Vat het maar op als een complimentyamie schreef:dank jePepie schreef:Laat mij maar dom en sneu zijn........mag jij zeggen hoor.....slimme yamieyamie schreef:Pepie schreef: flikker toch op yamie ........ze heeft 1 nest ,er zitten er hier op het forum die hebben meerdere nestjes per jaar,ga daar lekker tegen aanzeiken,......o nee want die hebben een stamboomheilige maagd maria dan mag het hoor
ik heb liever een pup van een kruising die 1 keer een nest geeft dan van een teef die weer zonodig moet werpen,maar dat geld gaat naar een goed doel hoor.......flikker echt een end op.......je kan mij niet wijs maken dat ,en vooral fokkers die meerdere teefjes heeft rondhuppelen,ze het allleeemaal doen op het ras te verbeteren
..........overal zit shit bij,niet net doen alsof een stamboom zaligmakend is
oh mijn hemel, weet je hoe dom en sneu je nu bent?
"flikker"zelf een end op
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi ik ben nieuw hier
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0

- Chione
- Zeer actief
Marktwering etc, dat gaat net zo goed op voor stamboomhonden die 1000,- euro of meer kosten. Al heb je dan, hopenlijk, wel een pup uit geteste ouder's.starfleet schreef:Ik vind het sneaky, want omdat een echte chi zo duur is, vragen jullie "leuk een nestje" mensen zulke bedragen voor je pups. Mensen laten zich graag bedonderen, dat snap ik wel, maar ik vind dat "nee ik vind het alleen maar leuk" altijd zo huichelachtig in combinatie met de prijs.cherry schreef:
jeetje zeg wat maken jullie je druk om die 450
Anne
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
cherry
- Actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ben je nou nog niet weg?cherry schreef:achach wat een drukte om 1 nestje zeg
maar jullie zijn allemaal supermensen en superfokkers
laat me niet lache zeg
mensen afzeiken om 1 nest
ga lekker naar andere topics en laat mij mijn verhaal vertellen aan die het wel horen wil
JAJA weet het dat zijn er niet veel hahaha

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
jammer, ik zou graag zien dat je het niet als gezeik ziet, maar ook snapt waar het vandaan komtcherry schreef:achach wat een drukte om 1 nestje zeg
laat me niet lache zeg
ga lekker naar andere topics en laat mij mijn verhaal vertellen aan die het wel horen wil
-
cherry
- Actief
Ianthe schreef:Lekkere teksten sla je uit, je zult wel een erg goede en verstandige moeder zijn voor 5 kinderencherry schreef:yamie schreef:cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
ik heb al honderd keer gezegt 1 malig maar krijg nu zin om nog een hondje te nemen en door te gaan
dat is wat je bereikt met je gezeik
zo kom maar op weer met je zie je wel wat voor een tp je bent en dat ik over de rug van mijn honden leef en lekker op vacantie ga enzenz
jij snapt het echt niet he?
en joh, ga jij toch lekker door, denk maar niet 1 moment dat ik me daar schuldig om zou voelen, dat dat door mij zou komen, jij hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent en probeert nu met semi stoere praat de boel af te buigen, zoals jezelf al zei, de waarheid is best hard he....... jij bent niks meer en minder als een ordinaire broodfokker, geld zien in een nestje, maakt geen flikker uit wat voor hondjes, pupjes motten er komen, of het nou eenmalig is of niet, wees er trots op meid
gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je denkt het beter te weten zoek het lekker uit joh
je kan beter over me lullen als van me vreten zal ik maar zeggenGa toch gewoon naar TMF kijken ipv op een serieus forum rond te hangen
wil je mijn kinderen der buiten laten hebben er niks mee te maken
als je niet weet wat je moet typen hou dan je vingers op een ander plek
makkelijk he van een afstand over iemands kinderen te beginnen moet je in mijn gezicht doen
dan zal je me op een hele ANDERE MANIER LEREN KENNEN EN DIE IS NIET LEUK
-
cherry
- Actief
NEE JAMMER HE EN WAS OOK NIET MIJN BEDOELINGIanthe schreef:Ben je nou nog niet weg?cherry schreef:achach wat een drukte om 1 nestje zeg
laat me niet lache zeg
- starfleet
- Erelid
Er zijn toch genoeg forums waar dat wel kan? Hier niet zo.cherry schreef:achach wat een drukte om 1 nestje zeg
laat me niet lache zeg
Anne
- starfleet
- Erelid
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben benieuwdcherry schreef:Ianthe schreef:Lekkere teksten sla je uit, je zult wel een erg goede en verstandige moeder zijn voor 5 kinderencherry schreef:yamie schreef:
jij snapt het echt niet he?
en joh, ga jij toch lekker door, denk maar niet 1 moment dat ik me daar schuldig om zou voelen, dat dat door mij zou komen, jij hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent en probeert nu met semi stoere praat de boel af te buigen, zoals jezelf al zei, de waarheid is best hard he....... jij bent niks meer en minder als een ordinaire broodfokker, geld zien in een nestje, maakt geen flikker uit wat voor hondjes, pupjes motten er komen, of het nou eenmalig is of niet, wees er trots op meid
gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan beter over me lullen als van me vreten zal ik maar zeggenGa toch gewoon naar TMF kijken ipv op een serieus forum rond te hangen
makkelijk he van een afstand over iemands kinderen te beginnen moet je in mijn gezicht doen
dan zal je me op een hele ANDERE MANIER LEREN KENNEN EN DIE IS NIET LEUK
Maar hoe lang ik je verhalen lees, en zo ook weer dit stukje, hoe meer ik ga twijfelen aan of je wel een volwassene bent. En als je werkelijk een volwassene bent dan is dit héél laag. Ik snap gewoon niet hoe iemand die haar emoties niet in toom kan houden en zo te keer gaat op een forum...

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Nouja, hebben gewoon nog een forumtrol erbijcherry schreef:NEE JAMMER HE EN WAS OOK NIET MIJN BEDOELINGIanthe schreef:Ben je nou nog niet weg?cherry schreef:achach wat een drukte om 1 nestje zeg
laat me niet lache zeg

-
cherry
- Actief
simpel he om met zijn alle iemand aan te vallen
maar ja klieken he noemen ze dat
ach als jullie er plezier in hebben
heb alles al gelezen
maar blijkt dat jullie dat niet begrijpen
de puppen zijn er nu eenmaal
wat zullen jullie problemen hebben zeg er zijn duizende mensen die wel eens een nestje nemen
en ja als er dan iemand op de site komt is het natuurlijk lekker uitleven
heb alles al gelezen
wat zullen jullie problemen hebben zeg er zijn duizende mensen die wel eens een nestje nemen
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Die moeten we dan ook uitroeiencherry schreef:simpel he om met zijn alle iemand aan te vallen
heb alles al gelezen

-
cherry
- Actief
Ianthe schreef:Ik ben benieuwdcherry schreef:Ianthe schreef:Lekkere teksten sla je uit, je zult wel een erg goede en verstandige moeder zijn voor 5 kinderencherry schreef:
gaan we weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan zal je me op een hele ANDERE MANIER LEREN KENNEN EN DIE IS NIET LEUK![]()
Maar hoe lang ik je verhalen lees, en zo ook weer dit stukje, hoe meer ik ga twijfelen aan of je wel een volwassene bent. En als je werkelijk een volwassene bent dan is dit héél laag. Ik snap gewoon niet hoe iemand die haar emoties niet in toom kan houden en zo te keer gaat op een forum...
je moet gewoon je waffel over mijn kinderen houden
wat hebben die hier mee te maken
-
cherry
- Actief
hoop voor jou dat je er nooit 1 tegen het lijf looptIanthe schreef:Die moeten we dan ook uitroeiencherry schreef:simpel he om met zijn alle iemand aan te vallen
heb alles al gelezen
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Waffel, hmm, toch misschien wel wat ouder ja, ik had eerder iets van 'bek' of 'muil' verwacht.cherry schreef:Ianthe schreef:Ik ben benieuwdcherry schreef:Ianthe schreef: Lekkere teksten sla je uit, je zult wel een erg goede en verstandige moeder zijn voor 5 kinderenGa toch gewoon naar TMF kijken ipv op een serieus forum rond te hangen
dan zal je me op een hele ANDERE MANIER LEREN KENNEN EN DIE IS NIET LEUK![]()
je moet gewoon je waffel over mijn kinderen houden
wat hebben die hier mee te maken

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Xena komt van zo'n soort iemand, dus ja, ik ben er al een keer 1 tegen het lijf gaan gelopen.cherry schreef:hoop voor jou dat je er nooit 1 tegen het lijf looptIanthe schreef:Die moeten we dan ook uitroeiencherry schreef:simpel he om met zijn alle iemand aan te vallen
heb alles al gelezen

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
heel jammer dat je niet verder leest dan je neus lang is, als je iets langer op dit forum zit, zul je zien hoe begaan mensen met elkaar zijn, het is actie reactie, vind jijzelf dat je normaal reageert dan?cherry schreef:simpel he om met zijn alle iemand aan te vallen
heb alles al gelezen
snap je dan werkelijk niet waarom men zo reageert op jou pups? denk je nou echt dat bv ik dat doe omdat ik het zo leuk vind? puur en alleen om jou af te branden ofzo? ik zit al jaren in honden wereld en "strijd"al jaren tegen pret, fun, broodfok nestjes, en de weg is nog steeds lang, en ja nu krijg jij de wind van voren, maar als je je even wil verdiepen in , kun je dan niet ergens snappen waarom? wil je dat iig proberen?
-
cherry
- Actief
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
cherry
- Actief
kom ook niet voor niks op het forum tochyamie schreef:heel jammer dat je niet verder leest dan je neus lang is, als je iets langer op dit forum zit, zul je zien hoe begaan mensen met elkaar zijn, het is actie reactie, vind jijzelf dat je normaal reageert dan?cherry schreef:simpel he om met zijn alle iemand aan te vallen
heb alles al gelezen
snap je dan werkelijk niet waarom men zo reageert op jou pups? denk je nou echt dat bv ik dat doe omdat ik het zo leuk vind? puur en alleen om jou af te branden ofzo? ik zit al jaren in honden wereld en "strijd"al jaren tegen pret, fun, broodfok nestjes, en de weg is nog steeds lang, en ja nu krijg jij de wind van voren, maar als je je even wil verdiepen in , kun je dan niet ergens snappen waarom? wil je dat iig proberen?
het begon leuk tot ik alleen steeds hetzelfde te horen kreeg
-
jidde
Zet jij je pupprijs dan hier ook even neer, en leg jij ook eens even uit waarom je nou juist dat bedrag vraagtyamie schreef:cherry schreef:nee mijn hondjes zijn NIET GETEST
en weet je wat ik voor min hondjes vraag gaat jullie niks aan
en hoe ik op die 450 gekomen ben ook niet
maar zoals ik al zeg het nestje is er en wat zijn de strakke plannen nu dan volgens julliegaat lekker met je he
![]()
het zou je juist sieren als je uitlegt waarom 450 euro, als je aangeeft dat je snapt dat het oerstom is om zomaar te fokken, als je aangeeft dat je het snapt, maar goed...... dat is ws teveel gevraagd
-
cherry
- Actief
daarom dusPepie schreef:450 euro is haar vraagprijs waarschijnlijk haar zeef,om de juiste mensen te benaderen........zet je 50 euro neer dan komt jan en alleman eraan.....ze zal het er zeker niet voor ontvangen,anders stelt ze mij diep teleurstarfleet schreef:Dat beweert toch niemand dat enkel een stamboom zaligmakend is? Wat mij irriteert is dat Cherry de onschuld uithangt met haar 450 euroPepie schreef:..........overal zit shit bij,niet net doen alsof een stamboom zaligmakend is![]()
en ook dat "ze zijn niet aardig" gedoe.
Anne
-
jidde
Jeetje heb toch alles gelezen, wat een reacties
Teef is gestereliseerd, ze zegt meerdere keren dat ze niet meer gaatfokken, wat is het probleem
Nest is er nu, laten we er het beste van maken, want met dat gestook heeft ze niets, je kan beter advies geven voor de eventuele kopers. Tis wel weer typisch hoe sommige mensen uit hun slof kunnen schieten voor iemand die je nooit ontmoet hebt 
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
cherry, gewoon niet reageren op botte antwoorden. er zijn hier een aantal mensen die je gewoon aan het uitlokken zijn nu..
ookal wordt je aangevallen, laat ze toch!
zoals je zegt, zij kennen jou niet, dus wat weten ze ervan?
enne, je komt een beetje erg neidig uit de hoek..schrik er een beetje van! :N:
ik snap het wel, sommigen hier doen niet echt aardig... maar als je van anderen verwacht dat ze 'normaal' praten, kun je beter zelf het goede voorbeeld geven
laat je niet kennen, lees gewoon de tips en adviezen, plaats hoe het gaat met de beestjes en laat het verder allemaal varen...
ik snap het wel, sommigen hier doen niet echt aardig... maar als je van anderen verwacht dat ze 'normaal' praten, kun je beter zelf het goede voorbeeld geven
laat je niet kennen, lees gewoon de tips en adviezen, plaats hoe het gaat met de beestjes en laat het verder allemaal varen...
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
oh wendy aub, doe nou niet zo nepheilig hahahahajidde schreef:Jeetje heb toch alles gelezen, wat een reactiesTeef is gestereliseerd, ze zegt meerdere keren dat ze niet meer gaatfokken, wat is het probleem
Nest is er nu, laten we er het beste van maken, want met dat gestook heeft ze niets, je kan beter advies geven voor de eventuele kopers. Tis wel weer typisch hoe sommige mensen uit hun slof kunnen schieten voor iemand die je nooit ontmoet hebt
of he meid, spreek mij er bv persoonlijk op aan dat ik geen kritiek mag hebben, kritiek op mij is jou niet vreemd, doe het nou eens even openbaar
-
cherry
- Actief
jippie ben ik even blij met joujidde schreef:Jeetje heb toch alles gelezen, wat een reactiesTeef is gestereliseerd, ze zegt meerdere keren dat ze niet meer gaatfokken, wat is het probleem
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik kom idd niet aardig uit de hoek,maar heb ook de moeite genomen om het via PB met de TS te bepraten, hoe ze dat zelf opvat, is haar ding, maar ga nou niet zeggen dat het allemaal naar is en dat er niks wijs gezegd word in dit topic, ik hoop serieus dat iemand met bv plannen voor een nestje het niet doet, fokken is geen kinderspelSabby schreef:cherry, gewoon niet reageren op botte antwoorden. er zijn hier een aantal mensen die je gewoon aan het uitlokken zijn nu..
-
cherry
- Actief
Sabby schreef:cherry, gewoon niet reageren op botte antwoorden. er zijn hier een aantal mensen die je gewoon aan het uitlokken zijn nu..
enne je komt een beetje neidig uit de hoek
ja als ze over mijn kindere beginnen
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer: