Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voorstellen Sucha
Moderator: moderatorteam
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Re: voorstellen Sucha
Ach, ik herinner me Storm nog zo goed 
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
Dubbel 
Laatst gewijzigd door Elmo/maureen op 06 jan 2013 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja Storm...wat een pracht hond.
Hahaha weet je nog op de oudjaarswandeling ? Maxi en Storm..blafblafblafferdeblaf.
Vind het heel erg voor je....ik vond jullie 2 zo één. Wat moet het gemis zeer doen.
Hahaha weet je nog op de oudjaarswandeling ? Maxi en Storm..blafblafblafferdeblaf.
Vind het heel erg voor je....ik vond jullie 2 zo één. Wat moet het gemis zeer doen.
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
hahahahha ja dat kan ik me nog herinneren. NeurotenStorm was ook zijn bijnaam. Wanneer hij situaties niet onder controle kreeg toen hij jong was moest ie blaffen.
Ja het was echt mijn soulmate, maar goed ik ben nog elke dag dankbaar dat hij in mijn leven was. Ik heb genoeg herinnering om levenslang verder van te genieten. Mijn huidige honden zijn eveneens een genot om in mijn leven te hebben en mijn hart is groot wanneer het om hondenliefdes gaat. Iedere hond heeft zijn eigen karakter en ze zijn me allemaal even lief
Ja het was echt mijn soulmate, maar goed ik ben nog elke dag dankbaar dat hij in mijn leven was. Ik heb genoeg herinnering om levenslang verder van te genieten. Mijn huidige honden zijn eveneens een genot om in mijn leven te hebben en mijn hart is groot wanneer het om hondenliefdes gaat. Iedere hond heeft zijn eigen karakter en ze zijn me allemaal even lief
-
Marion.
Haiiiii
Zag je in een topic van Jes reageren en schrok van je onderschrift. En hier lees ik dus wat er is gebeurt. Afschuwelijk
En hoezo woonplaats Veenendaal?
Zag je in een topic van Jes reageren en schrok van je onderschrift. En hier lees ik dus wat er is gebeurt. Afschuwelijk
- Sucha
- Zeer actief
haaaaai ik woon bij mijn grote liefde, prima vertoeven hier in de bossenMarion. schreef:....
-
Marion.
Waar in Veenendaal? Zit je vlakbij!Sucha schreef:haaaaai ik woon bij mijn grote liefde, prima vertoeven hier in de bossenMarion. schreef:....
En hoezo woonplaats Veenendaal?Ja Storms verlies is niet leuk maar mijn huidige hondjes zijn errug leuk
met jou alles ok?
Met ons alles ok, en Saar en Miep doen het gelukkig ook nog (maar inmiddels dus wel 12,5 en 10,5 jaar). Wanneer ze weer getrimd worden - Achterberg - kan ik wel eens een bakkie komen doen. Is leuker dan 4 uur in Wageningen/Veenendaal ronddolen
- Sucha
- Zeer actief
Das vlakbij idd, gezellig, wanneer ik vrij ben of het past in combi met mijn dienst kan het altijd en ben je welkomMarion. schreef:Waar in Veenendaal? Zit je vlakbij!Sucha schreef:haaaaai ik woon bij mijn grote liefde, prima vertoeven hier in de bossenMarion. schreef:....
En hoezo woonplaats Veenendaal?Ja Storms verlies is niet leuk maar mijn huidige hondjes zijn errug leuk
met jou alles ok?
Met ons alles ok, en Saar en Miep doen het gelukkig ook nog (maar inmiddels dus wel 12,5 en 10,5 jaar). Wanneer ze weer getrimd worden - Achterberg - kan ik wel eens een bakkie komen doen. Is leuker dan 4 uur in Wageningen/Veenendaal ronddolen