te naaien over hoe evil microsof is
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Safari
Heb je 10 al binnen, wij wel
zoiets Miranda?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik krijg dan een lezing over de bugs, vrees ikMiranda schreef:Overigens, in groepjes zijn die computernerds gemakkelijk op te naaien.
Gewoon zeggen hoe fan-tas-tisch je de nieuwe windowsversie vindt. Zó gemakkelijk ook! Werkt écht fijn!
Dan lopen ze allemaal rood aan terwijl ze zich woest gebarend lopen op te naaien over hoe evil microsof is
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
Alleen op het niveau dat de forumsoftware dan een transformatie uitvoert op de tekst die je had geselecteerd; namelijk door er tagjes omheen te zetten die dan later bij het weergeven er weer uitgelezen worden om de opmaak aan te passen. Overigens gebruik ik de knopjes vrijwel niet, ik tik de tags meestal met de hand.Marjoleine schreef:En dan snapt Jeroen dus hoe het kan dat die knopjes ook echt werken. Ik niet, ik weet alleen hoe je ze moet gebruiken
Marjoleine schreef:Ik heb zo'n broer en die geeft er ook nog les in. Ik doe dan ook "uhuh"Hoewel ik er wel meer van snap dan safari
we're the ones who seek
to dance to fallen serenades
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh. Ik ook.Jeroen Jan-Willem schreef:Alleen op het niveau dat de forumsoftware dan een transformatie uitvoert op de tekst die je had geselecteerd; namelijk door er tagjes omheen te zetten die dan later bij het weergeven er weer uitgelezen worden om de opmaak aan te passen. Overigens gebruik ik de knopjes vrijwel niet, ik tik de tags meestal met de hand.Marjoleine schreef:En dan snapt Jeroen dus hoe het kan dat die knopjes ook echt werken. Ik niet, ik weet alleen hoe je ze moet gebruiken
En de smileys meestal ook.
Ben ik een nerd?
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Ik ben voor mezelf niet zo agressief met upgraden.Safari schreef:Heb je 10 al binnen, wij wel![]()
![]()
Op mijn werk is Windows niet mijn directe verantwoordelijkheid, maar waren "we" al enige tijd bezig met 10 te testen.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
We zijn al druk bezig je te corrumperen.Marjoleine schreef:Ben ik een nerd?
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Mijzelf doet dat eigenlijk niet veel, maar je hebt inderdaad meestal maar een héél klein groepje nodig om de gemoederen daarmee hoog op te laten lopen, ja.Miranda schreef:Gewoon zeggen hoe fan-tas-tisch je de nieuwe windowsversie vindt. Zó gemakkelijk ook! Werkt écht fijn!
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Jeroen Jan-Willem schreef:Ik ben voor mezelf niet zo agressief met upgraden.Safari schreef:Heb je 10 al binnen, wij wel![]()
![]()
![]()
(Hij heeft nog windows 2000 op zijn privécomp
And few will ever climb
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Waarom sturen mensen ook niet gewoon tekst i.p.v. PDFs?Miranda schreef:Heel veel dingen moet hij op mijn comp doen omdat het bij hem niet werkt![]()
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, eens!Jeroen Jan-Willem schreef:Waarom sturen mensen ook niet gewoon tekst i.p.v. PDFs?Miranda schreef:Heel veel dingen moet hij op mijn comp doen omdat het bij hem niet werkt![]()
Ik heb 7 trouwens, en veel van de mensen die aanleveren hebben oudere versies of raken al helemaal in de stress als ik .docx stuur en zo.
Dat krijgen ze dan niet geopend. Er zijn meer diginitwits dan je zo zou denken
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Ik heb zelfs op mijn werk ook al jaren geen Office op mijn computer. Ik krijg .docx wel geopend met andere software maar niet zo makkelijk compatibel bijgewerkt. Dus of dát nou zoveel met digi-nitwits te maken heeft..Marjoleine schreef:Ik heb 7 trouwens, en veel van de mensen die aanleveren hebben oudere versies of raken al helemaal in de stress als ik .docx stuur en zo. Dat krijgen ze dan niet geopend. Er zijn meer diginitwits dan je zo zou denken
Overigens ga ik er binnenkort wel weer een Office-versie opzetten, denk ik.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
-
Safari
Oh ik ga in een deukMiranda schreef:Jeroen Jan-Willem schreef:Ik ben voor mezelf niet zo agressief met upgraden.Safari schreef:Heb je 10 al binnen, wij wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Hij heeft nog windows 2000 op zijn privécompHeel veel dingen moet hij op mijn comp doen omdat het bij hem niet werkt
De blote voeten van de kinderen van de schoenmaker en zo
)
Echt het is een godswonder dat ik een kind voortgebracht heb die ook een nerd is.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik krijg net een berichtje van een vriend die windows 10 heeft geprobeerd.
Iemand die best wat van computers snapt.
Laat ik het zo zeggen: hij vindt het géén goed idee
@JJW, jij bent gewoon dwars.
Laat ik het zo zeggen: hij vindt het géén goed idee
@JJW, jij bent gewoon dwars.
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Was dat niet de allerslechtste windhoos versie ooit uitgebracht?Miranda schreef:(Hij heeft nog windows 2000 op zijn privécompHeel veel dingen moet hij op mijn comp doen omdat het bij hem niet werkt
De blote voeten van de kinderen van de schoenmaker en zo
)
@JJW, Open Office werkt ook prima

- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Zeker. Het probleem is m.i. Office. Microsoft is degene die steeds de standaards breekt, zodat al die programma's niet compatibel zijn, toch?welshwitch schreef:@JJW, Open Office werkt ook prima
Laatst gewijzigd door Jeroen Jan-Willem op 01 aug 2015 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Ik sluit me op zeker niveau aan bij de programmeurs die vinden dat programma's open standaards zouden moeten gebruiken, i.p.v. "klantentrouw" af te dwingen door alles nét steeds anders te doen, zodat je alleen dat programma kunt gebruiken en niet één dat zich "netjes" gedraagt.Marjoleine schreef:@JJW, jij bent gewoon dwars.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Ik denk dat je in de war bent met "Windows 6".welshwitch schreef:Was dat niet de allerslechtste windhoos versie ooit uitgebracht?
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Oh weet je ook waarom niet? Mijn 3 maanden oude laptop gilt ook om een upgrade naar windows 10 maar ik ben een er beetje huiverig voor of dat wel zo verstandig is.Marjoleine schreef:Ik krijg net een berichtje van een vriend die windows 10 heeft geprobeerd.
Laat ik het zo zeggen: hij vindt het géén goed idee![]()

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Oh wat leuk zeg, mijn man en ik schelen ook maar 3 maanden en hij is ook een computer iets. Eigenlijk moet hij ook maar lid worden, word het topic nog langerJeroen Jan-Willem schreef:Lief schreef:Jeetje mis ik gewoon bijna het voorsteltopic van de Jeroen. Welkom hier!
Tuurlijk geldt je dan nog niet als oud. Ik ben zelf maar drie maanden ouder dan Miranda, dus "te jong" is waarschijnlijk een betere classificatie.Lief schreef:En ik geld niet als oud en kan het computergedoe nog volgen hoor.
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Volgens mij ben ik dan de enige die daar nooit problemen mee heeft gehad.Jeroen Jan-Willem schreef:Ik denk dat je in de war bent met "Windows 6".welshwitch schreef:Was dat niet de allerslechtste windhoos versie ooit uitgebracht?

-
Wolfsblut
- Zeer actief
Haha, dat was in de tijd dat mijn collega's al een hele tijd met een computer werkte. Ik deed alles nog per telex of op een Smith Corona schrijfmachine.bram en thijs schreef:Toevallig mis ik WP 5.1 nog steeds wel.Manu schreef:Wat een nerd-topic is dit zegOuwe mensen over computerfrutsels in hunnie tijd
![]()
Ik ben toen verplicht op cursus gestuurd. Intern bij Schoevers, een of twee weken dat weet ik niet meer. Lesuren van 08.00 tot 20.00. Toen had ik WP 5.1 goed onder de knie. De 6 versie ging ook nog wel. Daarna kwam de overstap naar words. Met veel moeite ben ik er wel uitgekomen. Met de latere versies zijn ze echter hun doel volkomen voorbij geschoten. Leuk voor drukkerijen en bedrijven waar ze tijdschriften ontwerpen. Maar zeker niet voor de gewone man en de kleine bedrijven waar ze hooguit 5% van het programma gebruiken. Door de bomen zie je vaak het bos niet meer. Voor de meest simpele handeling dien je eerst allerlei handelingen te verrichten die zoveel tijd in beslag nemen dat ik regelmatig terug grijp naar de eenvoudige Adler versie. Een brief, een offerte of een rekening is dan zo gepiept. Verbetering is niet altijd vooruitgang.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Jeroen Jan-Willem schreef:Mijzelf doet dat eigenlijk niet veel, maar je hebt inderdaad meestal maar een héél klein groepje nodig om de gemoederen daarmee hoog op te laten lopen, ja.Miranda schreef:Gewoon zeggen hoe fan-tas-tisch je de nieuwe windowsversie vindt. Zó gemakkelijk ook! Werkt écht fijn!
Mijn man heeft een nog veel leukere. Die zegt gewoon "Apple is ruk" tegen zijn medenerds en leunt achterover.
Welkom Jeroen!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Apple doet dat veel erger nog.Jeroen Jan-Willem schreef:Ik sluit me op zeker niveau aan bij de programmeurs die vinden dat programma's open standaards zouden moeten gebruiken, i.p.v. "klantentrouw" af te dwingen door alles nét steeds anders te doen, zodat je alleen dat programma kunt gebruiken en niet één dat zich "netjes" gedraagt.Marjoleine schreef:@JJW, jij bent gewoon dwars.
Daar is helemaal niks compatible.
Ik sluit mij aan bij de man van Lothian
@Alma, ik zal het even vragen, als zijn bloeddruk het toelaat
-
Lemuria
Apple werkt als een zonnetje als je niet wil programmeren/gamen of je geroepen voelt continue virussen te bestrijden/dure virusscanners te kopen
Ik had vroeger elk jaar een nieuwe laptop omdat er iets stoms kapot ging of er zoveel virussen op zaten dat ik van pure ellende het ding het raam uit smeet (waarvan 1x letterlijk). Toen had ik nog geld zat, haha
Ik heb er een Microsoft pakket (Word, Excel, Powerpoint) op staan, dus alles werkt als ik een bepaald bestand moet openen. Standaard Apple-producten (Pages, Numbers) zijn gratis. Daar kan Microsoft nog een puntje aan zuigen.
2.5 Jaar terug een Macbook Air gekocht en dat is 1 van m'n beste aankopen geweest
Plus, it is prettyyyy 
Nou, kom eens op met die discussie/rel
2.5 Jaar terug een Macbook Air gekocht en dat is 1 van m'n beste aankopen geweest
-
80564M
Oh, dat is ook van die verschrikkelijke Microsoft ellende. Met al die kleurtjes om te checken of je IF-THEN lus wel klopte. Wat was ik blij dat mijn latere werkgever zijn loonadministratie-pakket weer gewoon in een tekstgeoriënteerde taal had geschreven. Kon ik tenminste weer gewoon zelf nadenken, en met pen en papier tussentijdse waardes opschrijven om te ontdekken waar het fout ging haha.Heavy schreef:Heb je ook verstand van Visial Studio C toevallig?
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ik heb gewoon allebei, Apple en een HP.Lemuria schreef:Apple werkt als een zonnetje als je niet wil programmeren/gamen of je geroepen voelt continue virussen te bestrijden/dure virusscanners te kopenIk had vroeger elk jaar een nieuwe laptop omdat er iets stoms kapot ging of er zoveel virussen op zaten dat ik van pure ellende het ding het raam uit smeet (waarvan 1x letterlijk). Toen had ik nog geld zat, haha
Ik heb er een Microsoft pakket (Word, Excel, Powerpoint) op staan, dus alles werkt als ik een bepaald bestand moet openen. Standaard Apple-producten (Pages, Numbers) zijn gratis. Daar kan Microsoft nog een puntje aan zuigen.
2.5 Jaar terug een Macbook Air gekocht en dat is 1 van m'n beste aankopen geweestPlus, it is prettyyyy
Maar gebruik alleen de MacBook en mijn iPads.
Mijn man gebruikt mijn HP en die zit constant te schelden. Hahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Apple is prachtig. De iMac, de iPhone, de iPad. Alles is even mooi. Zelfs de verpakkingen zijn geweldig. Maar je wordt wel constant en continue beloerd, in de gaten gehouden en beïnvloed. Dingen die je uit zet blijken na updates opeens weer aan te staan, opties die je uitzet zijn zo gevoelig met bedienen dat ze prompt ook weer aan gaan maar dat heb je niet in de gaten. En zelfs nu ik het weet en er alert op ben gaat het nog mis. En Apple werkt alleen vlekkeloos met Apple, andere dingen proberen betekent meestal oorlog. Maar het is en blijft prachtig speelgoed.Lothian schreef:
Mijn man heeft een nog veel leukere. Die zegt gewoon "Apple is ruk" tegen zijn medenerds en leunt achterover.
Welkom Jeroen!