waar zit je
of is dat geheim
Moderator: moderatorteam
Nee hoor, ik zit in een gebouw van KPN in Groningen.fenneke schreef:leuke baan
waar zit je![]()
of is dat geheim
nou dan hebben onze beveiligers slechtere dienstenLeo1951 schreef:Nee hoor, ik zit in een gebouw van KPN in Groningen.fenneke schreef:leuke baan
waar zit je![]()
of is dat geheim![]()
![]()
Die zitten door de hele stad en het gebouw waar ik zit worden nieuwe snufjes bedacht en getest... best wel geinig, zo hebben we hier een VOIP beeldtelefoon, kun je meteen zien wie je belt (intern).
Of je hebt van die grapjassen die een pin-up fotootje voor de camera hangen, de eerste keer heb je echt zoiets van....huh?![]()
Het is voor ons een leuk gebouw om te werken met aardige mensen en we hebben mooie werktijden, geen nachtdiensten, geen weekenddiensten en alle feestdagen vrij, dit is vrij uniek in de beveiliging hoor.

Laat me raden......UMCG?fenneke schreef:nou dan hebben onze beveiligers slechtere dienstenLeo1951 schreef:Nee hoor, ik zit in een gebouw van KPN in Groningen.fenneke schreef:leuke baan
waar zit je![]()
of is dat geheim![]()
![]()
Die zitten door de hele stad en het gebouw waar ik zit worden nieuwe snufjes bedacht en getest... best wel geinig, zo hebben we hier een VOIP beeldtelefoon, kun je meteen zien wie je belt (intern).
Of je hebt van die grapjassen die een pin-up fotootje voor de camera hangen, de eerste keer heb je echt zoiets van....huh?![]()
Het is voor ons een leuk gebouw om te werken met aardige mensen en we hebben mooie werktijden, geen nachtdiensten, geen weekenddiensten en alle feestdagen vrij, dit is vrij uniek in de beveiliging hoor.
Mag ik even lastig zijn en protesteren tegen dat weLeo1951 schreef:Ach dat het misverstand uit de weg is en dat we weer door 1 deur kunnen vind ik al een mooie prijs.alm@ schreef:Ik vind het wel prijzenswaardigLeo1951 schreef:Zou er een prijs aan verbonden zijn?alm@ schreef: 2 pagina's vol in het voorsteltopic is volgens mij een unicum![]()

Ohoh.... nee hoor, collega's van me hebben daar wel hand en span diensten verricht in de vakantie periode.fenneke schreef:u mag door voor de koelkast
bij ons werkt ook een leo :N:
en ik dacht al ik praat toch niet via de computer met jou
Vraag maar aan Jameyalm@ schreef:Gaat ie lekker Leo, kom je op dreefLeo1951 schreef:Geeft niks, Janke werkt in een geriatrisch verpleeghuisalm@ schreef: ik weet van niks![]()
denk erom hoor: ik ken jou niet maar jij kent mij ook niet
ik heb toevallig héle enge hedders

Dank je Addy, ik denk gezien de reacties dat ie of onder een alias inschrijft of gewoon wegblijft.Addy schreef:Welkom LeoLeo1951 schreef:Ik heb nog nooit zoveel reacties gehad na een aanmelding.![]()
![]()
![]()
En nou maar hopen voor andere leo dat hij jaren hier wegblijft![]()
![]()
Nee hoor, hij schrijft echt niet onder een alias, dan is hij ook wel weer man genoeg om onder zijn eigen naam te schrijven en volgens mij heeft hij zich hier in het verre verleden wel aangemeldLeo1951 schreef:Dank je Addy, ik denk gezien de reacties dat ie of onder een alias inschrijft of gewoon wegblijft.Addy schreef:Welkom LeoLeo1951 schreef:Ik heb nog nooit zoveel reacties gehad na een aanmelding.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al een tijdje geleden geleerd om nooit meer klakkeloos met kritiek mee te gaan, je mag natuurlijk best kritisch zijn, maar dan kun je beter even een pbtje of een mailtje schrijven naar diegene waar je kritiek op hebt.
Als je kritieken uitschreeuwt op een forum, dan komt het bij mij over of je niet 100% zeker bent van je zaak en daarom bijval zoekt.
Maar nogmaals, ik heb dit ook moeten leren, vandaar dat ik me een tijd niet op forums heb laten zien, behalve op mijn eigen natuurlijk.
Heb je ook weer gelijk in, vandaar dat ik een cijfer achter mijn naam moest zetten natuurlijk.Addy schreef:Nee hoor, hij schrijft echt niet onder een alias, dan is hij ook wel weer man genoeg om onder zijn eigen naam te schrijven en volgens mij heeft hij zich hier in het verre verleden wel aangemeldLeo1951 schreef:Dank je Addy, ik denk gezien de reacties dat ie of onder een alias inschrijft of gewoon wegblijft.Addy schreef:Welkom LeoLeo1951 schreef:Ik heb nog nooit zoveel reacties gehad na een aanmelding.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al een tijdje geleden geleerd om nooit meer klakkeloos met kritiek mee te gaan, je mag natuurlijk best kritisch zijn, maar dan kun je beter even een pbtje of een mailtje schrijven naar diegene waar je kritiek op hebt.
Als je kritieken uitschreeuwt op een forum, dan komt het bij mij over of je niet 100% zeker bent van je zaak en daarom bijval zoekt.
Maar nogmaals, ik heb dit ook moeten leren, vandaar dat ik me een tijd niet op forums heb laten zien, behalve op mijn eigen natuurlijk.
Deze linkjes heb ik er afgelopen dagen opgezet zoals ik afgesproken had met Eline.Wil de hond schreef:En toch he Leo,Leo1951 schreef:Ik hoef niet te "scoren" zoals jullie het uitdrukken, deze verhalen kreeg ik toegezonden en heb ze geplaatst, ik wist niet eens dat ze van jullie waren anders had ik in een mailtje om toestemming gevraagd.
Je zegt dat je niet eens wist dat dit van SDC was,
Maar hoe komt het dan dat er in deze tekst twee linkjes staan precies naar de pagina van de uitgebreide site van SDC waarop, oh wonder, precies dezelfde tekst en foto´s staan?
Niet dat dit verder zoveel uitmaakt hoor, maar ik vroeg me dit inenen een beetje af.
Dank je wel.Marie-José schreef:Tijdens het opschonen zijn er per ongeluk wat meer reacties weggetoverd . Sorry !![]()
En Leo ....alsnog van harte welkom !
zoals k al zei: gewoon nieuw installeren (wel backuppen natuurlijkLeo1951 schreef:Dank je wel.Marie-José schreef:Tijdens het opschonen zijn er per ongeluk wat meer reacties weggetoverd . Sorry !![]()
Ach ik ging afgelopen nacht mijn eigen forum updaten naar de nieuwste versie... tuurlijk geen backup gemaakt deze keer en ja hoor, het ging gelijk mis, alles weg, gelukkig had ik nog wel een backup van 29 november.![]()
![]()
Vanaf nu maak ik elke nacht voor het slapen gaan toch maar een backup.
Ik ging van de phpbb3 RC8 naar de 3.0 versie.Mir@n schreef:zoals k al zei: gewoon nieuw installeren (wel backuppen natuurlijkLeo1951 schreef:Dank je wel.Marie-José schreef:Tijdens het opschonen zijn er per ongeluk wat meer reacties weggetoverd . Sorry !![]()
Ach ik ging afgelopen nacht mijn eigen forum updaten naar de nieuwste versie... tuurlijk geen backup gemaakt deze keer en ja hoor, het ging gelijk mis, alles weg, gelukkig had ik nog wel een backup van 29 november.![]()
![]()
Vanaf nu maak ik elke nacht voor het slapen gaan toch maar een backup.) en nix upgraden.....