Dat vastnieten lost het probleem niet op, hij was niet losgegaan op het stuk wat je door elkaar steekt, maar gewoon omdat hij uitrektebouvierpoedel schreef:Laatste keer heb ik ze vast laten nieten bij de DA , helpt ook goed.Lizzie. schreef:Er bestaan halsbanden waar je scaliborbanden in een ''normale'' halsband kan bevestigen zodat je de band zelf niet ziet en de hond niet zo snel af kan krijgen. Misschien is dat een optie?Hippo schreef:Werkt een seresto band nu wel of niet tegen zandvlooien? Mijn honden hebben namelijk al een seresto band om tegen de teken. 1 van mijn honden sloopt een scalibor.... Die zijn behoorlijk elastisch, gaat dan krabben tot zijn poot er tussen zit en hop band over zijn kop en versnipperen maar... Hij eet het niet op maar wil dit uiteraard niet hebben.
We gaan deze zomer 2,5wk naar Italië en als een seresto ook helpt hoef ik geen andere maatregelen meer te treffen.
Lizzie. bedankt voor de tip
Ik ga even een berichtje sturen aan Seresto, misschien kunnen ze zelf wel aangeven of het wel of niet werkt tegen zandvliegen. Mocht dat niet zo zijn dan geef ik ze wel een pipetje want ze hebben al Seresto banden om, waar ik verder tevreden over ben