Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cesar Millan 7 mei in Amsterdam

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

antheman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Aantal honden: 2

Re: Cesar Millan 7 mei in Amsterdam

Ongelezen bericht door antheman »

little-wolf schreef:Zeg, hebben jullie ook nog in de disctheek gestaan? :cheer: :mrgreen:
Daar ontkwam je niet aan he :wink:
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

Iemand toevallig foto's van Djinta? Die in de show vanmiddag op het podium stond (gbgv pup ;) ) .

Vanavond was de show ook leuk, en ik heb absoluut genoten, maar wel vond ik dat heel veel gewoonweg herhaling is van wat in de afleveringen van the dog whisperer ook duidelijk wordt. Maar genoten heb ik zeker ;)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Suuz!
Zeer actief

Oh, en vanavond kwam hij op een fiets het podium op..... :mrgreen: Klompen heb ik niet gezien....
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

P!nki schreef:Klompen heb ik niet gezien....
Nee, daar had je niet voor betaald :pffff: Op die klompen na heb je daar ook niks aan gemist eerlijk gezegd.

Verder hebben wij ons ook vermaakt en gelachen en weinig nieuws opgestoken. De aandacht voor de autihond en de afghanistanhond had voor mij niet gehoeven.
Suuz!
Zeer actief

Rosita Compagner schreef:
Nee, daar had je niet voor betaald :pffff: Op die klompen na heb je daar ook niks aan gemist eerlijk gezegd.

Verder hebben wij ons ook vermaakt en gelachen en weinig nieuws opgestoken. De aandacht voor de autihond en de afghanistanhond had voor mij niet gehoeven.
Idem ;)

Ach, het was een gezellige avond ;) maar Caro had er meer van verwacht. :mrgreen: Maar aangezien die inmiddels al zijn boeken in het Engels al uit heeft,
had ik al voorspeld dat het weinig nieuws zou zijn. :F:
Suuz!
Zeer actief

Trouwens, heb je niet even gevraagd voor me of ie niet nog een leuke basset wil ;) zo'n grote ruw witharige... :mrgreen:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Ik heb wat fotos gemaakt met mijn telefoon, van het beeldscherm toen Djinta in beeld was, ik zal zo kijken of ze duidelijk zijn
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ik vond dat degene met die hond voor autistische kinderen zich wel beter had kunnen voorbereiden en daar een goed verhaal afsteken. Nu kwam ze niet uit haar woorden en weet ik eigenlijk nog niet wat de taak van de hond nu is.

Die reddingshond op zich vond ik wel aardig dat het niet perse de labrador of weet ik wat moet zijn, maar het zoeken naar Calvin, tja, op een podium is het altijd anders.

Echt iets nieuws nee, heb daarvoor al te veel gelezen en natuurlijk zijn online sessions gedaan, maar toch in zo'n seminar wordt het voor mij dan, nog meer duidelijk waar ik zelf op moet letten en wat hij nu precies bedoelt.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

chrico schreef:Hier de foto van de meet en greet :cheer: :cheer: Blijf het nog steeds heel leuk vinden om hem ontmoet te hebben :cheer:
Afbeelding

Leuke foto whera :ok: Hij is wel heul erg klein zeg :cool2:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Kit
Erelid

Neeltje schreef:
Ik vond dat degene met die hond voor autistische kinderen zich wel beter had kunnen voorbereiden en daar een goed verhaal afsteken. Nu kwam ze niet uit haar woorden en weet ik eigenlijk nog niet wat de taak van de hond nu is.

Dat vonden wij inderdaad ook, Nen en ik hebben er van begrepen dat die hond kinderen zich zekerder moet laten voelen omdat ie zo relaxed is, ik vond haar engels echt heel erg slecht
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Dat was inderdaad behoorlijk irritant, dat die dame zich totaal niet wist uit te drukken in het Engels. Misschien was het slim geweest om daar een vertaler bij te zetten, dan was het ongetwijfeld veel beter uit de verf gekomen.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Zooo jammer dat ik nachtdienst had het weekend..... :jank:
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Kit
Erelid

LongFields schreef:Dat was inderdaad behoorlijk irritant, dat die dame zich totaal niet wist uit te drukken in het Engels. Misschien was het slim geweest om daar een vertaler bij te zetten, dan was het ongetwijfeld veel beter uit de verf gekomen.

Zekers, ik had graag willen vertalen, maar ja, ik ben niet gevraagd :jank: :jank: :jank: :jank:
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Neeltje schreef:Ik vond dat degene met die hond voor autistische kinderen zich wel beter had kunnen voorbereiden en daar een goed verhaal afsteken. Nu kwam ze niet uit haar woorden en weet ik eigenlijk nog niet wat de taak van de hond nu is.
O.a. kinderen op hun gemak stellen en uit hun schulp halen.. Dat kon ik toch wel duidelijk uit haar verhaal halen. Ze was enkel niet zo goed Engels onderlegd.
Ze was gewoon, logisch, enorm zenuwachtig, net als de meesten, die daar op het podium stonden. Ik geloof dat ik het ook in m'n broek zou doen als ik daar moest staan...

Verder qua merchandise.. Ik heb het Nederlandse boek alleen gehaald en daar ben ik dus gisteren in begonnen. Ik weet niet wie de Engelse versie heeft vertaald, maar ik heb nu het begin gehad.. het Nederlands valt taaltechnisch wel tegen.
Laatst gewijzigd door Icecold81 op 09 mei 2011 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Kit
Erelid

MariskaB schreef:
Rosita Compagner schreef:Ik vond dat degene met die hond voor autistische kinderen zich wel beter had kunnen voorbereiden en daar een goed verhaal afsteken. Nu kwam ze niet uit haar woorden en weet ik eigenlijk nog niet wat de taak van de hond nu is.
O.a. kinderen op hun gemak stellen en uit hun schulp halen.. Dat kon ik toch wel duidelijk uit haar verhaal halen. Ze was enkel niet zo goed Engels onderlegd.
Ze was gewoon, logisch, enorm zenuwachtig, net als de meesten, die daar op het podium stonden. Ik geloof dat ik het ook in m'n broek zou doen als ik daar moest staan...

Verder qua merchandise.. Ik heb het Nederlandse boek alleen gehaald en daar ben ik dus gisteren in begonnen. Ik weet niet wie de Engelse versie heeft vertaald, maar ik heb nu het begin gehad.. het Nederlands valt taaltechnisch wel tegen.

Ik heb drie boeken in het Engels, leest lekker weg :wink:
Neeltje

Kit schreef:
MariskaB schreef:
Rosita Compagner schreef:Ik vond dat degene met die hond voor autistische kinderen zich wel beter had kunnen voorbereiden en daar een goed verhaal afsteken. Nu kwam ze niet uit haar woorden en weet ik eigenlijk nog niet wat de taak van de hond nu is.

Ik heb drie boeken in het Engels, leest lekker weg :wink:
Vind ik ook, de Engels boeken lezen lekker.

Maar ik vond haar gebrekkige engels nog niet zo het probleem. Je bereidt je toch verdorie voor en als je het niet kunt onthouden, neem je toch een vel papier voor. Ik begrijp ook wel dat die hond de kinderen uit hun schulp moet halen, maar hoe?? Door alleen te laten snuffelen, maar hoe nog meer??
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Ja, had gekund...ja ik vond het niet zo heel storend... sowieso maakte Cesar alles goed :)

Alhoewel ik idd ook had gehoopt op wat meer nieuws en op 1 of andere manier op wat meer showdingen met honden.. geen idee wat, maar iets...
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Neeltje

De meeste foto's die ik gemaakt had, zijn bewogen, deze kunnen er nog wel mee door:

Hier een van zijn prachtige imitaties
Afbeelding

Afbeelding

Your dog is really fanatic with balls??? De hond zag ze ineens niet meer.....
Afbeelding
Kit
Erelid

Neeltje schreef:De meeste foto's die ik gemaakt had, zijn bewogen, deze kunnen er nog wel mee door:

Hier een van zijn prachtige imitaties
Afbeelding

Afbeelding

Your dog is really fanatic with balls??? De hond zag ze ineens niet meer.....
Afbeelding

En die opmerking van Cesar " I didn't understand what you where saying, but thank you" :smile: :smile: :smile:
Riboet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Aantal honden: 13
Contacteer:

Ongelezen bericht door Riboet »

Oh dat had wel een demonstratie met Hugo kunnen zijn, ik zie zijn favobal in Cesars handen! Hugo had daar wel voor door het lint willen gaan, zelfs op een podium haha.

Ik heb er alleen geen probleem mee dat hij zo fanatiek is op het balletje. Dus dan is het geen demo waard.

Jij zat zo te zien mooi in het midden, wij zaten wat rechts.

Hoe was jullie Q + A gedeelte?
Afbeelding
Neeltje

Kit schreef:
Neeltje schreef:De meeste foto's die ik gemaakt had, zijn bewogen, deze kunnen er nog wel mee door:

En die opmerking van Cesar " I didn't understand what you where saying, but thank you" :smile: :smile: :smile:
Hahahhha ja die vond ik ook goed, en hoe die op de namen reageerde die hij totaal niet verstond.
Neeltje

Riboet schreef:Oh dat had wel een demonstratie met Hugo kunnen zijn, ik zie zijn favobal in Cesars handen! Hugo had daar wel voor door het lint willen gaan, zelfs op een podium haha.

Ik heb er alleen geen probleem mee dat hij zo fanatiek is op het balletje. Dus dan is het geen demo waard.

Jij zat zo te zien mooi in het midden, wij zaten wat rechts.

Hoe was jullie Q + A gedeelte?
Ik zat inderdaad in het midden, wel op de hoek van en rij, maar dat vond ik wel prima. Kon ik voordat het begon, nog 'n paar keer opstaan zonder anderen lastig te moeten vallen.

Ik vond de Q&A op 2 vragen na wel goed. Eén vroeg iets voor een hond van een ander en dat gaat natuurlijk nooit werken omdat je dan de hond niet goed genoeg kent en ze wist ook niet wat de eigenaar met de hond deed.
De ander stond een beetje te wauwelen over assertiviteit en ze zou honden en paarden trainen, maar volgens mij kwam ze niet verder dan paarden te laten lopen en begreep ze er echt heeeeeeelemaal niks van.

Bij de laatste vraag heeft hij helemaal door kunnen prikken. Ze vroeg hoe hij altijd zo kalm kon zijn en hij zei dat zijn uitlaat boxen is en meditatie. Toen hij op 'n gegeven moment vroeg: Do you ever vent? wist ze niet wat vent betekende, maar toen ik zei hart luchten (ze zat vlak bij me) begonnen de tranen te rollen. Toen hij daarna weg ging hoorde ik hem zeggen dat ze ervoor moesten zorgen dat zij naar zijn kleedkamer kwam. Want inderdaad, je kunt iemand niet zo naar huis sturen.
lupa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lupa »

cesar signeerd en doneerd
Afbeelding
Neeltje

lupa schreef:cesar signeerd en doneerd
Afbeelding
Leuk!!
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Wat me opviel toen hij het podium opkwam, is dat hij een oorbel heeft.
Op tv nog niet gezien.

Afbeelding
Neeltje

Ik had hem wel al gezien, maar weet niet of dit op tv is geweest of in zijn magazine. Heb een jaarabonnement gekregen bij de online sessies.
Neeltje

Nanna schreef:
Neeltje schreef:Toen hij op 'n gegeven moment vroeg: Do you ever vent? wist ze niet wat vent betekende, maar toen ik zei hart luchten (ze zat vlak bij me) begonnen de tranen te rollen. Toen hij daarna weg ging hoorde ik hem zeggen dat ze ervoor moesten zorgen dat zij naar zijn kleedkamer kwam..
O dear :mann:
Manlief ging ook mee naar achteren..... :wink:
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Neeltje schreef:
Nanna schreef:
Neeltje schreef:Toen hij op 'n gegeven moment vroeg: Do you ever vent? wist ze niet wat vent betekende, maar toen ik zei hart luchten (ze zat vlak bij me) begonnen de tranen te rollen. Toen hij daarna weg ging hoorde ik hem zeggen dat ze ervoor moesten zorgen dat zij naar zijn kleedkamer kwam..
O dear :mann:
Manlief ging ook mee naar achteren..... :wink:

Zegt niks toch? :mrgreen:
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder

Ongelezen bericht door fleurie »

malinois schreef:mazzelpik :pffff: kreeg ik niet bij mn t-shirt en petje :cry:
Ik ook niet :hmmm: :mrgreen:
Maar wat was het gaaf zeg, ik heb genoten, en vreselijk gelachen ook.
Afbeelding
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder

Ongelezen bericht door fleurie »

Heeft iemand een idee of de shows op tv uitgezonden worden, of op dvd uitkomen? Lijkt me super om het nog eens terug te zien.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”