Bij kortharige honden of natuurlijk naakt vind ik het mooi staan.

Moderator: moderatorteam

Maar ik wilde een band met alleen donkere kleur cognac leer maar dat kon niet want ze gebruikte voor deze band altijd alleen de lichte kleurNanna schreef:Nee hoor, want als ik die grotere persé had gewild had ze die gedaan.YvetteJ schreef:Dat is eigenlijk het enige dat ik wat minder prettig vind, als je zelf iets anders wilt aan een halsband dan kan dat eigenlijk niet omdat ze zelf een andere mening heeftNanna schreef:May adviseerde mij kleinere steentjes te gebruiken omdat de grote die ik had uitgezocht niet mooi op zo'n Whippetnekkie zouden staan.

Ja klopt, die van mij.Echo schreef:Er staat er nu eentje te koop in Rommelmarkt geloof ik!

Had jij niet goed gemeten, of vallen ze zo ruim?-Gaby- schreef:Ja klopt, die van mij.Echo schreef:Er staat er nu eentje te koop in Rommelmarkt geloof ik!Een prachtige band van goede kwaliteit, maar ik heb hem wat te groot gekocht voor Rhodin. Maar ik ben in onderhandeling en waarschijnlijk is hij al verkocht!
![]()

Dat was mijn eigen domme schuld. Hij was nog niet helemaal volgroeid toen ik de band had gekocht en had blijkbaar verwacht dat hij wat groter zou worden.antheman schreef: Had jij niet goed gemeten, of vallen ze zo ruim?

Ben er ook heel blij meeNanna schreef:Mooi, Denise!

Ja hè? Dat vind ik ook! Hij staat Kenzo echt prachtig, net als de andere May band!antheman schreef:Oh, Gaby's band is goed terecht gekomen! Staat Kenzo mooi Denise!

Dank je wel-Gaby- schreef:Mooi Valerie, staat haar goed!