Rust maar zacht, Paco.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dag vent . . .
Moderator: moderatorteam
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
- donna
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Mojuan
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Koude rillingen............, wat zullen jullie je kanjer missen.
Ik ben ook wel benieuwd of je dit aan hebt zien komen of niet.
Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte met de verwerking van dit grote verlies.
Paco......., rust zacht.
Ik ben ook wel benieuwd of je dit aan hebt zien komen of niet.
Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte met de verwerking van dit grote verlies.
Paco......., rust zacht.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

-
Leane
Paco had van allles onder de leden maar dat had hij al een tijd en hij was op het moment niet ziek. Paco vond vanmorgen dat het goed was geweest. Hij was niet zich zelf. Ik heb het werk opgebeld dat ik niet kwam vandaag. Ik heb hem bij me geroepen op de bank waar we samen hebben gezetten. Ik ben hem gaan kriebelen en dat vond hij heerlijk waardoor hij in slaap viel. Ik merke dat hij steeds verder weg zakte en heb de dierenarts opgebeld. Maar voordat hij er was zucht Paco zijn laatste adem zelf uit. Heel erg mooi en bij mij op schoot. Toen ik Spyro en Xavier en bij late was Xavier gewoon enthosianst net als altijd. Spyro wilde eerst de kamer niet in. Maar kwam later toch en snuffelde even en ligt sindsdien gewoon in de slaapkamer. Ik laat haar maar ga niks forseren. We hebben Paco net na het crematorium gebracht waar hij morgen vroeg om 10:30 uur gecremeert wordt. Donderdag komt hij dan weer na huis toe.
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
Onwerkelijk, maar prachtig dat het zo is gegaan. Fijn bij zijn lieve vrouwtje op schoot. Goed dat je niet bent gaan werken.P@CO schreef:Paco had van allles onder de leden maar dat had hij al een tijd en hij was op het moment niet ziek. Paco vond vanmorgen dat het goed was geweest. Hij was niet zich zelf. Ik heb het werk opgebeld dat ik niet kwam vandaag. Ik heb hem bij me geroepen op de bank waar we samen hebben gezetten. Ik ben hem gaan kriebelen en dat vond hij heerlijk waardoor hij in slaap viel. Ik merke dat hij steeds verder weg zakte en heb de dierenarts opgebeld. Maar voordat hij er was zucht Paco zijn laatste adem zelf uit. Heel erg mooi en bij mij op schoot. Toen ik Spyro en Xavier en bij late was Xavier gewoon enthosianst net als altijd. Spyro wilde eerst de kamer niet in. Maar kwam later toch en snuffelde even en ligt sindsdien gewoon in de slaapkamer. Ik laat haar maar ga niks forseren. We hebben Paco net na het crematorium gebracht waar hij morgen vroeg om 10:30 uur gecremeert wordt. Donderdag komt hij dan weer na huis toe.

- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Och meis
Jeetje, wat een schrik...... de tranen rollen hier over mijn wangen.... Paco, lieve dappere mooie Paco
En toch, hij heeft nog zoveel mooie jaren bij jullie gehad. Jullie gaven hem een kans toen hij al wat oud en ziek in het asiel zat.
Liefdevol ingeslapen bij het vrouwtje op schoot.... daar had hij lange tijd alleen maar van kunnen dromen van zoveel liefde.
Leane en Jos, alle sterkte toegewenst met het verlies van jullie gouden maatje
Paco, rust zacht prachtige jongen.....
En toch, hij heeft nog zoveel mooie jaren bij jullie gehad. Jullie gaven hem een kans toen hij al wat oud en ziek in het asiel zat.
Liefdevol ingeslapen bij het vrouwtje op schoot.... daar had hij lange tijd alleen maar van kunnen dromen van zoveel liefde.
Leane en Jos, alle sterkte toegewenst met het verlies van jullie gouden maatje
Paco, rust zacht prachtige jongen.....
-
estelle
pfff wat ontzettend mooi dat hij op deze manier rustig en op schoot bij vrouwtje is gaan slapen.P@CO schreef: Ik heb hem bij me geroepen op de bank waar we samen hebben gezetten. Ik ben hem gaan kriebelen en dat vond hij heerlijk waardoor hij in slaap viel. Ik merke dat hij steeds verder weg zakte en heb de dierenarts opgebeld. Maar voordat hij er was zucht Paco zijn laatste adem zelf uit.
Maar wat moet het ook eng zijn geweest om hem weg te zien glippen.
Sterkte!
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Ondanks dat het vreselijk is dat jullie Paco moeten missen, is dit toch wel heel mooi en rustig verlopen zeg. Samen kroelen en dan je laatste adem uitblazen..............P@CO schreef:Paco had van allles onder de leden maar dat had hij al een tijd en hij was op het moment niet ziek. Paco vond vanmorgen dat het goed was geweest. Hij was niet zich zelf. Ik heb het werk opgebeld dat ik niet kwam vandaag. Ik heb hem bij me geroepen op de bank waar we samen hebben gezetten. Ik ben hem gaan kriebelen en dat vond hij heerlijk waardoor hij in slaap viel. Ik merke dat hij steeds verder weg zakte en heb de dierenarts opgebeld. Maar voordat hij er was zucht Paco zijn laatste adem zelf uit. Heel erg mooi en bij mij op schoot. Toen ik Spyro en Xavier en bij late was Xavier gewoon enthosianst net als altijd. Spyro wilde eerst de kamer niet in. Maar kwam later toch en snuffelde even en ligt sindsdien gewoon in de slaapkamer. Ik laat haar maar ga niks forseren. We hebben Paco net na het crematorium gebracht waar hij morgen vroeg om 10:30 uur gecremeert wordt. Donderdag komt hij dan weer na huis toe.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- doggyfun
- Erelid
- Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar
Hoi Leane,
Heel veel sterkte met het verlies van Paco.......
Corina
(doggyfun)
Heel veel sterkte met het verlies van Paco.......
Corina
(doggyfun)
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
- Angeniet
- Erelid
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
Ari@ne
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
-
Marion.
Wat een prachtige dood, voor zowel jou als hem. Maakt het gemis niet minder, maar verzacht het wel denk ik. Nogmaals sterkte.P@CO schreef:Paco had van allles onder de leden maar dat had hij al een tijd en hij was op het moment niet ziek. Paco vond vanmorgen dat het goed was geweest. Hij was niet zich zelf. Ik heb het werk opgebeld dat ik niet kwam vandaag. Ik heb hem bij me geroepen op de bank waar we samen hebben gezetten. Ik ben hem gaan kriebelen en dat vond hij heerlijk waardoor hij in slaap viel. Ik merke dat hij steeds verder weg zakte en heb de dierenarts opgebeld. Maar voordat hij er was zucht Paco zijn laatste adem zelf uit. Heel erg mooi en bij mij op schoot.
- Zoie
- Zeer actief