Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zou iemand me op willen pikken bij het busstation in Vianen? Senna kan op schoot!
Tot nu toe wijst alles erop dat ik woensdag mee kan.
En ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen.. Is er misschien iemand die mij ook zou willen oppikken bij het busstation in Vianen? Boris kan ook op schoot of tussen mijn benen en vind in de auto eigenlijk alles (incl. vreemde honden) prima.
Zou iemand me op willen pikken bij het busstation in Vianen? Senna kan op schoot!
En ik wilde eigenlijk hetzelfde vragen.. Is er misschien iemand die mij ook zou willen oppikken bij het busstation in Vianen? Boris kan ook op schoot of tussen mijn benen en vind in de auto eigenlijk alles (incl. vreemde honden) prima.
Anders kunnen we altijd nog samen daarheen wandelen? Het is niet onwijs ver (ik denk 15 minuten lopen).
Anders kunnen we altijd nog samen daarheen wandelen? Het is niet onwijs ver (ik denk 15 minuten lopen).
Dat hoeft toch helemaal niet als inge niet mee gaat kan senna gewoon bij carlos. Dat gaat natuurlijk goed en Yai je kan ook gewoon mee rijden. Dus voor mij ook geen probleem!
Ik kan er om 12.29u. zijn, bij de bushalte. Met de auto zou het dan nog max. 5 minuten zijn (maar dat is ruim). Zou dat goed zijn?
Anders zou ik er een half uur eerder moeten zijn, dus 11.59 uur.
Zeggen jullie het maar. Vechten jullie ook maar uit wie me eventueel op wil pikken. Als er niemand staat, dan loop ik
Ik kan er om 12.29u. zijn, bij de bushalte. Met de auto zou het dan nog max. 5 minuten zijn (maar dat is ruim). Zou dat goed zijn?
Zeggen jullie het maar. Vechten jullie ook maar uit wie me eventueel op wil pikken. Als er niemand staat, dan loop ik
Ja patty half 1 is prima dan pik ik je wel op. Wie wil er nog meer mee rijden? Kan iedereen nog?
Ja patty half 1 is prima dan pik ik je wel op. Wie wil er nog meer mee rijden? Kan iedereen nog?
Ja! Mag ik ook mee rijden? Ik kan nog steeds.
En even voor de zekerheid, over welke bushalte gaat het nu? Hoe heet die? Niet dat ik straks om 12.30 uur bij de verkeerde bushalte sta te wachten.
Bushalte bij motel vianene toch?
Zie ik jullie alle twee daar!
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij is dat toch hetzelfde? Althans, 9292ov zegt dat als je naar Busstation Lekbrug Oost wil, dat je dan moet uitstappen bij Hotel Vianen. Maar ik weet het eigenlijk ook niet, ben daar nog nooit uitgestapt.