Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kiki78 schreef:klopt 11.30 nog als tijd?
Daan komt ook mee, hij zit naast me te vertellen dat hij er waarschijnlijk geen bal aan vindt maar wel mee wilt.
dat klopt idd nog, heb geen andere suggesties gehoord namelijk
leuk dat daan ook mee komt
Ik kan nog steeds niet helemaal uitsluitsel geven...Voel me nog steeds niet jofel dus we kijken morgenochtend gewoon even. Niet op ons wachten dus als we niet op tijd zijn
Is het morgen
Ik dacht zondag
Stom, stom, stom.
Nu moet ik even kijken of het me lukt, dus niet wachten als ik er niet op tijd ben.
Jemig, wat ben ik een oen
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Hoewel ik graag had meegewild, ga ik het niet redden. Ik moet morgen van 9 tot 12 uur lesgeven, dus dat gaat niks worden.
Kunnen Tapas en Taiga elkaar niet ontmoeten helaas.
LongFields schreef:Hoewel ik graag had meegewild, ga ik het niet redden. Ik moet morgen van 9 tot 12 uur lesgeven, dus dat gaat niks worden.
Kunnen Tapas en Taiga elkaar niet ontmoeten helaas.
dan moeten we binnenkort misschien nog maar eens afspreken, zou wel leuk zijn, ze schelen maar een paar weken volgens mij
Brigitte schreef:Ik kom gewoon, van een beetje regen gaan we niet dood hoop alleen dat het niet zo erg is als hier, ben van het 1ste rondje al doorweekt
Hier valt het heel erg mee. Af en toe een buitje en dan niet met bakken uit de hemel.
Zit een km of 3 van Groeneveld af, dus valt mee
Nou, jullie hebben vast wel gemerkt dat ik er niet was
Het kwam niet doordat ik me in de dag vergist had, maar ik was vannacht erg beroerd en blijf binnen vandaag.
Het was vast gezellig en ik ben benieuwd naar de foto's!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Tsuki bezorgde me mooi een hartverzakking. De 10 meter van de auto naar het huis liep ze even los. Vlak voor het naar binnen gaan besloot ze me uit te dagen en rende zo de straat over. De banden van de aanrijdende auto en Tsuki kwamen mooi op 2 cm van elkaar af tot stilstand
Dat doen we dus ook niet meer, ik dacht dat ik erin bleef zo erg schrok ik.
Verder hebben ze de hele middag geslapen
Het was erg gezellig!
Vond het ook erg gezellig. Leuk om weer wat mensen van het forum te ontmoeten, en de hondjes
Hutch was toch ook wel moe. Net nog even wezen hardlopen en nu ligt hij voor pampus
Ik zit nu op mn werk in mn nachtdienst.
Ik vonde het vanmiddag ook erg gezellig. Ik ben nog even bij iemand langs geweest in de buurt waar taiga nog half gespeeld heeft met een witte herder dame, en daarna heb ik haar naar mn vriendin gebracht waar ze ook nog even bezig is geweest met de drie ijslanders. daarna storten ze toch echt in slaap
Bedan heeft genoten. Op de terug weg meteen door gegaan naar stal waar hij nog heerlijk heeft gespeeld en op de mesthoop heeft gelegen.
Nu liggen ze lekker te slapen
kiki78 schreef:Bedan heeft genoten. Op de terug weg meteen door gegaan naar stal waar hij nog heerlijk heeft gespeeld en op de mesthoop heeft gelegen.
Nu liggen ze lekker te slapen