maar het (niet aardig) gaat zo lang dooryamie schreef:ik kom idd niet aardig uit de hoek,maar heb ook de moeite genomen om het via PB met de TS te bepraten, hoe ze dat zelf opvat, is haar ding, maar ga nou niet zeggen dat het allemaal naar is en dat er niks wijs gezegd word in dit topic, ik hoop serieus dat iemand met bv plannen voor een nestje het niet doet, fokken is geen kinderspelSabby schreef:cherry, gewoon niet reageren op botte antwoorden. er zijn hier een aantal mensen die je gewoon aan het uitlokken zijn nu..
ookal wordt je aangevallen, laat ze toch!
zoals je zegt, zij kennen jou niet, dus wat weten ze ervan?
enne, je komt een beetje erg neidig uit de hoek..schrik er een beetje van! :N:
ik snap het wel, sommigen hier doen niet echt aardig... maar als je van anderen verwacht dat ze 'normaal' praten, kun je beter zelf het goede voorbeeld geven
laat je niet kennen, lees gewoon de tips en adviezen, plaats hoe het gaat met de beestjes en laat het verder allemaal varen...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi ik ben nieuw hier
Moderator: moderatorteam
-
cherry
- Actief
-
boxersien
Ik ga niet zeiken hoor, maar wil alleen maar bewijzen dat alles wel heel letterlijk neemt en overal wel iets achter zoekt. Je neemt alles wat hier gezegd wordt zo letterlijk op en valt overal over. Snap dan niet dat je zelf vele malen dezelfde schrijffout maakt. Want als we alles letterlijk moeten nemen dan ook dat het niet een malig is, maar al twee malig nu.cherry schreef:jezus he gaan we nu ook vallen over een nest van 20 jaar geledenboxersien schreef:Hoe kan het nu al 8 pagina's lang een 1 malig nest zijn terwijl je zelf al hebt gezegt dat dit al je tweede zomaar nest is? (weliswaar was het andere al lang geleden, maar het was er wel!!!!!!!!)cherry schreef:dat zeg ik niet maar jij STAAT zo op dezelfde regels elke keer
ik heb al honderd keer gezegt 1 malig maar krijg nu zin om nog een hondje te nemen en door te gaan
dat is wat je bereikt met je gezeik
zo kom maar op weer met je zie je wel wat voor een tp je bent en dat ik over de rug van mijn honden leef en lekker op vacantie ga enzenz
nu is dit een 1 malig nest
wat een stelletje giga zeikers zijn jullie zeg
Nogmaals: van mij mogen er gerust kruisingen en stamboomloze honden van wel een ras geboren worden, maar dan wel als ze een doel hebben in hun leven (jacht, IPO, politie, hulphond, blindegeleidehond, therapie hond enz. enz.). NIet dit soort nutteloze nestjes.
-
jidde
Dat jij je aangesproken voelt, ken ik niets aan doenyamie schreef:oh wendy aub, doe nou niet zo nepheilig hahahahajidde schreef:Jeetje heb toch alles gelezen, wat een reactiesTeef is gestereliseerd, ze zegt meerdere keren dat ze niet meer gaatfokken, wat is het probleem
Nest is er nu, laten we er het beste van maken, want met dat gestook heeft ze niets, je kan beter advies geven voor de eventuele kopers. Tis wel weer typisch hoe sommige mensen uit hun slof kunnen schieten voor iemand die je nooit ontmoet hebt
of he meid, spreek mij er bv persoonlijk op aan dat ik geen kritiek mag hebben, kritiek op mij is jou niet vreemd, doe het nou eens even openbaar
-
cherry
- Actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
tuurlijk meid, we weten beide beter hejidde schreef:Dat jij je aangesproken voelt, ken ik niets aan doenyamie schreef:oh wendy aub, doe nou niet zo nepheilig hahahahajidde schreef:Jeetje heb toch alles gelezen, wat een reactiesTeef is gestereliseerd, ze zegt meerdere keren dat ze niet meer gaatfokken, wat is het probleem
Nest is er nu, laten we er het beste van maken, want met dat gestook heeft ze niets, je kan beter advies geven voor de eventuele kopers. Tis wel weer typisch hoe sommige mensen uit hun slof kunnen schieten voor iemand die je nooit ontmoet hebt
of he meid, spreek mij er bv persoonlijk op aan dat ik geen kritiek mag hebben, kritiek op mij is jou niet vreemd, doe het nou eens even openbaarZegt toch wel wat jouw aandeel hierin ishe, want ik noem geen namen, bedoel ook bv Ianthe en Wendy
-
jidde
zou je de vraag willem beantwoorden wat jij voor een pup vraagt plus de reden waaromyamie schreef:tuurlijk meid, we weten beide beter hejidde schreef:Dat jij je aangesproken voelt, ken ik niets aan doenyamie schreef:oh wendy aub, doe nou niet zo nepheilig hahahahajidde schreef:Jeetje heb toch alles gelezen, wat een reactiesTeef is gestereliseerd, ze zegt meerdere keren dat ze niet meer gaatfokken, wat is het probleem
of he meid, spreek mij er bv persoonlijk op aan dat ik geen kritiek mag hebben, kritiek op mij is jou niet vreemd, doe het nou eens even openbaarZegt toch wel wat jouw aandeel hierin ishe, want ik noem geen namen, bedoel ook bv Ianthe en Wendy
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
je moet dit niet teveel laten tellen meid, dat is ook onzin, het gaat er nog steeds om dat je iets gedaan hebt wat niet slim is, misschien is het ook ok, dat jij van jou kant eens toegeeft dat dat zo is, en dat je ook wel snapt waarom men er zo fel op ischerry schreef:ja dat is waar maar tochSabby schreef:wat zouden ze hier nou weten van je kinderen? laat ze lekkercherry schreef: ja als ze over mijn kindere beginnen![]()
jij weet beter
begin niet over mijn kinderen
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
Sorry hoor Yamie, ik had het toch niet over jou?yamie schreef:ik kom idd niet aardig uit de hoek,maar heb ook de moeite genomen om het via PB met de TS te bepraten, hoe ze dat zelf opvat, is haar ding, maar ga nou niet zeggen dat het allemaal naar is en dat er niks wijs gezegd word in dit topic, ik hoop serieus dat iemand met bv plannen voor een nestje het niet doet, fokken is geen kinderspelSabby schreef: ik snap het wel, sommigen hier doen niet echt aardig... maar als je van anderen verwacht dat ze 'normaal' praten, kun je beter zelf het goede voorbeeld geven
laat je niet kennen, lees gewoon de tips en adviezen, plaats hoe het gaat met de beestjes en laat het verder allemaal varen...
Ik geeft een goedbedoeld advies aan Cherry. En zeg dat zij zelf het goede voorbeeld kan nemen.
En ik zeg ook helemaal nie tdat het allemaar naar is en dat er niets wijs wordt gezegd. Ik benadruk zelfs nog dat dat wel zo is (zie rood)
Jij maakt hele andere dingen van berichtjes...
Dat vind ik heel jammer, want zo schilder je (onbedoeld) mij een beetje slecht af, vind ik!
Alsof ik alleen maar loop te verkondigen dat het zo sneu is voor Cherry. Dat heb ik nooit gezegd!
Heb alleen gezegd dat de manier waarop sommige mensen hier schrijven, dat ik dat wat ver vind gaan.
En daar bedoel ik dus niet jou mee.
Degene wie ik bedoel weten zelf wel wie dat zijn, lijkt me....
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
als dat aan de orde is in een topic zekerjidde schreef:zou je de vraag willem beantwoorden wat jij voor een pup vraagt plus de reden waaromyamie schreef:tuurlijk meid, we weten beide beter hejidde schreef:Dat jij je aangesproken voelt, ken ik niets aan doenyamie schreef: oh wendy aub, doe nou niet zo nepheilig hahahaha
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
cherry
- Actief
nou komt ie hoor let op
IK BEN DOM GEWEEST
en zou het nu mogelijk zijn om anders tegen elkaar te doen
en niet teveel gevraagt vind ikzelf een sorry van Ianthe over mijn kinderen erbij te betrekken
IK BEN DOM GEWEEST
en niet teveel gevraagt vind ikzelf een sorry van Ianthe over mijn kinderen erbij te betrekken
Laatst gewijzigd door cherry op 02 aug 2008 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
jidde
Ja het is een serieuze vraag. en volgens mij heb ik jou nooit ontmoet, of jij moet dingen weten die ik niet weet.yamie schreef:vind je dit echt een serieuse vraag? zo ja, nou dag dag wendy, ik ben ook wel klaar met je gestook, recht in mijn gezicht durf je het nog steeds nietjidde schreef:Waarom moet zij zich dan wel verantwoorden over hoeveel zij vraagt
Jammer dat zodra jij een weerwoord krijgt, je er nooit eens goed op ingaat en gelijk roept daaaag. getuigd echt je volwassenheid
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
jidde
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?jidde schreef:Ja het is een serieuze vraag. en volgens mij heb ik jou nooit ontmoet, of jij moet dingen weten die ik niet weet.yamie schreef:vind je dit echt een serieuse vraag? zo ja, nou dag dag wendy, ik ben ook wel klaar met je gestook, recht in mijn gezicht durf je het nog steeds nietjidde schreef:Waarom moet zij zich dan wel verantwoorden over hoeveel zij vraagt![]()
Jammer dat zodra jij een weerwoord krijgt, je er nooit eens goed op ingaat en gelijk roept daaaag. getuigd echt je volwassenheid
-
jidde
Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ik heb niets tegen kinderencherry schreef:nou komt ie hoor let op
IK BEN DOM GEWEEST

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
cherry schreef:nou komt ie hoor let op
IK BEN DOM GEWEEST
Ik vind uberhaupt een excuses van Ianthe wel op zijn plaats
En kom nou maar op met die foto's

- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
lekker uit de lucht getrokken. waar gaat t over mensen. was toch een compliment van wendy volgns mij?!yamie schreef:wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
sorry compliment was me even ontgaan en hoeft ook niet hoor, ik heb niks te verbergen maar snap de link niet zoEllen. schreef:lekker uit de lucht getrokken. waar gaat t over mensen. was toch een compliment van wendy volgns mij?!yamie schreef:wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
cherry
- Actief
nou bij deze
ben blij dat er om gevraagd word
niet zo duidelijk

mams met op de achtergrond het fokteefje wat ik weggehaad heb

en paps
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=390&i=dscn0069ajq2.jpg][IMG]
ben blij dat er om gevraagd word
niet zo duidelijk

mams met op de achtergrond het fokteefje wat ik weggehaad heb

en paps
URL=http://imageshack.us]
[/URL][URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=390&i=dscn0069ajq2.jpg][IMG]
-
jidde
Nee, het ene ras betaal je 500 voor, het ander 1500 euro. En het was inderdaad als een compliment bedoelt, maar dat zie je nietyamie schreef:wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
- boemerang
- Zeer actief
een stam boom kost niet zo veel toch , tenminste heb dat hier gelezen op het honden forumyamie schreef:wat heeft dit met dit topic te maken? jij weet toch prima wat stamboom honden kostenjidde schreef:Ik lees niet al je berichten, dus weet niet wat je vraagt ervoor. Heeft het ook een reden waarom je 600 vraagt? Is dat een gangbare prijs voor een jr met boom? Eigenlijk valt de prijs best meeyamie schreef:wendy, jou volwassenheid en manier van vragen kan iedereen zien, ik heb al meerdere malen verteld op dit forum wat ik voor mijn puppen vraag, dus een geheim is het niet hoor, ik zie alleen de relevantie in dit topic even niet, maar prima, 600 euro, dat vraag ik voor mijn pups , en wat wil je verder met die info?

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering