Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hoe vaak gebruik je de (nep) Furminator?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

ik ga hem ook halen
helemaal gestoord word ik nu van de haren...
vd week casper flink onder handen genomen met zo'n gewone pinnenborstel, en met de hark, en tja, dan komt er best wat vanaf, en dat blijft er vanaf komen, maar een uur later lijkt het allemaal voor niets geweest
terwijl ik er toch na flink zwoegen een halve pedaalemmerzak uit had gekregen

gisteren naar de dierenwinkel hier geweest, hadden ze niet, ze had haar baas gebeld, die had er ook nooit van gehoord, vervolgens hebben ze de leverancier gebeld, ook nooit van gehoord
maar ze was wel heel benieuwd.
maar ik las hier dat de diebo in nieuwegein hem wel had, dus ik ga daar straks maar even heen
denk dat cas de perfecte vacht heeft voor die kam

edit: ben ondertussen geweest, het was de nepvariant, furbuster
en volgens die verkoopster was hij niet geschikt voor casper, omdat hij een soort van herdervacht heeft, we konden hem niet proberen, en vind het teveel geld om dan zo'n risico te lopen.
wel een ander ding geprobeerd, maar ook niet het geld waard
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Zojuist de echte ontvangen en geprobeerd. Bevalt prima! Max heeft ook een redelijk korte vacht (oa kruising met mechelse herder), maar er komt best wat af (dat wist ik ook wel, dat ligt normaal in de kamer etc), het makkelijke vindt ik eigenlijk tegenover de vorige dat je ook mooielijke plekken kunt borstelen (onder de kin, achter de orgen etc). Na het borstelen met de oude borstel kwam er nog een halve emmer vol vanaf met de nieuwe.

Helaas wel prijzig ding, 39,70 incl. verzendkosten (maar hij is het waard).
Ella46
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ella46 »

massam schreef:ah, dus een keer als ik naar mijn vriendinnetje in echt ga sam meenemen en bij jou op visite voor de sammytest... waar hij heeft gelegen laat hij momenteel een dekentje achter... :devil: ik gok dat zijn vacht aan het vernieuwen is nu het zo goed gaat maar ik vind zijn vacht mooi genoeg zo :boos:

Ja ik borstel sam wel, weet alleen niet of je hem nog terug krijgt :mrgreen:
Afbeelding
"Andy" Ground Zero Fifth Av. BH AD TT
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”