Oké, blijf wel thuisP!nki schreef:alm@ schreef:Mag ik ook mee met Reina?![]()
![]()
![]()
als jij komt, blijf ik thuis hoor...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen in Schoorl: dinsdag 6 januari
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Moos
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
alm@ schreef:Oké, blijf wel thuisP!nki schreef:alm@ schreef:Mag ik ook mee met Reina?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Gollum
- Zeer actief
Ja is goed, hoe heette de halte ook alweer? Tik ik het even in op reisinfoMoos schreef:Oke! Geef maar even door hoe laat je daar bent danGollum schreef:Ja gezellig!Moos schreef:Ik kan sowieso dinsdagGollum schreef:Oh lijkt me wel weer leuk in Schoorl te wandelen, ik wil Jaymz wel eens knuffelen![]()
Ik kijk even of ik kan!![]()
Is het handig als ik jou oppik van de bushalte weer misschien?
- Moos
- Zeer actief
- Gollum
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Ja, da's een prima tijd. Zorg ik dat ik daar sta. PB me je nummer nog even als je wiltGollum schreef:Dan kan ik om 10 over het heel en 10 over half aankomen, 10 over 12 maar doen dan?Moos schreef:Je kan nu beter een andere halte nemen; Bovenweg heet dieGollum schreef:
Ja is goed, hoe heette de halte ook alweer? Tik ik het even in op reisinfo

- alm@
- moderator
-
Muk
- alm@
- moderator
Bon en Reina hebben elkaar toch al eerder ontmoet (bij de Zandenplas geloof ik)? Volgens mij was er toen niks aan de hand.P!nki schreef:alm@ schreef:Oké, blijf wel thuisP!nki schreef:alm@ schreef:Mag ik ook mee met Reina?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk mop
... nee hoor, vind het gezellig als je ook mee gaat. Laat ik bonnie wel zeker weten thuis iig.. bon en herders is geen suc6
maar bon is uberhaubt niet zo'n suc6 met andere honden aan de lijn ...

- Suuz!
- Zeer actief
Nee dat was Elmo, Lune en Mowan die ik bij me had, volgens mij Sorbonne toen nietalm@ schreef:Bon en Reina hebben elkaar toch al eerder ontmoet (bij de Zandenplas geloof ik)? Volgens mij was er toen niks aan de hand.P!nki schreef:alm@ schreef:Oké, blijf wel thuisP!nki schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk mop
... nee hoor, vind het gezellig als je ook mee gaat. Laat ik bonnie wel zeker weten thuis iig.. bon en herders is geen suc6
maar bon is uberhaubt niet zo'n suc6 met andere honden aan de lijn ...
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
-
Brigitte
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
ik ga het ook in de gaten houden.Ik werk onregelmatig en ben vaak doordeweeks vrij maar niet op een vaste dagMuk schreef:Frenkie, zijn er ook door de weekse dagen dat je niet werkt? In het weekend ben ik zelf meestal bezet en is het ook een stuk drukker (tenzij je heel vroeg gaat) en dat vind ik persoonlijk minder lekker lopen.Frenkie schreef:Ah jammer, ik had graag een keer mee gegaan maar moet helaas die dag werken. Misschien een andere keer?
Maar als het door de weeks niet gaat, dan wil ik ook wel eens in het weekend wandelen, alleen ik kan niet zo vaak dan.
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Suuz!
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
ah jah.. super.. had ik natuurlijk ook best even zelf kunnen googlen...Moos schreef:Bezoekerscentrum het Zandspoor
Oorsprongweg 1
1871 HA Schoorl
- alm@
- moderator
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
-
Muk
- Suuz!
- Zeer actief
Ik ga helaas afhaken dames. Sorry... normaal zou ik niet zo snel afhaken, maar met een rit van 2 uur heen en 2 uur terug voor de boeg, voel ik me gewoon niet fit genoeg. Helaas last van erge hoofdpijn, en dan blijf ik toch liever in de buurt. Zeker ook ivm eventuele gladheid. Volgende x beter. Jullie in ieder geval veel wandelplezier gewenst!
- Moos
- Zeer actief
Jammer Suus, maar begrijpelijk. Sterkte met je hoofdpijn
Ik kom ook nog even met een klein vraagje; Vera heeft vanochtend vroeg een keer of 3 even kort gehoest. Nu ben ik nogal een zeikerd wat kennelhoest betreft, ik denk dat iemand anders het wellicht niet eens had opgemerkt
Maar goed, ze heeft ook als een idooit in de lijn gehangen omdat ze een bekende hond zag en het even duurde voordat we daar waren, dus dat zou haar keel natuurlijk ook gewoon even geirriteerd hebben.
We hebben nog met de bal gespeeld daarna, ze heeft gerend met Saar, en geen hoest meer gehoord dus sinds vanochtend heel vroeg even.
Ik ben uiteraard bereid om gewoon niet mee te gaan als mensen aangeven dat liever te hebben
, maar ik zou zelf haast denken dat dat wat overdreven is na 3 keer een hoestje en daarna niks meer.
Duss, meningen graag

Ik woon zelf hier natuurlijk, dus stel dat ze opeens toch gaat hoesten kan ik ook heel makkelijk omkeren
Maar ik verwacht dat eigenlijk niet, omdat ze net binnen ook met Saar gedold heeft zonder 1 hoestje.
Ik kom ook nog even met een klein vraagje; Vera heeft vanochtend vroeg een keer of 3 even kort gehoest. Nu ben ik nogal een zeikerd wat kennelhoest betreft, ik denk dat iemand anders het wellicht niet eens had opgemerkt
Maar goed, ze heeft ook als een idooit in de lijn gehangen omdat ze een bekende hond zag en het even duurde voordat we daar waren, dus dat zou haar keel natuurlijk ook gewoon even geirriteerd hebben.
We hebben nog met de bal gespeeld daarna, ze heeft gerend met Saar, en geen hoest meer gehoord dus sinds vanochtend heel vroeg even.
Ik ben uiteraard bereid om gewoon niet mee te gaan als mensen aangeven dat liever te hebben
Duss, meningen graag
Ik woon zelf hier natuurlijk, dus stel dat ze opeens toch gaat hoesten kan ik ook heel makkelijk omkeren

- alm@
- moderator
- Gollum
- Zeer actief
Ik zou lekker gaan wandelen als ik jou wasMoos schreef:Jammer Suus, maar begrijpelijk. Sterkte met je hoofdpijn![]()
Ik kom ook nog even met een klein vraagje; Vera heeft vanochtend vroeg een keer of 3 even kort gehoest. Nu ben ik nogal een zeikerd wat kennelhoest betreft, ik denk dat iemand anders het wellicht niet eens had opgemerkt![]()
Ik ben uiteraard bereid om gewoon niet mee te gaan als mensen aangeven dat liever te hebben![]()
, maar ik zou zelf haast denken dat dat wat overdreven is na 3 keer een hoestje en daarna niks meer.
Duss, meningen graag![]()
Ik woon zelf hier natuurlijk, dus stel dat ze opeens toch gaat hoesten kan ik ook heel makkelijk omkerenMaar ik verwacht dat eigenlijk niet, omdat ze net binnen ook met Saar gedold heeft zonder 1 hoestje.
Helaas moet ik ook afzeggen, vrijdag kom ik zowiezo!
- Moos
- Zeer actief
-
Muk
Ik heb geen bezwaar tegen het gezelschap van Vera (met of zonder hoest) en Moos, dus je mag zeker komen.
Jammer P!nki dat je niet kan, maar als je je niet fit genoeg voelt dan heeft het ook weinig zin.
En hopelijk is jouw auto snel gemaakt @lma, zodat je weer snel lekker mobiel bent (en het liefst kan meewandelen met ons).
Ook jammer dat jij niet meekan Gollum, maar dat komt vast een andere keer wel beter uit.
Jammer P!nki dat je niet kan, maar als je je niet fit genoeg voelt dan heeft het ook weinig zin.
En hopelijk is jouw auto snel gemaakt @lma, zodat je weer snel lekker mobiel bent (en het liefst kan meewandelen met ons).
Ook jammer dat jij niet meekan Gollum, maar dat komt vast een andere keer wel beter uit.
- Moos
- Zeer actief
-
Muk