Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grote muil?
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Haha, dank je wel! Jouw Sjefke en Nozem waren wel een stuk overtuigender hoor, zeker zo met zijn tweeën!LongFields schreef:
Ben even op mijn zij op mijn bureau gaan hangen, ging ook prima!
Hij doet het goed zeg, die luie Billy! Grappig dat hij het briefje er net als Kaya af wilde halen.
(Enne... Billy wilde die kaart er niet af halen, dat was gewoon een 'touch' met zijn tanden!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Een tandtouch dus!Rami schreef:Haha, dank je wel! Jouw Sjefke en Nozem waren wel een stuk overtuigender hoor, zeker zo met zijn tweeën!LongFields schreef:
Ben even op mijn zij op mijn bureau gaan hangen, ging ook prima!
Hij doet het goed zeg, die luie Billy! Grappig dat hij het briefje er net als Kaya af wilde halen.
(Enne... Billy wilde die kaart er niet af halen, dat was gewoon een 'touch' met zijn tanden!)
-
boxersien
Leuke opdracht! Ben net uit mijn werk en dacht, even kijken welke opdracht. Hij is leuk zeg! Helaas heb ik maar een half uur tijd (ga weekend weg) dus kan ik er nu geen maken, boris kan het vast wel
:N: . Ga volgende week hard oefenen en dan komt alsnog mijn filmpje. Mijn motto is: hoef geen punten, maar wil proberen aan alle opdrachten mee te doen met boris (gelijk wat leuks om te doen met hem). Geweldig hoe snel jullie die filmpjes erop hebben, ben benieuwd hoe lang ik moet oefenen 
- Rossi
- Zeer actief
-
boxersien
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
-
boxersien
Heb net alles bekeken en echt leuke filmpjes zeg! Ben nu hele dagen bezig met boris om vanalles goed erin te krijgen zodat ik vele handvatjes heb als we een opdracht krijgen. Deze was nu dus heel makkelijk. Gemaakt dat hij niet bij het papiertje kon. Toen was hij zo nieuwsgierig dat het in een keer goed ging
Ps. boris loopt mank de terug weg zie ik nu, maar dat was maar die stappen want ik heb erna niets meer van gemerkt. Waarschijnlijk verkeerd van de muur af gekomen
Ook hier een heel nieuwsgierig iemand voor de volgende opdracht! En kan er misschien op dierendag niet ook een hele leuke opdracht verzonnen worden? Iedereen die daaraan mee doet dan 1 punt geven als extraatje?
Ps. boris loopt mank de terug weg zie ik nu, maar dat was maar die stappen want ik heb erna niets meer van gemerkt. Waarschijnlijk verkeerd van de muur af gekomen
Ook hier een heel nieuwsgierig iemand voor de volgende opdracht! En kan er misschien op dierendag niet ook een hele leuke opdracht verzonnen worden? Iedereen die daaraan mee doet dan 1 punt geven als extraatje?
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nozem heeft het helemaal door, en vindt het nu geweldig om te doen! Ik plak het briefje steeds ergens anders, en dan moet ze het zoeken en aanraken met haar neus. Eric had het briefje net op zijn hoofd geplakt (heb geen foto gemaakt, maar het was een komisch gezicht) en ging op zijn hurken zitten. Dat was wel even raar voor Nozem, want ze wilde ook wel graag gewoon knuffelen met de baas. Maar heel snel had ze door dat ze nu ook gewoon weer het briefje moest aanraken.
Wat je met een post-it al niet voor elkaar kan krijgen!
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ik heb het vandaag ook geprobeerd met de jacken hahahhaa,. nou nou wat een succes, even dacht ik dat het kwartje viel bij megan, maar nee, of ze gaat er uberhaupt niet heen, of ze gaat er heen, om daar te gaan zitten en me stom aan te kijken, of ze loopt gewoon compleet de andere kant op.LongFields schreef:Nozem heeft het helemaal door, en vindt het nu geweldig om te doen! Ik plak het briefje steeds ergens anders, en dan moet ze het zoeken en aanraken met haar neus. Eric had het briefje net op zijn hoofd geplakt (heb geen foto gemaakt, maar het was een komisch gezicht) en ging op zijn hurken zitten. Dat was wel even raar voor Nozem, want ze wilde ook wel graag gewoon knuffelen met de baas. Maar heel snel had ze door dat ze nu ook gewoon weer het briefje moest aanraken.
thica en moja vinden het erg stom en denken heus dat dat papiertje bijt, dus die gaan half op hun rug liggen als ik het papiertje aanwijs.
oliver heeft alleen neus voor loopse megan, en sam loopt er wel heen, maar wil het op afstand niet aan raken
maar we oefenen door, het zal me lukken
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
yamie schreef:ik heb het vandaag ook geprobeerd met de jacken hahahhaa,. nou nou wat een succes, even dacht ik dat het kwartje viel bij megan, maar nee, of ze gaat er uberhaupt niet heen, of ze gaat er heen, om daar te gaan zitten en me stom aan te kijken, of ze loopt gewoon compleet de andere kant op.LongFields schreef:Nozem heeft het helemaal door, en vindt het nu geweldig om te doen! Ik plak het briefje steeds ergens anders, en dan moet ze het zoeken en aanraken met haar neus. Eric had het briefje net op zijn hoofd geplakt (heb geen foto gemaakt, maar het was een komisch gezicht) en ging op zijn hurken zitten. Dat was wel even raar voor Nozem, want ze wilde ook wel graag gewoon knuffelen met de baas. Maar heel snel had ze door dat ze nu ook gewoon weer het briefje moest aanraken.
thica en moja vinden het erg stom en denken heus dat dat papiertje bijt, dus die gaan half op hun rug liggen als ik het papiertje aanwijs.
oliver heeft alleen neus voor loopse megan, en sam loopt er wel heen, maar wil het op afstand niet aan raken![]()
maar we oefenen door, het zal me lukken( volgend jaar ofzo)
Ik zie het helemaal voor me!
Sjefke lijkt het trouwens alweer vergeten te zijn, die doet het niet meer zonder dat ik eerst een keer het briefje heb aangeraakt om het weer duidelijk te maken. Nozem snapt het echt helemaal, en is veel enthousiaster dan vanochtend.
Vanochtend zat Nozem me soms echt zo aan te kijken als ik "touch" zei, alsof ik niet helemaal fris en bij de tijd was. Dan lag ik dus al weer in een deuk!
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Jacksel
- Zeer actief
-
Sylvia
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
LongFields schreef:yamie schreef:ik heb het vandaag ook geprobeerd met de jacken hahahhaa,. nou nou wat een succes, even dacht ik dat het kwartje viel bij megan, maar nee, of ze gaat er uberhaupt niet heen, of ze gaat er heen, om daar te gaan zitten en me stom aan te kijken, of ze loopt gewoon compleet de andere kant op.LongFields schreef:Nozem heeft het helemaal door, en vindt het nu geweldig om te doen! Ik plak het briefje steeds ergens anders, en dan moet ze het zoeken en aanraken met haar neus. Eric had het briefje net op zijn hoofd geplakt (heb geen foto gemaakt, maar het was een komisch gezicht) en ging op zijn hurken zitten. Dat was wel even raar voor Nozem, want ze wilde ook wel graag gewoon knuffelen met de baas. Maar heel snel had ze door dat ze nu ook gewoon weer het briefje moest aanraken.
oliver heeft alleen neus voor loopse megan, en sam loopt er wel heen, maar wil het op afstand niet aan raken![]()
maar we oefenen door, het zal me lukken( volgend jaar ofzo)
![]()
![]()
![]()
Ik zie het helemaal voor me!
Sjefke lijkt het trouwens alweer vergeten te zijn, die doet het niet meer zonder dat ik eerst een keer het briefje heb aangeraakt om het weer duidelijk te maken. Nozem snapt het echt helemaal, en is veel enthousiaster dan vanochtend.
Vanochtend zat Nozem me soms echt zo aan te kijken als ik "touch" zei, alsof ik niet helemaal fris en bij de tijd was. Dan lag ik dus al weer in een deuk!
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Jacksel
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Eindelijk een opdracht waar ik ook aan mee kan doen (apporteren kunnen ze namelijk niet, dat was me nooit binnen een week gelukt). Vanavond even geoefend en Belle en Catootje doen het allebei
Alleen met mijn (zeer simpele) cameraatje kan ik 's avonds geen filmpje maken bleek nu. Ten eerste kon ik al niet op het scherm zien wat ik opnam, ten tweede zie je alleen maar wat donkere schimmen. Morgen bij daglicht nog maar een keer proberen.
Mijn deelname is sowieso voor spek en bonen, want ik ben nooit zo vlot op zaterdagochtend.
Mijn deelname is sowieso voor spek en bonen, want ik ben nooit zo vlot op zaterdagochtend.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 9011558253
Eindelijk...
Ze wilde m ineens niet meer doen... heb erg leuke mislukte fiilmpjes
Eindelijk...
Ze wilde m ineens niet meer doen... heb erg leuke mislukte fiilmpjes

You'll be in my heart... Always...
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
http://photobucket.comBrigitte schreef:Ik heb er wel één, maar weet niet hoe het op internet komtSylvia schreef:Ik baal er van dat ik geen videocamera heb![]()
Elke week kijk ik naar de video's maar zelf kan ik niet meedoen![]()
http://www.youtube.com
- Jacksel
- Zeer actief