Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
zondag 14 september Soestduinen, Utrecht
Moderator: moderatorteam
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Laura-Joy
- Zeer actief
- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
- Laura-Joy
- Zeer actief
-
brecht
- Actief
- Aantal honden: 1
- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
Ik weet nog even niet met hoeveel honden ik kom.
Bruno ligt sinds 14.00 uur namelijk op de ic.
We waren aan het wandelen,en hij ging ineens steeds liggen.Omdat dit niks voor Bruno is zijn we dus gelijk naar de dierenarts gegaan.Hij bleek ineens bloedarmoede te hebben en in shock te zijn.wij vroegen of het hersenbloeding,beroertje, tekenbeet o.i.d. kon zijn maar dat was het niet .Mogelijk is het een orgaan die faalt.Ik heb al langer de indruk dat Bruno niet in orde is,soms gilt hij zomaar uit het niets alsof ie pijn heeft en soms zet hij het ook zomaar op een grommen.De laatse keer bij de dierenarts vroeg ik nog wat dat nou kon zijn en of ze hem is even wilden nakijken, misschien gewrichtjes ofzo dacht ik,maar ze konden zo niks vinden en kleine hondjes hebben dat kleinzerige wel vaker zeiden ze.Bruno maakte verder geen zieke indruk al vind ik wel dat hij weinig speelt voor een hondje van 3,5 jaar,maar ik ken zijn verleden ook niet en weet niet waarom hij is zoals hij is. Ze gaan bloed afnemen en de uislag horen we dinsdag of woensdag.
We gaan dus even afwachten
Bruno ligt sinds 14.00 uur namelijk op de ic.
We waren aan het wandelen,en hij ging ineens steeds liggen.Omdat dit niks voor Bruno is zijn we dus gelijk naar de dierenarts gegaan.Hij bleek ineens bloedarmoede te hebben en in shock te zijn.wij vroegen of het hersenbloeding,beroertje, tekenbeet o.i.d. kon zijn maar dat was het niet .Mogelijk is het een orgaan die faalt.Ik heb al langer de indruk dat Bruno niet in orde is,soms gilt hij zomaar uit het niets alsof ie pijn heeft en soms zet hij het ook zomaar op een grommen.De laatse keer bij de dierenarts vroeg ik nog wat dat nou kon zijn en of ze hem is even wilden nakijken, misschien gewrichtjes ofzo dacht ik,maar ze konden zo niks vinden en kleine hondjes hebben dat kleinzerige wel vaker zeiden ze.Bruno maakte verder geen zieke indruk al vind ik wel dat hij weinig speelt voor een hondje van 3,5 jaar,maar ik ken zijn verleden ook niet en weet niet waarom hij is zoals hij is. Ze gaan bloed afnemen en de uislag horen we dinsdag of woensdag.
We gaan dus even afwachten
-
brecht
- Actief
- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
ja ik zit er ook ff doorheen nu,ik ben vergeten te vragen of ik nog mag bellen vanavond maar ga dat toch maar mooi doen,ik wil even tot een uur of 8 wachten want nu ligt ie natuurlijk net een paar uurtjes aan het infuus.Ik hoop zo dat ie opknapt en morgen weer lekker naar huis mag.Maar ik heb er eigenlijk helemaal geen goed gevoel bij.Ik denk gewoon dat ie iets onder de leden heeft wat ook zijn gedrag verklaard.brecht schreef:jeetje dat is ook wat... hopen dat ze het snel gevonden kunnen krijgen en dat ie snel opknapt!
Het ergste vind ik nog dat als hij dood zou gaan dat hij dan de laatse uren bij wildvreemde is in een wildvreemde omgeving.Bruno is toch al zo eenkennig
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
Nee hoor de wandeling zal mij ook wel even goed doen,als hij morgen ochtend naar huis mag laat ik quincy bij hem en neem ik alleen Roxy mee die moet toch uit. en mocht hij nog niet naar huis mogen kan ik toch ook niks voor hem doen.En als de situatie anders is dan kan ik dat toch pas morgen beoordelen.tot nu toe gaat de wandeling gewoon door en anders komt marianne misschien wel alleen.Even afwachten maar
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
*klopt af*
Ik ben niet ziek, de hondjes zijn niet ziek... Goh, eindelijk eens echt weer eens zonder extra problemen?
Nouja, Jamey was eergister ineens mank, maar dat bleek een doorntje in haar poot te zijn, dus dat telt niet (hoewel ik schrok, had echt iets van: nee he, weer voor een wandeling)
Ik ben niet ziek, de hondjes zijn niet ziek... Goh, eindelijk eens echt weer eens zonder extra problemen?
Nouja, Jamey was eergister ineens mank, maar dat bleek een doorntje in haar poot te zijn, dus dat telt niet (hoewel ik schrok, had echt iets van: nee he, weer voor een wandeling)

You'll be in my heart... Always...
- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
hij was wat alerter, toonde intresse in de ander honden daar ,heeft een klein beetje gegeten.Dus hoop dat ik hem morgenochtend mag ophalen.
Zo ja dan kom ik alleen met Roxy en blijft Quincy lekker bij Bruno want daar ligt Bruno graag tegenaan en Quincy is toch niet zo actief dus dat kan die wel een keer missen.
- Laura-Joy
- Zeer actief
Hoop dat hij morgen weer lekker bij zn grote vriend kan liggen en opknapt, heel akelig hoorIrene schreef:Nou heb net gebeld naar de dierenarts,het gaat gelukkig ietsjes beter met Bruno
hij was wat alerter, toonde intresse in de ander honden daar ,heeft een klein beetje gegeten.Dus hoop dat ik hem morgenochtend mag ophalen.
Zo ja dan kom ik alleen met Roxy en blijft Quincy lekker bij Bruno want daar ligt Bruno graag tegenaan en Quincy is toch niet zo actief dus dat kan die wel een keer missen.
Hoop dat je wel een beetje goed kan slapen vannacht ondanks alles.

- Irene
- Zeer actief
Spaanse mix
- Contacteer:
-
brecht
- Actief
- Irene
- Zeer actief