Weet je wat mij betreft doe je alles precies zoals je het nu doet. Je woont aan de andere kant van het land dus je zoekt het maar uit. Of je nou een krokodil krijgt of een super brave knuffel herder, ik zal er verder geen last van hebben.Hammetime schreef:Zodra ik iets positiefs zeg snoef ik en ben ik negatief krijgt het hondje geen kans. Het heeft er veel van weg dat je hoopt dat Benthe herplaatst wordt zodat je kan zeggen: 'kijk, daar heb je zo'n waardeloze hondeneigenaar die precies doet wat niet hoort.' Je wilt gewoon lekker wijzen en jezelf verlekkeren maar de pup interesseert je niet. Als het afbreken van nieuwbakken eigenaren kennis van honden moet zijn, geef mijn portie dan maar aan fikkie.Miezemuis schreef:Ik vind dit wel heel wat anders klinken dan gelukkig gaat het nu nog goed.Hammetime schreef:
Overigens is er van de zogenaamde overactieve horrorwerklijn en zeer ongeschikt als eerste hond die deze pup zou zijn nog niks te merken. Ze is ondertussen al bijna vier maand en luistert heel goed en blijft keurig bij me als ik haar los heb. En dat terwijl ze momenteel niet eens naar puppycursus gaat. Dit heb ik overigens eerst wel gedaan maar nutteloos bevonden. Ze beheerst het commando zit en lig en apporteert. Ook bijt ze me niet, laat zich uit de drift halen en laat los als ik het zeg. Ik ben af en toe even heel streng, maar meestal gaat het prima met de zachte hand. Zelfs als ik lig fluister doet ze het.
Dus ik ben blij dat ik me niet bang heb laten praten door jullie.
Ik ben echt blij voor je dat je het allemaal zo ziet zitten. Dat is fijn. En dat verdiend het hondje ook. Maar dat snoeven is gewoon niet nodig.
Ik weet niks van werklijn herders want ik heb poedels. Dat zijn nogal verschillende honden. Dus van mij heb je amper tips ( of kritiek gehad ) over de opvoeding van je pup. Ik reageer werkelijk alleen op je flauwe reactie dat je na 4 maanden zegt dat men je hier een beetje heeft willen bang maken. Blijkbaar ( en nogmaals ik heb er nul verstand van dus ik niet) zitten hier kenners die de lijn goed kennen en bezorgd zijn. Ik zie die bezorgdheid als iets liefs. Juist omdat mensen willen dat het niet fout gaat.
En ook nu vul je vanalles in. Hoe kom je erbij dat ik wil dat jij je hond herplaatst? Wat een onzin zeg....

1: