allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.
het is 'het zij zo' niet 'het zei zo', het is een vervoeging van het werkwoord zijn.
ik neem niet aan dat 'het' tegen je sprak
Moderator: moderatorteam
allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.

Ben er ook maar druk mee. Begin van een burn-out?renee-uk schreef:allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.
het is 'het zij zo' niet 'het zei zo', het is een vervoeging van het werkwoord zijn.
Ja maar dat zeggen ze allemaal he!Wilm@ schreef:Mijn Briard bijt gelukkig niet.![]()
Hij snuffelt, zowel de voor- als achterkant.![]()
De Mechelaar sprak wel, Fritz blafte......renee-uk schreef:allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.
die andere over de bijnaam had je ook gezien?foxalert schreef:Ben er ook maar druk mee. Begin van een burn-out?renee-uk schreef:allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.
Maar bedankt voor je oplettendheid!

wel hoor, de mijne bijt dan, en hard ookMaeve schreef:Ja maar dat zeggen ze allemaal he!Wilm@ schreef:Mijn Briard bijt gelukkig niet.![]()
Hij snuffelt, zowel de voor- als achterkant.![]()
Je weet maar nooit wat hij doet als iemand bang is!![]()

zei ie nog steeds geen 'zo' maar 'woef'!Suske schreef:De Mechelaar sprak wel, Fritz blafte......renee-uk schreef:allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.

Fritz zei: So........(und jetzt............)renee-uk schreef:zei ie nog steeds geen 'zo' maar 'woef'!Suske schreef:De Mechelaar sprak wel, Fritz blafte......renee-uk schreef:allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.
Fritz zei: So........(und jetzt............)renee-uk schreef:zei ie nog steeds geen 'zo' maar 'woef'!Suske schreef:De Mechelaar sprak wel, Fritz blafte......renee-uk schreef:allemachtig FA, het lijkt wel overwerk zofoxalert schreef:Best jammer eigenlijk maar ja het zei zo.

Ik ook! Zo ontzettend lekker.alm@ schreef:Ik vind dat je hier maar eens aan de goulashsoep moetkan je knuffen met mijn liefjes. Mamma zal goed opletten dat je niet gebeten wordt
Een hongaarse die niet kan kokenfoxalert schreef:Ik ook! Zo ontzettend lekker.alm@ schreef:Ik vind dat je hier maar eens aan de goulashsoep moetkan je knuffen met mijn liefjes. Mamma zal goed opletten dat je niet gebeten wordt
Dacht ik een Hongaarse keukenprinses aan de haak geslagen te hebben moet ik het alsnog zelf koken..... Gelukkig heb ik haar oom als leermeester dus ik kan al flink wat echt Hongaarse gerechten goed bereiden.
Oja voor de mensen die het nog niet wisten; Nederlandse gulyas soep lijkt in het niets op een echte gulyas soep. Ze zouden het eigenlijk moeten verbieden. Heb het de vader van mijn vriendin voor de gein voorgeschoteld en wat was hij beledigd.![]()
Maar mag ik het knuffelen met de hondjes overslaan? Denk dat dat gevoel er niet meer uit gaat.

Nou!Denise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()
60 bakken stront over je heen en lekker mee blijven kletsenEn hij zorgt ook nog eens voor vermaak van een hoop forummers
Wacht nog op de berichten die je hebt gestuurd begin wortels te schietenfoxalert schreef:Leuk trouwens een forum waar je alleen in het prfieldeel mag posten.....
Nog nooit meegemaakt.
Tevens top dat de mods reageren op berichten die ik ze heb gestuurd.....
Ik ook. Ik vind 'm liefDenise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()

Nou fox jou enge heddurs nog.........alm@ schreef:Ik ook. Ik vind 'm liefDenise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()

MissDorien schreef:Nou!Denise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()
60 bakken stront over je heen en lekker mee blijven kletsenEn hij zorgt ook nog eens voor vermaak van een hoop forummers
En hij is goed in wordfeud!![]()
Nou is iedereen beter dan ik maar toch.
Heel goed Alma, heb uw medeforummer liefalm@ schreef:Ik ook. Ik vind 'm liefDenise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()
Volgens mij noemen Hongaren het niet eens goulash maar pörköltalm@ schreef:Een hongaarse die niet kan kokenfoxalert schreef:Ik ook! Zo ontzettend lekker.alm@ schreef:Ik vind dat je hier maar eens aan de goulashsoep moetkan je knuffen met mijn liefjes. Mamma zal goed opletten dat je niet gebeten wordt
Dacht ik een Hongaarse keukenprinses aan de haak geslagen te hebben moet ik het alsnog zelf koken..... Gelukkig heb ik haar oom als leermeester dus ik kan al flink wat echt Hongaarse gerechten goed bereiden.
Oja voor de mensen die het nog niet wisten; Nederlandse gulyas soep lijkt in het niets op een echte gulyas soep. Ze zouden het eigenlijk moeten verbieden. Heb het de vader van mijn vriendin voor de gein voorgeschoteld en wat was hij beledigd.![]()
Maar mag ik het knuffelen met de hondjes overslaan? Denk dat dat gevoel er niet meer uit gaat.ik zou haar inruilen
en inderdaad de échte hongaarse soep is niet te vergelijken met wat we hier bereiden. je hoeft niet meteen te knuffelen. Laat je eerst maar besnuffelen
Tsjah dat wist ik ook pas toen het "te laat" was.alm@ schreef:foxalert schreef: Een hongaarse die niet kan kokenik zou haar inruilen
en inderdaad de échte hongaarse soep is niet te vergelijken met wat we hier bereiden. je hoeft niet meteen te knuffelen. Laat je eerst maar besnuffelen
Denise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()
Damn en ik maar denken dat ik in vorm ben...MissDorien schreef:Nou!Denise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()
En hij is goed in wordfeud!![]()
Nou is iedereen beter dan ik maar toch.
Pörkölt is een stoofgerecht, gulyas is soep.Branka schreef: Volgens mij noemen Hongaren het niet eens goulash maar pörkölt
Eenmalig tripje Hongarije of is het hun vaste vakantieland?Branka schreef:Oh ja, is waar. Jaren geleden werden mijn ouders tijdens de vakantie uitgenodigd om pörkölt te komen eten. Die grote ketel had de hele dag boven het vuur gehangen. Lekkerder hadden en hebben ze hem nooit gegeten.
Ik vind jullie allemaal lief hoorDenise. schreef: Heel goed Alma, heb uw medeforummer lief
Waarom denk je dat wij het goulash noemen. Dat andere is niet uit te sprekenBranka schreef: Volgens mij noemen Hongaren het niet eens goulash maar pörkölt
Komt helemaal goedfoxalert schreef:
Tok voor, metalen plaat in de onderbroek. Klinkt veilig

Ik vind het in elk geval stoer dat hij zich door alle berichten niet van de wijs laat brengenDenise. schreef:Volgens mij ben ik de enige, maar ik vind foxalert best een aanwinst![]()
Paar jaar heen geweest. Vaste vakantielanden deden mijn ouders niet aan.foxalert schreef:Eenmalig tripje Hongarije of is het hun vaste vakantieland?Branka schreef:Oh ja, is waar. Jaren geleden werden mijn ouders tijdens de vakantie uitgenodigd om pörkölt te komen eten. Die grote ketel had de hele dag boven het vuur gehangen. Lekkerder hadden en hebben ze hem nooit gegeten.
Volgend jaar april nemen we ook een ketel mee voor hier in de tuin. Lekkâh!