Feestje van zoon, druk, veel kabaal of zo. Eigenaar kent zijn honden en weet dat die niet meer doen dan blaffen, prioriteiten die wij niet kennenIreen schreef:Triest, maar ben het wel eens met Wimpel. De honden stonden er toch echt al even te blaffen dus waarom de eigenaar daar niet op reageert en gelijk naar buiten komt snap ik niet. Daarbij wordt de vraag gesteld waarom de agent niet even aanbelt...nou dat was nu net het probleem. Dat kon hij niet, omdat naar zijn idee de honden hem aanvielen. En hij kwam ook nav een melding over loslopende honden...wat me wel een raadsel is, is trouwens waarom ze niet iemand met een beetje hondenverstand op die melding hebben afgestuurd. En daarbij vind ik het redelijk onprofessioneel van oom agent om als argument te geven dat hij ooit gebeten is....ik vind het erg onverstandig iemand met blijkbaar onverwerkte trauma\s met een geweer op pad te sturen.
Gegeven is wel dat die hond niet dood had hoeven zijn als die agent tot 10 had geteld en verder had nagedacht over alternatieve opties.