Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dilemma !!

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Dilemma !!

Ongelezen bericht door tura »

Chawa schreef:Ik kreeg een telefoontje van iemand die graag een dekking wil van onze reu.
De teef voldoet aan alle door de rasvereniging gestelde eisen dus dat is niet het probleem.
Probleem ben ik zelf en ik vraag me af of ik nou zo'n zeur ben ??????????????
De teef is 7 jaar, heeft 2 nesten gehad een op 3 en een op 5 jarige leeftijd, beide geboren middels de keizersnee.
Ik vind de teef te oud en bovendien vind ik ( maar ik ben een zeur) dat je het een teef niet voor de 3e keer moet aandoen om niet op natuurlijke wijze te bevallen
Zucht.......................!!!!!
:denken:
En, wat ga je doen? :19:
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

In mensen jaren is deze hond wel effe 49..en kijk es hoeveel pups ze al heeft gehad in totaal? Nee dank je..Marion
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Chawa
Actief

Ongelezen bericht door Chawa »

tura schreef:
Chawa schreef:Ik kreeg een telefoontje van iemand die graag een dekking wil van onze reu.
De teef voldoet aan alle door de rasvereniging gestelde eisen dus dat is niet het probleem.
De teef is 7 jaar, heeft 2 nesten gehad een op 3 en een op 5 jarige leeftijd, beide geboren middels de keizersnee.
Ik vind de teef te oud en bovendien vind ik ( maar ik ben een zeur) dat je het een teef niet voor de 3e keer moet aandoen om niet op natuurlijke wijze te bevallen
Nou wat denk je zelf ?? Niet dus, geen haar op mijn hoofd.
Chawa
Actief

Ongelezen bericht door Chawa »

Inge O schreef:
Chawa schreef:
tura schreef:
Nou wat denk je zelf ?? Niet dus, geen haar op mijn hoofd.
het is niet zo vreemd toch dat die vraag gesteld wordt als je ons eerst allemaal vraagt om er onze mening over te geven :wink: ?
Pardon ?? Zei ik dan dat ik de vraag vreemd vond ? Integendeel, vandaar ook mijn antwoord. Bedoel er niets mee hoor, its just a matter of speaking !!!
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”