eternal schreef:
Je kan wel blijven Quote. Maar volgens mij heb ik niet gezegt dat ik weg ging. Heb gezegt dat ik er klaar mee ben
O nee? Dit duidt er toch wel aardig op dat je niet meer zou reageren, want het doet je toch geen ene mallemoer?:
eternal schreef:
Het is jammer dat jullie nu tegen je zelf moet gaan lullen. WAnt mij doet het geen eene malle moer meer.
Dat je er klaar mee bent schrijf je inderdaad. Maar groeten doe je meestal niet als je niet weggaat hoor:
eternal schreef:
Ik ben klaar er mee. gegroet.
Om nog verder terug te spitten heb ik geen zin in. Het is zo wel duidelijk genoeg denk ik.
Ook al lang duidelijk is dat je alleen maar zéér selectief en met zeer onvolwassen opmerkingen reageert (ik heb net dankzij de eerder gegeven link je leeftijd gezien, maar ik vind dat je je er absoluut niet naar gedraagt eerlijk gezegd), en op serieuze vragen gewoon al tig pagina's geen antwoord meer geeft.
Vind je het dan vreemd dat mensen je niet meer serieus nemen? Ik niet. Je zou nog enigzins volwassen overkomen als je gewoon open kaart zou spelen hier. Dit kinderachtige gedoe van jouw kant werkt alleen maar tegen je. Iets om over na te denken lijkt me.