mijn nizinny's was ik denk ik 2 a 3 keer per jaar en mijn tibetanen ongeveer elke 2 a 3 weken.
Beide rassen zijn langharen, de vacht van de nizinny is veel stugger en dikker en klit ook veel minder snel. De tibetanen hebben een volle fijne vacht die toch vrij snel klit en beter klitvrij te houden is als ze regelmatig gewassen worden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wassen ja of nee
Moderator: moderatorteam
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
Re: Wassen ja of nee

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- irish26
- Actief
- Mijn ras(sen): dwergpoedel
chinese naakthond
Re: Wassen ja of nee
ja, 1x in de 2wkn gaat mijn poedelbeest zeker in bad.. wel zo fris.. aangezien die op bed slaapt
en vind het makkelijker in de verzorging van zijn vacht.
en die blote jongen van mij gaat dagelijks met een washandje of babydoekje eroverheen.. is geen overbodige luxe met deze warme dagen.dan zweet hij nogal ook is dat nodig ivm meeeters en puistjes.
wassen doe ik zo min mogelijk , omdat hij alles bij elkaar gilt zodra hij de badkamer ziet.
en die blote jongen van mij gaat dagelijks met een washandje of babydoekje eroverheen.. is geen overbodige luxe met deze warme dagen.dan zweet hij nogal ook is dat nodig ivm meeeters en puistjes.
wassen doe ik zo min mogelijk , omdat hij alles bij elkaar gilt zodra hij de badkamer ziet.