Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zandvliegen; meest veilige bescherming gezocht.

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Re: Zandvliegen; meest veilige bescherming gezocht.

Ongelezen bericht door Hippo »

bouvierpoedel schreef:
Lizzie. schreef:
Hippo schreef:Werkt een seresto band nu wel of niet tegen zandvlooien? Mijn honden hebben namelijk al een seresto band om tegen de teken. 1 van mijn honden sloopt een scalibor.... Die zijn behoorlijk elastisch, gaat dan krabben tot zijn poot er tussen zit en hop band over zijn kop en versnipperen maar... Hij eet het niet op maar wil dit uiteraard niet hebben.

We gaan deze zomer 2,5wk naar Italië en als een seresto ook helpt hoef ik geen andere maatregelen meer te treffen :-)
Er bestaan halsbanden waar je scaliborbanden in een ''normale'' halsband kan bevestigen zodat je de band zelf niet ziet en de hond niet zo snel af kan krijgen. Misschien is dat een optie?
Laatste keer heb ik ze vast laten nieten bij de DA , helpt ook goed. :ok: .
Dat vastnieten lost het probleem niet op, hij was niet losgegaan op het stuk wat je door elkaar steekt, maar gewoon omdat hij uitrekte :wink:
Lizzie. bedankt voor de tip :ok:

Ik ga even een berichtje sturen aan Seresto, misschien kunnen ze zelf wel aangeven of het wel of niet werkt tegen zandvliegen. Mocht dat niet zo zijn dan geef ik ze wel een pipetje want ze hebben al Seresto banden om, waar ik verder tevreden over ben :lol1:
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Zandvliegen; meest veilige bescherming gezocht.

Ongelezen bericht door Lizzie. »

bouvierpoedel schreef: Volgende x wil ik keepjes maken in zijn huid rond zijn hals waar ik dat de band doorheen kan rijgen. Oh en een grote ring in zijn schoft piercen ,hoef ik geen tuigje aan te doen maar gelijk aanklikken met de lijn.Staat ook nog hip en trendy. :cool2:
ik heb beeld :O:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”