Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik mis ook bij de totalen, terwijl ik wel punten heb gekregen
Arme Martijn, straks nog helemaal overspannen ook van de vele berichten en punten tellingen!
boxersien schreef:Ik mis ook bij de totalen, terwijl ik wel punten heb gekregen
Arme Martijn, straks nog helemaal overspannen ook van de vele berichten en punten tellingen!
Op pagina 1 hoor ik 1 keer het Wilhelmus, op pagina 2 hoor ik het 2 keer door elkaar. Als hier straks 10 pagina's staan hebben we dan een koor wat het Wilhelmus zingt?
Reini schreef:Op pagina 1 hoor ik 1 keer het Wilhelmus, op pagina 2 hoor ik het 2 keer door elkaar. Als hier straks 10 pagina's staan hebben we dan een koor wat het Wilhelmus zingt?
Mijn honden worden er helemaal gek van! En ik nog meer
Reini schreef:Op pagina 1 hoor ik 1 keer het Wilhelmus, op pagina 2 hoor ik het 2 keer door elkaar. Als hier straks 10 pagina's staan hebben we dan een koor wat het Wilhelmus zingt?
Dat komt omdat mensen mijn bericht hebben gequote.
eefje schreef:Kan de uitslag ook een keer op pagina 3?
Lekker rustig hier
Je kunt toch gewoon even je geluid afzetten en op pagina 1 kijken?
Ik heb helemaal geen last van dat Wilhelmus (heb mijn geluid ook niet standaard aan staan dus dat scheelt! )
Lekker rustig hier
Ik heb helemaal geen last van dat Wilhelmus (heb mijn geluid ook niet standaard aan staan dus dat scheelt! )
Dat is juist het vreemde als ik mijn geluid uit zet blijft dat wilhelmus gewoon doorgaan
Lekker rustig hier
Dat is juist het vreemde als ik mijn geluid uit zet blijft dat wilhelmus gewoon doorgaan
Ik heb punten! Wiehoeoeoeoeo! Nooit win ik eens wat, en nu heb ik gewoon zeven punten. Ik voel het aan mijn water; tommie en ik gaan het helemaal maken!
miekmiek schreef:Ik heb punten! Wiehoeoeoeoeo! Nooit win ik eens wat, en nu heb ik gewoon zeven punten. Ik voel het aan mijn water; tommie en ik gaan het helemaal maken!
Inge O schreef:waar staat de nieuwe opgave eigenlijk ? heb het een paar dagen niet meer gevolgd .
Die wordt aanstaande zaterdag bekend gemaakt, om 10 uur. Alleen heb ik begrepen dat Martijn die dag richting Zwolle gaat, dus ik weet niet hoe dat nu gaat lopen....
Inge O schreef:waar staat de nieuwe opgave eigenlijk ? heb het een paar dagen niet meer gevolgd .
Die wordt aanstaande zaterdag bekend gemaakt, om 10 uur. Alleen heb ik begrepen dat Martijn die dag richting Zwolle gaat, dus ik weet niet hoe dat nu gaat lopen....
Naar Zwolle gaan we zeker dus hoe hij dat gaat doen weet ik ook niet
ipv zaterdag, vrijdag dan maar ( ik ben er zaterdag niet, dussss komt mij dan goed uit )
ipv zaterdag, vrijdag dan maar ( ik ben er zaterdag niet, dussss komt mij dan goed uit )