Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wil mijn hond meenemen
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Ik wil mijn hond meenemen
Een hele leuke verspreking vind ik.twinkeltje schreef:Oke neem aan dat er een fout zit in mijn dure wordt
Het zou moeten zijn insinuaties, inseminatie is het inbrengen van sperma met een rietje/spuit namelijk.
- twinkeltje
- moderator
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wie weet houd Nico wel van wat gewroet met een rietje sperma.?twinkeltje schreef:Oke neem aan dat er een fout zit in mijn dure wordt
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Wie weet houd Nico wel van wat gewroet met een rietje sperma.?twinkeltje schreef:Oke neem aan dat er een fout zit in mijn dure wordt
Groetjes Linda

- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Welkom Jos, Ik hoop niet dat je je laat wegjagen hierdoor. Ik neem aan dat je je Samoyeed mee terug wilt nemen naar Nederland? Hoe oud is je hond nu? Ben benieuwd, heb je ook een foto? 

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Voor deze versprekingen hebben we toch een mooie topic gemaaktLongFields schreef:Een hele leuke verspreking vind ik.twinkeltje schreef:Oke neem aan dat er een fout zit in mijn dure wordt
Het zou moeten zijn insinuaties, inseminatie is het inbrengen van sperma met een rietje/spuit namelijk.

- twinkeltje
- moderator
->Chanty<- schreef:Voor deze versprekingen hebben we toch een mooie topic gemaaktLongFields schreef:Een hele leuke verspreking vind ik.twinkeltje schreef:Oke neem aan dat er een fout zit in mijn dure wordt
-
Muk
Dat is met een proxy heel makkelijk te regelen dat het net lijkt alsof je uit China komt, mocht je willen.twinkeltje schreef:Hallo welkom op dit forum.
Ik hoop dat je een beetje begrip hebt dat bij sommige de hitte naar hun hoofd is gestegen.
Mensen willen jullie nu een keer ophouden met inseminatie te maken over nico ,deze meneer is dat duidelijk niet en zit dus gewoon in china.
Kijk als jullie iets denken dat mag maar ga het niet gelijk lopen typen hou het fijn voor je
Twink, ben je in dewar met het inseminarium, waar predikant Rik op heeft gezeten?
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Goedzo twink geef ze er maar van langs jij laat je tenminste niet de kaas van het brood afschepen.twinkeltje schreef:->Chanty<- schreef:Voor deze versprekingen hebben we toch een mooie topic gemaaktLongFields schreef:Een hele leuke verspreking vind ik.twinkeltje schreef:Oke neem aan dat er een fout zit in mijn dure wordt
Jos als we je verkeerd hebben beoordeeld dan zeg ik alvast sorry, we zijn een beetje achterdochtig geworden door een gozer die zich alleen aan gemeld had om te rellen en schelden en toen hij geband werd onder een andere naam gezellig weer verder ging.
Het kan er hier soms fel aan toe gaan maar in tegenstelling tot wat soms andere nieuwelingen schijnen te denken is iedereen met goede bedoelingen van harte welkom.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- twinkeltje
- moderator
overhit overhitMuk schreef:Dat is met een proxy heel makkelijk te regelen dat het net lijkt alsof je uit China komt, mocht je willen.twinkeltje schreef:Hallo welkom op dit forum.
Ik hoop dat je een beetje begrip hebt dat bij sommige de hitte naar hun hoofd is gestegen.
Mensen willen jullie nu een keer ophouden met inseminatie te maken over nico ,deze meneer is dat duidelijk niet en zit dus gewoon in china.
Kijk als jullie iets denken dat mag maar ga het niet gelijk lopen typen hou het fijn voor je
Twink, ben je in dewar met het inseminarium, waar predikant Rik op heeft gezeten?
-
Muk
Ik? Ik ben eindelijk aan het afkoelen.twinkeltje schreef:overhit overhitMuk schreef:Dat is met een proxy heel makkelijk te regelen dat het net lijkt alsof je uit China komt, mocht je willen.twinkeltje schreef:Hallo welkom op dit forum.
O, jii bent natuurlijk wat oververhit met je verspreking, ik snap het! Maar het is je vergeven.
-
Gerdi
- Actief
- Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pinscher, Mixen uit Moskou
- Aantal honden: 3
-
Muk
Oja? Hans Liberg spreekt altijd over een inseminarium, klinkt veel leuker!Gerdi schreef:@Muk: een seminarium heet dat.