Ah vandaar dat ik me hier heb aangemeld.fes/lou schreef:foxalert schreef: De vraag is of jij je wat laat leren.
Wat ik nu van je gelezen heb kom je over als een pedant mannetje wat het allemaal wel ff zal regelen...
Vrij logisch inderdaad.
Moderator: moderatorteam
Ah vandaar dat ik me hier heb aangemeld.fes/lou schreef:foxalert schreef: De vraag is of jij je wat laat leren.
Wat ik nu van je gelezen heb kom je over als een pedant mannetje wat het allemaal wel ff zal regelen...
foxalert schreef:Ah vandaar dat ik me hier heb aangemeld.foxalert schreef: De vraag is of jij je wat laat leren.
Vrij logisch inderdaad.

Nou nou. Mensen reageren hier naar aanleiding van je zindelijkheids topic.odie.nu schreef: De rede om me in te schrijven was omdat het mij leuk leek om met andere ideën en kennis uit te kunnen wisselen, zonder concurentie gevoel.
Ik heb helaas nu hier het idee gekregen dat ik over het algemeen niet welkom ben.
Dit zal ik respecteren en mezelf weer verwijderen van het forum.
dagmar88 schreef:Nou nou. Mensen reageren hier naar aanleiding van je zindelijkheids topic.odie.nu schreef: De rede om me in te schrijven was omdat het mij leuk leek om met andere ideën en kennis uit te kunnen wisselen, zonder concurentie gevoel.
Ik heb helaas nu hier het idee gekregen dat ik over het algemeen niet welkom ben.
Dit zal ik respecteren en mezelf weer verwijderen van het forum.
Daaruit komt het bovenstaande totaal niet over; ideeën en kennis uit willen wisselen![]()
Misschien kun je daar eens naar kijken en dan ben je voor de rest gewoon welkom hoor.

Goh wist niet dat er tegenwoordig een ballotagecommissie wasdagmar88 schreef:Misschien kun je daar eens naar kijken en dan ben je voor de rest gewoon welkom hoor.
tineke schreef:Goh wist niet dat er tegenwoordig een ballotagecommissie wasdagmar88 schreef:Misschien kun je daar eens naar kijken en dan ben je voor de rest gewoon welkom hoor.![]()
Ik zou zeggen odie gewoon lekker blijven
tineke schreef:Goh wist niet dat er tegenwoordig een ballotagecommissie wasdagmar88 schreef:Misschien kun je daar eens naar kijken en dan ben je voor de rest gewoon welkom hoor.![]()
Ik zou zeggen odie gewoon lekker blijven

Nee is zeker nieuw.dagmar88 schreef:tineke schreef:Goh wist niet dat er tegenwoordig een ballotagecommissie wasdagmar88 schreef:Misschien kun je daar eens naar kijken en dan ben je voor de rest gewoon welkom hoor.![]()
Ik zou zeggen odie gewoon lekker blijvenhadden ze jou dat nog niet verteld?
tineke schreef:Nee is zeker nieuw.dagmar88 schreef:tineke schreef:Goh wist niet dat er tegenwoordig een ballotagecommissie wasdagmar88 schreef:Misschien kun je daar eens naar kijken en dan ben je voor de rest gewoon welkom hoor.![]()
Ik zou zeggen odie gewoon lekker blijvenhadden ze jou dat nog niet verteld?
Gelukkig maar dat het van de laatste tijd is anders zat jij nu niet hier te posten gezien de onzin die je typte toen je net lid was

Ach een kinderhand is gauw gevuld zullen we dan maar denkendagmar88 schreef:oh, wauwie, een verdekt compliment van Tineke
Ja en de nodige buigingen maken om maar in genade te worden aangenomen.alm@ schreef:Wat is dat toch tegenwoordig. Moet je als nieuweling maar eerst 1 jaar in voorsteltopics iedereen welkom heten voordat je ergens over mee mag praten
tineke schreef:Ach een kinderhand is gauw gevuld zullen we dan maar denkendagmar88 schreef:oh, wauwie, een verdekt compliment van Tineke
![]()
Maar goed dat je je veel hebt kunnen inlezen op dit forum.
Want anders was je net zo weggehoond als wat je nu bij andere probeert te doen gezien de opmerkingen die je gemaakt hebt in het verleden
Daar is odie nog niets bij vergeleken
Nee maar dat is wel duidelijk nutineke schreef:Ja en de nodige buigingen maken om maar in genade te worden aangenomen.alm@ schreef:Wat is dat toch tegenwoordig. Moet je als nieuweling maar eerst 1 jaar in voorsteltopics iedereen welkom heten voordat je ergens over mee mag praten
Wist je dat niet dan

dat hebben ze mij ook niet verteld hoortineke schreef:Ja en de nodige buigingen maken om maar in genade te worden aangenomen.alm@ schreef:Wat is dat toch tegenwoordig. Moet je als nieuweling maar eerst 1 jaar in voorsteltopics iedereen welkom heten voordat je ergens over mee mag praten
Wist je dat niet dan

Ach misschien ligt dat ook op welke radio je het beluistert ,een kraakbakkie of op een goede Bang & Olufsenlinn schreef:Ik denk dat het de toon is die irriteert, bij mij in ieder geval wel en het is nog altijd de toon die de muziek maakt.
Ach daar heb je nog te weinig medestanders voor wellicht dat komt dan nog weldagmar88 schreef:tineke schreef:Ach een kinderhand is gauw gevuld zullen we dan maar denkendagmar88 schreef:oh, wauwie, een verdekt compliment van Tineke
![]()
Want anders was je net zo weggehoond als wat je nu bij andere probeert te doen gezien de opmerkingen die je gemaakt hebt in het verleden
Daar is odie nog niets bij vergelekenJa, ben hier ook vreselijk gemeen geweest...
Maar verder bedankt.
tineke schreef:Ach daar heb je nog te weinig medestanders voor wellicht dat komt dan nog weldagmar88 schreef:tineke schreef:Ach een kinderhand is gauw gevuld zullen we dan maar denkendagmar88 schreef:oh, wauwie, een verdekt compliment van Tineke
![]()
Daar is odie nog niets bij vergelekenJa, ben hier ook vreselijk gemeen geweest...
Maar verder bedankt.
![]()
Graag gedaan trouwens
Nou dat was me ook niet ontgaan hoor dat je dat begrepen haddagmar88 schreef:Ja, dat je wel gemeen mag zijn wanneer je back up hebt had ik al begrepen
tineke schreef:Nou dat was me ook niet ontgaan hoor dat je dat begrepen haddagmar88 schreef:Ja, dat je wel gemeen mag zijn wanneer je back up hebt had ik al begrepen
![]()
Maar goed mijn punt was je vast niet ontgaan toch.
Waar haal je de godvergeten arrogantie vandaan om te zeggen dat iemand wel welkom is als die maar even wel wil kijken naar het puntje waar Dagmar 88 haar op wijst,en daar rekening mee wil houden.
Komt vast door die ongelofelijke prestaties die jij hebt verricht op hondengebied dat jij dat meent te moeten denken dat jij dat zo wel kunt stellen.
Misschien moet je ons daar toch eens wat meer over vertellen ,want meer dan meeliften op andere heb ik je tot nu toe nog niet zien doen op dit forum
Jawel hoor ik zit nog steeds te wachten tot je daar mee gaat beginnendagmar88 schreef:Maar ik zie dat je een plagerijtje naar jouw kant niet kunt waarderen
Nou.odie.nu schreef:bericht verwijderd.
Ja ik weet het. Gaat nog al een mis idd.fes/lou schreef:Ik zou eerst een cursus quoten doen
tineke schreef:Jawel hoor ik zit nog steeds te wachten tot je daar mee gaat beginnendagmar88 schreef:Maar ik zie dat je een plagerijtje naar jouw kant niet kunt waarderen