Om heel precies te zijn op 19-03-08 kwam bij ons het eerste nestje van 4 kittens al. En daarna is het al begonnen met drukker worden en eind maart hadden we er al rond de 50estelle schreef:Volgens mij kwam het eerste mailtje zo rond april al binnen dat de eerste gevonden kittens er al weer waren.boxersien schreef:Bij jullie dus ook al zo druk. Bij ons zitten de pleeggezinnen ook een einde vol en het asiel ook. We weten soms gewoon even niet waar we nog een kat kunnen plaatsen. Ik vrees dat we weer benchen klaar kunnen zetten om zo alle katten goed te kunnen bergen.
Het seizoen begon heel vroeg en ik vrees dat het ook lang door gaat.
Ontzettend mooie kittens zeg!!!
het asiel hier zit ook echt bomvol, absurd gewoon.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op straat gegooid...
Moderator: moderatorteam
-
boxersien
-
boxersien
Bij ons kosten ze ook 90 euro en dan zijn ze al ontwormd, ontvlood en gechipt. Je krijgt een wormenkuur mee voor 2x en formulieren om gratis te laten helpen en een formulier voor de eerste enting die pas op 12 weken gegeven mag worden van ons. Dan kunnen ze de enting beter aan (we hadden op 8 weken leeftijd enten, maar dat ging ten koste van een aantal kittens en dat wil je niet!) en dan zijn ze vaak al goed gewend in hun nieuw huis zodat ze ook niet veel stress meer hebben.
Bovendien heb je in een asiel heel snel ziektekiemen. Als je zo'n jong diertje dan ook nog eens laat enten en de weerstand dus al wat te doen krijgt dan krijg je best wel snel ziekte en dat willlen we ook zeker niet!
Bovendien heb je in een asiel heel snel ziektekiemen. Als je zo'n jong diertje dan ook nog eens laat enten en de weerstand dus al wat te doen krijgt dan krijg je best wel snel ziekte en dat willlen we ook zeker niet!
- Chione
- Zeer actief
Kan mij voorstellen dat het lastig kiezen was, maar vaak springt er dan toch net 1 uit. In elk geval alvast veel plezier met hem gewenst en aftellen maar.pablo schreef:1 van de katertjes die is gemarmerd zo'n leuk ding om te zienChione schreef:Wat leuk.pablo schreef:Joepie ik heb bij Estelle vandaag een kitten uitgezocht
Hij is zo schattig hihi
Gizmo heeft hem ook al goedgekeurd
Heeft de kittens allemaal gewassen en geholpen met de kittens plasjes te laten doen![]()
Nu even wachten dus dat hij groot genoeg is en komt hij bij ons wonen
Wel leuk onze andere kitten kwam uit het zelfde asielWelke lieverd heb je uitgekozen?
Maar pfffffffff de katertjes zijn allemaal mooi
Moeilijk kiezen hoor
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
estelle
-
boxersien
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
-
estelle
ze is geen honden gewend hoor!boxersien schreef:Ja, jullie wonen heerlijk vrij dus ideaal voor een katestelle schreef:Ze zoekt nog een fijn thuis!Martijn schreef:Wat leuk!
Ik vind het een mooi katje hoor, die moeder.![]()
ze is vast al honden gewend en de andere dieren laat ze hopelijk dan wel met rust
Maar ze kan er wel aan wennen, ze loopt hier al door de woonkamer met de honden erbij.
-
estelle
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ze zien er prima uit Estelle
Grappig dat ze opeens zo'n hond zien
Dat was hier ook opeens zo. Zwerfpoes bevallen in de garage en ze kwamen Rataplan al gauw tegen
De andere poezen mochten er niet bij van Schanulleke maar honden heeft ze nooit een probleem gevonden (Wat mis ik die poes
)
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
estelle
Ja zo leuk is dat. Moederpoes begint er nu ook aan te wennen maar ze wil niet dat de honden te dichtbij de kittens komen, dan valt ze echt aan. Nu was ze naar zolder gegaan, daaar staat dr kattenbak en eten en daar profiteerden de kittens van. haha.Rataplan schreef:Ze zien er prima uit EstelleGrappig dat ze opeens zo'n hond zien
Dat was hier ook opeens zo. Zwerfpoes bevallen in de garage en ze kwamen Rataplan al gauw tegen
De andere poezen mochten er niet bij van Schanulleke maar honden heeft ze nooit een probleem gevonden (Wat mis ik die poes
)
Op de foto zie je Hera, die kittens gingen gewoon echt op zoek naar melk. Hera vond het maar vreemd en stond heeeeeel voorzichtig op om vervolgens heeeeel maar dan ook heeeel voorzichtig weg te lopen bij de kittens. Zo bizar voor een hond als Hera.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- gizmo
- Zeer actief
- gizmo
- Zeer actief
Nou dat is ook watyamie schreef:wat Leuk marjapablo schreef:1 van de katertjes die is gemarmerd zo'n leuk ding om te zienChione schreef:Wat leuk.pablo schreef:Joepie ik heb bij Estelle vandaag een kitten uitgezocht
Hij is zo schattig hihi
Gizmo heeft hem ook al goedgekeurd
Heeft de kittens allemaal gewassen en geholpen met de kittens plasjes te laten doen![]()
Nu even wachten dus dat hij groot genoeg is en komt hij bij ons wonen
Wel leuk onze andere kitten kwam uit het zelfde asielWelke lieverd heb je uitgekozen?
Maar pfffffffff de katertjes zijn allemaal mooi
Moeilijk kiezen hoorhou je krabpaal anders toch nog maar even
Zit ik op welke manier ook te verzinnen om de krabpaal bij je te krijgen
blijk ik hem zelf nog nodig te hebben
Sorry maar het is niet anders
Ik verheug me zo op dat kleine ding