Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Groenendaeler Puppy foto's *Update!*

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Jordi
Actief

Ongelezen bericht door Jordi »

veertje schreef:
Jordi schreef: Wauw wat is ie mooi! :mrgreen:
Ja, ik ben ook erg blij met haar :wink:

Ben benieuwd hoe die van jou eruit ziet als hij wat ouder is en goed in de vacht zit. Volgens mij ziet dat er erg mooi uit!
Mijn ouders en ik zijn ook echt heel benieuwd! Ik zal af en toe wel wat foto's op 't forum zetten :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Leuk, ben heel benieuwd hoe je hond uitgroeit. Laat maar lekker vaak foto's zien. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Jordi schreef:Nou kijk.. dit is de eerste hond die we hebben (ik ben 14) en ik wist niet dat dat raar zou zijn ofzo.. Geen ervaring met stambomen :wink:
Maarja zal wel komen door die nieuwe wachtijden en misschien ook een beetje omdat de fokkers alle hondjes even terug willen zien waar ook niks mis mee is. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.. ik wacht wel :wink:
maar ik heb er ook geen verstand van hoor :mrgreen: en op zich hardstikke gezellig dat de fokker alle hondjes dan weer ziet.
Vind het overigens wel een schitterende hond :ok:
Jordi
Actief

Roelfien schreef:Leuk, ben heel benieuwd hoe je hond uitgroeit. Laat maar lekker vaak foto's zien. :ok:
Zal ik zeker doen :mrgreen:
Jordi
Actief

Addy schreef:
Jordi schreef:Nou kijk.. dit is de eerste hond die we hebben (ik ben 14) en ik wist niet dat dat raar zou zijn ofzo.. Geen ervaring met stambomen :wink:
Maarja zal wel komen door die nieuwe wachtijden en misschien ook een beetje omdat de fokkers alle hondjes even terug willen zien waar ook niks mis mee is. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.. ik wacht wel :wink:
maar ik heb er ook geen verstand van hoor :mrgreen: en op zich hardstikke gezellig dat de fokker alle hondjes dan weer ziet.
Vind het overigens wel een schitterende hond :ok:
Haha oke :wink: Bedankt nog allemaal voor al die complimentjes :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”