oei... een gewaagde uitspraak.... nooit is erg lang hoorAnneMarie schreef:Nee, ik heb nooit en zal nooit een slipketting gebruiken.Kruimel53 schreef:Klopt, negeren is een negatieve correctie. Maar die geef je niet met een slipketting.AnneMarie schreef:Oftewel, iedere handeling die gedrag doet afnemen is al een correctie...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tuigje en vacht
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Tuigje en vacht

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Tuigje en vacht
Ik heb opleiding honden trainen en gedragstherapie gedaan. Uiteraard leer je dat alles volgens de positieve methode moet. Maar dat werkt in de praktijk gewoon niet. Echt niet.
Als mijn honden springen, krijgen ze een knietje. Zijn ze er gelijk klaar mee (en ja, je mag me een dierenmishandelaar noemen, zal je de eerste zijn). Als ze mijn bank opeten (wat nog nooit gebeurd is, maar als) ga ik ze dus niet vriendelijk verzoeken om maar op een kluif te gaan kluiven, enz enz...
Als mijn honden springen, krijgen ze een knietje. Zijn ze er gelijk klaar mee (en ja, je mag me een dierenmishandelaar noemen, zal je de eerste zijn). Als ze mijn bank opeten (wat nog nooit gebeurd is, maar als) ga ik ze dus niet vriendelijk verzoeken om maar op een kluif te gaan kluiven, enz enz...

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl