Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen 3 januari EES ipv Odoorn *UPDATE PAGINA 2*
Moderator: moderatorteam
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- ingrid2112
- Zeer actief
RupsenStorm schreef:lees net het leuke nieuws dat ook Rups' broer Hannes samen met Odie (ook een Basset Artésien Normand) naar deze wandeling gaan komen![]()
![]()
nog meer pups dus ??
@ kane heb je je nieuwe auto al? Leuk trouwens !!! Mogen Kane en Saba er wel in???
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoop ten eerste voor jou dat het weer snel beter is, maar ik wil Danne ook wel zienkitty2 schreef:ikmoet er een ondervoorbehoudje van maken, mn bekken zit scheef, het gaat al iets beter als gister, maar moet nog wel even rustig aan doen, mocht het nog niet helemaal goed zijn zaterdag blijf ik helaas thuis
Beterschap! en hopelijk tot de 3e.
- Sucha
- Zeer actief
alleen Hannes is een pup (broer van Rups) Odie is volwasseningrid2112 schreef:RupsenStorm schreef:lees net het leuke nieuws dat ook Rups' broer Hannes samen met Odie (ook een Basset Artésien Normand) naar deze wandeling gaan komen![]()
![]()
nog meer pups dus ??![]()
@ kane heb je je nieuwe auto al? Leuk trouwens !!! Mogen Kane en Saba er wel in???
- Kit
- Erelid
ik ga heel hard mn best doen EllyElmar schreef:Ik hoop ten eerste voor jou dat het weer snel beter is, maar ik wil Danne ook wel zienkitty2 schreef:ikmoet er een ondervoorbehoudje van maken, mn bekken zit scheef, het gaat al iets beter als gister, maar moet nog wel even rustig aan doen, mocht het nog niet helemaal goed zijn zaterdag blijf ik helaas thuis![]()
Beterschap! en hopelijk tot de 3e.
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ja auto is vandaag gehaald, is een golf 4 station van 2001,
Mijn audi ingeruilt dus Hans zn auto is ook weer voor netjes.
Dus speciaal voor de honden
Geen gezeur meet op de achterbank
Hans gaat waarschijnlijk werken dus dan kom ik alleen
met Kane & Saba , Saba word wel zwaar, 12,5 kg alweer!!
Ik ga kijken of ik het red, wat is het vanaf hier? uur rijden ofzo toch??
Mijn audi ingeruilt dus Hans zn auto is ook weer voor netjes.
Dus speciaal voor de honden
Geen gezeur meet op de achterbank
Hans gaat waarschijnlijk werken dus dan kom ik alleen
met Kane & Saba , Saba word wel zwaar, 12,5 kg alweer!!
Ik ga kijken of ik het red, wat is het vanaf hier? uur rijden ofzo toch??

http://www.Adebowale.nl
- josephus
- Vaste gebruiker
wandelen met Odie en Hannes in Odoorn.
Hallo,
Ik heb vanavond twee foto's van onze franse bassetten geplaatst.
Tot zaterdag.
Ik heb vanavond twee foto's van onze franse bassetten geplaatst.
Tot zaterdag.
groetjes, Jos.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
ooh had me best leuk geleken om mee te gaan, maar ik heb zaterdag de basset griffon vendéen wandeling in hilversum, dus daar ga ik naar toe... kan mezelf helaas niet in 2en splitsen.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Elly*
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat jammer dat je niet komt.P!nki schreef:ooh had me best leuk geleken om mee te gaan, maar ik heb zaterdag de basset griffon vendéen wandeling in hilversum, dus daar ga ik naar toe... kan mezelf helaas niet in 2en splitsen.
In het startbericht mag "Elmar misschien" gewijzigd worden in: Elly komt zonder hond.
- Kit
- Erelid
-
Leane
- Patrol
- Zeer actief
Leane schreef:Ik durf het niet aanDe hondjes zijn wel weer beter van het virus maar dat is ook nog maar zo kort dat ik te bang ben dat ze het toch nog overbrengen op de andere honden. En dat gun ik geen enkele hond want de hondjes hier zijn goed ziek geweest.
Ik wens jullie allemaal heel veel wandel plezier

- Patrol
- Zeer actief
- Cathy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij, Toller x Stabij
- Contacteer:
- Sucha
- Zeer actief
jammer hoorLeane schreef:Ik durf het niet aanDe hondjes zijn wel weer beter van het virus maar dat is ook nog maar zo kort dat ik te bang ben dat ze het toch nog overbrengen op de andere honden. En dat gun ik geen enkele hond want de hondjes hier zijn goed ziek geweest.
Ik wens jullie allemaal heel veel wandel plezier
@suus jammer hoor, maar jullie veel plezier bij de andere wandeling
- Sucha
- Zeer actief
ik kan je er helaas niets over melden. ik zou het echt niet wetenkitty2 schreef:ik wil nog even graag weten hoe het terrein daar is kwa paden of iets dergelijks, is het vrij vlak? ik ben nog erg in twijfel of ik meega of niet, als de paden mooi begaanbaar zijn wil ik de gok misschien wagen, bij erg ongelijke grond blijf ik helaas zo wie zo thuis![]()
-
estelle
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Ik ben dus net even op de desbetreffende locatie wezen kijken en er is 1 of eigenlijk 2 minpuntjes
De paaltjes routes lopen door een soort schapenpark waar de honden niet los mogen lopen. Je kan er doorheen om de rest van de loslooproute te vervolgen maar dan moet je er sowieso kunnen komen met de hond, er liggen wildroosters voor
Zover ik het kon zien (heb het niet helemaal gelopen) kun je wel om het park of langs het park maarr een (groot?) gedeelte daarvan is een fietspad wat op dit moment echt spekglad is...
Niet de meest ideale losloop locatie voor meerdere honden dus.
Er zijn dus meerdere mogelijkheden:
Optie 1: Op deze locatie afspreken en we zien wel hoe we lopen ( ik heb een orientatie vermogen van lik me vestje dus op mij niet rekenen
)
Optie 2: We spreken op een andere locatie af, niet zo heel ver van de deze afspreek plek af. In dit bos heb ik nu meerdere keren gelopen en daar mogen en kunnen de honden op alle plekken los, zijn goed begaanbare paden en het is ook echt een groot, mooi bos en stukken hei.
Dit bos ligt achter Landal Greenparks, 't Land van Bartje in Ees.
Adres is als volgt:
Landal Het Land van Bartje
Buinerweg 8
9536 PG Ees
Als je aan komt rijden, rijd je eigenlijk tegen de parkeerplaats aan van Landal. We kunnen dan op deze parkeerplaats afspreken en te voet een weg aflopen en wandelen.
Het is ook mogelijk om de weg linksaf te nemen als je eigenlijk tegen de parkeerplaats aanrijdt en daar vlakbij het bos parkeren, maar hoeveel parkeermogelijkheid daar is weet ik niet, je kan de auto in ieder geval ook in de berm kwijt.
In mijn vakantiewoning waar ik nu zit heb ik geen internet via de laptop dus makkelijk typen gaat voor mij niet maar ik kan wel lezen wat er is besloten door jullie heb namelijk wel internet op mijn telefoon
Ik zal ook iedereen een pb sturen met een verwijzing naar dit topic en mijn 06 nummer erbij voor mocht dat nodig zijn
Hoor graag waar iedereen z'n voorkeur naar uitgaat! Heb er in ieder geval wel zin in
De paaltjes routes lopen door een soort schapenpark waar de honden niet los mogen lopen. Je kan er doorheen om de rest van de loslooproute te vervolgen maar dan moet je er sowieso kunnen komen met de hond, er liggen wildroosters voor
Niet de meest ideale losloop locatie voor meerdere honden dus.
Er zijn dus meerdere mogelijkheden:
Optie 1: Op deze locatie afspreken en we zien wel hoe we lopen ( ik heb een orientatie vermogen van lik me vestje dus op mij niet rekenen
Optie 2: We spreken op een andere locatie af, niet zo heel ver van de deze afspreek plek af. In dit bos heb ik nu meerdere keren gelopen en daar mogen en kunnen de honden op alle plekken los, zijn goed begaanbare paden en het is ook echt een groot, mooi bos en stukken hei.
Dit bos ligt achter Landal Greenparks, 't Land van Bartje in Ees.
Adres is als volgt:
Landal Het Land van Bartje
Buinerweg 8
9536 PG Ees
Als je aan komt rijden, rijd je eigenlijk tegen de parkeerplaats aan van Landal. We kunnen dan op deze parkeerplaats afspreken en te voet een weg aflopen en wandelen.
Het is ook mogelijk om de weg linksaf te nemen als je eigenlijk tegen de parkeerplaats aanrijdt en daar vlakbij het bos parkeren, maar hoeveel parkeermogelijkheid daar is weet ik niet, je kan de auto in ieder geval ook in de berm kwijt.
In mijn vakantiewoning waar ik nu zit heb ik geen internet via de laptop dus makkelijk typen gaat voor mij niet maar ik kan wel lezen wat er is besloten door jullie heb namelijk wel internet op mijn telefoon
Ik zal ook iedereen een pb sturen met een verwijzing naar dit topic en mijn 06 nummer erbij voor mocht dat nodig zijn
Hoor graag waar iedereen z'n voorkeur naar uitgaat! Heb er in ieder geval wel zin in
- Patrol
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- josephus
- Vaste gebruiker
- Patrol
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Het maakt mij niet uit, ik heb iedereen die zich in dit topic heeft aangemeld een pb gestuurd en ik hoop dat vanavond iedereen z'n pb heeft gelezen en dat er een beslissing is genomen wat te doen.Patrol schreef:Ik vind het allemaal prima... .laat het maar weten.
Weet je voor het gemak stel ik voor om toch op de ´oude´ locatie af te spreken aangezien er wellicht mensen zijn die het niet meer lezen, kunnen we als iedereen er is, altijd nog naar de nieuwe locatie gaan.....
Ik kan niet makkelijk reageren maar ik lees wel en hopelijk komen we er met z'n allen uit wat we gaan doen
- Hutsje
- Zeer actief
dan spreken wij wel een keer iets anders af. ik wandel daar best regelmatigPatrol schreef:Hutsje schreef:ik laat kiefer thuis, kom dus met lijf en fritz. het maakt mij niet uit waar we afspreken en waar we gaan lopen.
Oh weg mijn kans om met Kiefer te zoenuh..... nou dan maar met de oren van Lijfje spelen....

- Hutsje
- Zeer actief
- Patrol
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief