Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nou dan is het toch makkelijk zat en wandelen we achter het land van Bartje daar wandel ik zowiezo elke dag al met Kyra
mercedes2803 schreef:Misschien ligt het aan de snelheid die wij rijden als we naar Oude Pekela gaan Drenth,lover
Voor mijn gevoel is het een dot gas en ben je van Odoorn in Gieten...
Alles langs die N34 aan bos ziet er trouwens mooi uit...zeker nu het herfst is met al dat bruin, rood en geel
:
Nu de N34 vernieuwd is is het inderdaad ook 1 dot gas daar heb je wel gelijk in, bij het zandgat lopen is trouwens ook altijd leuk hoor
Tamara. schreef:Zou erg leuk zijn als jullie ook allemaal meegaan
Ik maak in het begin topic even een lijstje aan en zet jullie op de 'misschien' lijst Mocht er een datum bekend zijn dan hoor ik wel of het uitkomt ja of nee.
Heeft er iemand al een voorkeur voor een dag?
in de vakantie maakt het mij niet uit, anders graag zaterdag want ik werk 3 zondagen per maand
Tamara. schreef:
We hebben nu besloten om toch met de kerst ook weg te gaan. Dus we zijn nu druk zoekende naar iets Dus nog niet zeker waar we met de kerst zitten Jij zit in Groningen met kerst en oud en nieuw?
Heel misschien. We zijn rond de kerst in Nederland en daarvan gedeeltelijk in Meppel. Als het allemaal schikt lijkt het me leuk om mee te doen en dan komt het hele trio Joep, Rumba en Tjeu ook mee.
Zoek stok! schreef:Met kerst zit je er niet dus? Ik denk dat ik dan nl in het noorden zit...
We hebben nu besloten om toch met de kerst ook weg te gaan. Dus we zijn nu druk zoekende naar iets Dus nog niet zeker waar we met de kerst zitten Jij zit in Groningen met kerst en oud en nieuw?
Met kerst in ieder geval 1 dag en ik denk wel wat langer. Oud en nieuw moet ik werken.
Hanneke schreef:Heel misschien. We zijn rond de kerst in Nederland en daarvan gedeeltelijk in Meppel. Als het allemaal schikt lijkt het me leuk om mee te doen en dan komt het hele trio Joep, Rumba en Tjeu ook mee.
Hanneke schreef:Heel misschien. We zijn rond de kerst in Nederland en daarvan gedeeltelijk in Meppel. Als het allemaal schikt lijkt het me leuk om mee te doen en dan komt het hele trio Joep, Rumba en Tjeu ook mee.
Voor degene die meewillen/kunnen; waar gaat de voorkeur naar uit qua datum?
Ik roep even wat: dinsdag 30 december of zaterdag 3 januari? 31 december vind ik ook goed het is mij om het even maar ik zal toch een datum moeten hebben
Op die dagen zijn wij er in ieder geval niet bij. We willen na de kerst vrij snel terug naar Frankrijk omdat onze honden ontzettend bang zijn voor vuurwerk en bij ons is er rond die tijd helemaal geen vuurwerk, terwijl in NL al ruim vóór 31-12 geknald wordt.
Als het vlak voor of op oudejaarsdag is kan ik niet mee. Ik zag dat er meerdere reuen komen, dan kan Rico zeker niet mee, en deze dagen wil ik hem niet alleen thuis laten. dan gaan we samen in de buurt in het bos aan de wandel.
Mij maakt de datum niet zoveel uit. 31 december heb ik dan het liefst 's ochtends. Vind ik wel een goed plan, omdat er hier dan veel vuurwerk is, en ik vermoed dat je dat in het bos van Odoorn niet echt hoort.
Ben in die periode bij mijn ouders in Odoorn. 30 of 31 december wil ik wel meelopen. 3 januari gaat niet lukken omdat mijn moeder dan haar verjaardag viert.
Hutsje schreef:ik ga mee, weet alleen nog niet wie ik meeneem. iig lijf (als ze niet loops is) en een van de heren of allebei.
Fien wordt al hyper bij het idee alleen al dat er 2 grote stoere reuen meegaan. Hopelijk gilt ze niet de hele boel bij elkaar bij het aanzicht van het stel
Hutsje schreef:ik ga mee, weet alleen nog niet wie ik meeneem. iig lijf (als ze niet loops is) en een van de heren of allebei.
Fien wordt al hyper bij het idee alleen al dat er 2 grote stoere reuen meegaan. Hopelijk gilt ze niet de hele boel bij elkaar bij het aanzicht van het stel
ik heb nog geen flauw idee of ik meekan, ik weet nog niet wanneer ik de kinderen heb en zo en wat de verdere plannen zijn in de vakantie, ik gooi het hier nog even in de groep
als ik kom gaat Ozzy mee, ik vind het voor Danne niet fair als ze aan de lijn moet terwijl de rest los is