Madelief schreef:*Esther schreef:Mogen de Beauceron's ook nog? Alleen de reuen zouden al genoeg zijn
Staat raar he die 's
Maar Beaucerons staat ook vreemd...maar dat is zeker de juiste spelling?
Moderator: moderatorteam
Madelief schreef:*Esther schreef:Mogen de Beauceron's ook nog? Alleen de reuen zouden al genoeg zijn
Oh gut, had ik niet eens gezien, maar ja beauceron's is wel raar ja*Esther schreef:Madelief schreef:*Esther schreef:Mogen de Beauceron's ook nog? Alleen de reuen zouden al genoeg zijn![]()
Staat raar he die 's
Maar Beaucerons staat ook vreemd...maar dat is zeker de juiste spelling?

Oeiii dan ben ik zeker de enige die fan is van Luuk?*Esther schreef:Ja precies, zou super zijn!!! Go Boyd!
Nou, fans dus genoeg om hem aan te moedigen!
Dat zal toch nietduitse herder schreef:Oeiii dan ben ik zeker de enige die fan is van Luuk?*Esther schreef:Ja precies, zou super zijn!!! Go Boyd!
Morgen ga ik niet, maar ben nog wel voor LuckyLuuk hoor*Esther schreef:Dat zal toch nietduitse herder schreef:Oeiii dan ben ik zeker de enige die fan is van Luuk?*Esther schreef:Ja precies, zou super zijn!!! Go Boyd!
Nou, fans dus genoeg om hem aan te moedigen!![]()
Gezellig juist zoveel interesse![]()
Ik zie je morgen!
Vast nietduitse herder schreef:Oeiii dan ben ik zeker de enige die fan is van Luuk?*Esther schreef:Ja precies, zou super zijn!!! Go Boyd!
_Inge_ schreef:Als ik op tijd ben zal ik wel foto's van hem maken, vind hem zo lief

4 teefjes in de jeugdklasseMiranda N. schreef:En zou ik mogen weten hoeveel schapendoezen er morgen in de Jeugdklasse teven staan ingeschreven??

shibashira schreef:4 teefjes in de jeugdklasseMiranda N. schreef:En zou ik mogen weten hoeveel schapendoezen er morgen in de Jeugdklasse teven staan ingeschreven??

De Cane Corso's zijn vandaag toch ook al geweest...?Zilla schreef:Helaas slaan wij dit jaar toch over als bezoeker zijnde, weinig CC's ingeschreven en weinig van andere rassen die ons aanspreken, dan zijn die rassen op andere show's beter vertegenwoordigt en gaan we liever daarheen al vond ik de winner altijd wel leuk om te kijken.
Je bedoelt het keurverslag? Dat mag iedereen ophalen als je het nummer maar noemt. Wat moet iemand anders met jouw verslag?duitse herder schreef:Nou ja, mag dat zomaar?![]()
Mag iemand anders zomaar je keurbewijs ophalen? Vriendin kreeg via "de concurrent" haar keurbewijsDat kan toch niet? Je moet toch je nummer inleveren en dan krijg je je keurbewijs? Belachelijk, betaal je veel geld en gebeurd er zoiets. voor het zelfde geld geeft die persoon niet het keurbericht en dan? Is het gewoon weg...
Moet je geen nummer meer inleveren? Ik kan dus bij een ras gaan staan en een nummer noemen die meedeed en ik krijg dan het keurbewijs mee?Scooby schreef:Je bedoelt het keurverslag? Dat mag iedereen ophalen als je het nummer maar noemt. Wat moet iemand anders met jouw verslag?duitse herder schreef:Nou ja, mag dat zomaar?![]()
Mag iemand anders zomaar je keurbewijs ophalen? Vriendin kreeg via "de concurrent" haar keurbewijsDat kan toch niet? Je moet toch je nummer inleveren en dan krijg je je keurbewijs? Belachelijk, betaal je veel geld en gebeurd er zoiets. voor het zelfde geld geeft die persoon niet het keurbericht en dan? Is het gewoon weg...
Zo dan! Dan zijn ze dus ook allebei Winner! Super resultaat, gefeliciteerd!Badu schreef:Sagan Jeugdwinner & BOB, Fanon Jeugdwinster & BOB![]()
Ik ben hartstikke trots op mijn bloterikken

Vaak gaat het wel zo, maar eigenlijk moet dat natuurlijk niet. Er zitten natuurlijk ook CAC/IB bewijzen in, al krijg je die ook nog van de RvB. Ik heb het ook wel eens opgehaald voor een ander, maar laat wel altijd het nummer zien (dat ik dan dus meegekregen heb).duitse herder schreef:Moet je geen nummer meer inleveren? Ik kan dus bij een ras gaan staan en een nummer noemen die meedeed en ik krijg dan het keurbewijs mee?Scooby schreef:Je bedoelt het keurverslag? Dat mag iedereen ophalen als je het nummer maar noemt. Wat moet iemand anders met jouw verslag?duitse herder schreef:Nou ja, mag dat zomaar?![]()
Wat een ander ermee doet geen idee, maar bij vriendin was het dus al opgehaald zonder dat zij er iets van wist

Nee, volgens mij hoeft dat niet persé? Ik vraag me ook af of dat ooit echt heeft gemoeten, hoor? Maar wat heb je aan een verslag van iemand anders, dus waarom zou je dat ophalen?!duitse herder schreef:Moet je geen nummer meer inleveren? Ik kan dus bij een ras gaan staan en een nummer noemen die meedeed en ik krijg dan het keurbewijs mee?Scooby schreef:Je bedoelt het keurverslag? Dat mag iedereen ophalen als je het nummer maar noemt. Wat moet iemand anders met jouw verslag?duitse herder schreef:Nou ja, mag dat zomaar?![]()
Wat een ander ermee doet geen idee, maar bij vriendin was het dus al opgehaald zonder dat zij er iets van wist
en de teven...?Rosita Compagner schreef:Madelief schreef:*Esther schreef:Mogen de Beauceron's ook nog? Alleen de reuen zouden al genoeg zijn![]()
baby
kashmir du fond des camps
jeugd
Fan Ubac de la Bonhardiesse
Frodo Fonda la Duchesse de la Fosse
Luuk Troy de la Fiere Maison
open
enzo du bois du coin perdu
kampioen
Horatio des feux de la gage
Adventure Troy de la Pointe du Meingat
veteraan
ulima grimm la duchesse de la fosse
Ow wat goed, gefeliBadu schreef:Sagan Jeugdwinner & BOB, Fanon Jeugdwinster & BOB![]()
Ik ben hartstikke trots op mijn bloterikken

puppyBas Rouge schreef:
en de teven...?
Vind je?mercedes2803 schreef:hahahah wat een grappige foto's zijn dat geworden van Alma, Whera en mij
Leuk mensen van het hf te zien die ik nog niet kende en gezellig met koffie en taart bijkleppen met iedereenmercedes2803 schreef:Jeanette; nog bedankt voor het heeeerlijke stukje taart hihihihi!
En Mug; leuk je eens een keer gezien te hebben !
En hetzelfde voor Crutz en man Frank; het was gezellig! bedankt nog voor de lekkere bak koffie

Dank je welRosita Compagner schreef:puppyBas Rouge schreef:
en de teven...?
gracia callandra living next door
jeugd
baya zakyra admirable chien
felicia de la cite des comtes
fragile de la beaute rustique
aisha
open
evita argentee du temple de feu
alita
enza de la terre sacree de marius