Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Help, mijn Hollanderpup wil niet wandelen aan de lijn!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Re: Help, mijn Hollanderpup wil niet wandelen aan de lijn!

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Hammetime schreef:
Miezemuis schreef:
Hammetime schreef:
Overigens is er van de zogenaamde overactieve horrorwerklijn en zeer ongeschikt als eerste hond die deze pup zou zijn nog niks te merken. Ze is ondertussen al bijna vier maand en luistert heel goed en blijft keurig bij me als ik haar los heb. En dat terwijl ze momenteel niet eens naar puppycursus gaat. Dit heb ik overigens eerst wel gedaan maar nutteloos bevonden. Ze beheerst het commando zit en lig en apporteert. Ook bijt ze me niet, laat zich uit de drift halen en laat los als ik het zeg. Ik ben af en toe even heel streng, maar meestal gaat het prima met de zachte hand. Zelfs als ik lig fluister doet ze het.

Dus ik ben blij dat ik me niet bang heb laten praten door jullie. ;)
Ik vind dit wel heel wat anders klinken dan gelukkig gaat het nu nog goed.
Ik ben echt blij voor je dat je het allemaal zo ziet zitten. Dat is fijn. En dat verdiend het hondje ook. Maar dat snoeven is gewoon niet nodig.
Zodra ik iets positiefs zeg snoef ik en ben ik negatief krijgt het hondje geen kans. Het heeft er veel van weg dat je hoopt dat Benthe herplaatst wordt zodat je kan zeggen: 'kijk, daar heb je zo'n waardeloze hondeneigenaar die precies doet wat niet hoort.' Je wilt gewoon lekker wijzen en jezelf verlekkeren maar de pup interesseert je niet. Als het afbreken van nieuwbakken eigenaren kennis van honden moet zijn, geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Weet je wat mij betreft doe je alles precies zoals je het nu doet. Je woont aan de andere kant van het land dus je zoekt het maar uit. Of je nou een krokodil krijgt of een super brave knuffel herder, ik zal er verder geen last van hebben.

Ik weet niks van werklijn herders want ik heb poedels. Dat zijn nogal verschillende honden. Dus van mij heb je amper tips ( of kritiek gehad ) over de opvoeding van je pup. Ik reageer werkelijk alleen op je flauwe reactie dat je na 4 maanden zegt dat men je hier een beetje heeft willen bang maken. Blijkbaar ( en nogmaals ik heb er nul verstand van dus ik niet) zitten hier kenners die de lijn goed kennen en bezorgd zijn. Ik zie die bezorgdheid als iets liefs. Juist omdat mensen willen dat het niet fout gaat.

En ook nu vul je vanalles in. Hoe kom je erbij dat ik wil dat jij je hond herplaatst? Wat een onzin zeg....
Afbeelding
Friesenfransman

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

Oh heerlijk, dit topic heeft het in zich om een dergelijke klassieker te worden.

Ja klassiekers hebben omvang dus lekker de herfstavonden lezen bij de kachel.
En voor wie geen kachel heeft, de ultrakorte samenvatting: hondenforum zei nee, nieuwbakken hondenbaas zei desondanks toch ja :lol1:
Dennenappel
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Nou inderdaad :F:
Wel heel jammer eigenlijk en typisch ook dat op zo'n mooi verhaal er dan weer heel weinig positieve reacties komen...

Lekker genieten van je prachtige meisje :I:
dagmar88
Zeer actief

Re: Help, mijn Hollanderpup wil niet wandelen aan de lijn! K

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Dennenappel schreef:Nou inderdaad :F:
Wel heel jammer eigenlijk en typisch ook dat op zo'n mooi verhaal er dan weer heel weinig positieve reacties komen...

Lekker genieten van je prachtige meisje :I:
Je hebt niet zo'n idee van wat hier typisch is.
Wat is dan de bedoeling? Een schouderklopje? Of 20 x melden dat ie over een jaar nog maar eens moet terugkomen. Hopen dat het goed komt en je mond houden lijkt beter ja.
Dennenappel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Ik doelde op het verhaal van diegene die na 10 jaar een prachtige roedel heeft.
Dat vind ik mooie verhalen en daar lees je weinig positieve reacties op, jammer genoeg.

Ik wens Hammetime vooral veel plezier en iedereen leert nou eenmaal met vallen en opstaan.
Hammetime
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1

Re: Help, mijn Hollanderpup wil niet wandelen aan de lijn! K

Ongelezen bericht door Hammetime »

Cleva schreef:
dagmar88 schreef: Wat is dan de bedoeling?
Dat je je pup met 11 weken al wil herplaatsen en dan een staande ovatie krijgt als je dat niet doet.
Snap dat dan.

Ik word er iebel van.
Vroeger werd dat soort doorgeslagen gejubel gereserveerd voor kwetsbare pubers met versgescheiden ouders maar nu is kennelijk iedereen debiel en wordt navenant behandelt. Nu moet je al een medaille krijgen als je niet eens stopt maar mindert met debiel doen.

Ondertussen krijgt die pup nog steeds niet wat ze nodig heeft.
Daar weet jij helemaal niks van. En ik word iebel van betweters als jij.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Je wordt geloof ik iebel van iedereen die je probeert te helpen....

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Hammetime
Zeer actief

Miezemuis schreef:
Hammetime schreef:
Miezemuis schreef:
Hammetime schreef:
Overigens is er van de zogenaamde overactieve horrorwerklijn en zeer ongeschikt als eerste hond die deze pup zou zijn nog niks te merken. Ze is ondertussen al bijna vier maand en luistert heel goed en blijft keurig bij me als ik haar los heb. En dat terwijl ze momenteel niet eens naar puppycursus gaat. Dit heb ik overigens eerst wel gedaan maar nutteloos bevonden. Ze beheerst het commando zit en lig en apporteert. Ook bijt ze me niet, laat zich uit de drift halen en laat los als ik het zeg. Ik ben af en toe even heel streng, maar meestal gaat het prima met de zachte hand. Zelfs als ik lig fluister doet ze het.

Dus ik ben blij dat ik me niet bang heb laten praten door jullie. ;)
Ik ben echt blij voor je dat je het allemaal zo ziet zitten. Dat is fijn. En dat verdiend het hondje ook. Maar dat snoeven is gewoon niet nodig.
Zodra ik iets positiefs zeg snoef ik en ben ik negatief krijgt het hondje geen kans. Het heeft er veel van weg dat je hoopt dat Benthe herplaatst wordt zodat je kan zeggen: 'kijk, daar heb je zo'n waardeloze hondeneigenaar die precies doet wat niet hoort.' Je wilt gewoon lekker wijzen en jezelf verlekkeren maar de pup interesseert je niet. Als het afbreken van nieuwbakken eigenaren kennis van honden moet zijn, geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Weet je wat mij betreft doe je alles precies zoals je het nu doet. Je woont aan de andere kant van het land dus je zoekt het maar uit. Of je nou een krokodil krijgt of een super brave knuffel herder, ik zal er verder geen last van hebben.

Ik weet niks van werklijn herders want ik heb poedels. Dat zijn nogal verschillende honden. Dus van mij heb je amper tips ( of kritiek gehad ) over de opvoeding van je pup. Ik reageer werkelijk alleen op je flauwe reactie dat je na 4 maanden zegt dat men je hier een beetje heeft willen bang maken. Blijkbaar ( en nogmaals ik heb er nul verstand van dus ik niet) zitten hier kenners die de lijn goed kennen en bezorgd zijn. Ik zie die bezorgdheid als iets liefs. Juist omdat mensen willen dat het niet fout gaat.

En ook nu vul je vanalles in. Hoe kom je erbij dat ik wil dat jij je hond herplaatst? Wat een onzin zeg....
Dus ik krijg potdorie zelfs kritiek van poedeleigenaren hoe ik met mijn herderpup moet omgaan? :blont:
Hammetime
Zeer actief

Dennenappel schreef:Ik doelde op het verhaal van diegene die na 10 jaar een prachtige roedel heeft.
Dat vind ik mooie verhalen en daar lees je weinig positieve reacties op, jammer genoeg.

Ik wens Hammetime vooral veel plezier en iedereen leert nou eenmaal met vallen en opstaan.
Dank je!
Hammetime
Zeer actief

fes/lou schreef:Je wordt geloof ik iebel van iedereen die je probeert te helpen....

Nee hoor, alleen van egotrippers die denken dat ze het recht hebben mij de maat te nemen. En die groep val jij nou net in.
Miezemuis
Zeer actief

Dus ik ben blij dat ik me niet bang heb laten praten door jullie. ;)[/quote]

Ik ben echt blij voor je dat je het allemaal zo ziet zitten. Dat is fijn. En dat verdiend het hondje ook. Maar dat snoeven is gewoon niet nodig.[/quote]
Zodra ik iets positiefs zeg snoef ik en ben ik negatief krijgt het hondje geen kans. Het heeft er veel van weg dat je hoopt dat Benthe herplaatst wordt zodat je kan zeggen: 'kijk, daar heb je zo'n waardeloze hondeneigenaar die precies doet wat niet hoort.' Je wilt gewoon lekker wijzen en jezelf verlekkeren maar de pup interesseert je niet. Als het afbreken van nieuwbakken eigenaren kennis van honden moet zijn, geef mijn portie dan maar aan fikkie.[/quote]

En ook nu vul je vanalles in. Hoe kom je erbij dat ik wil dat jij je hond herplaatst? Wat een onzin zeg....[/quote]
Dus ik krijg potdorie zelfs kritiek van poedeleigenaren hoe ik met mijn herderpup moet omgaan? :blont:[/quote]

Nee vriend, je krijgt kritiek over hoe je met andere mensen omgaat. Ik als nep-honden eigenaar zou natuurlijk nooit advies geven iemand met een stoere heddur met een beet als een bankschroef.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Hammetime schreef:
fes/lou schreef:Je wordt geloof ik iebel van iedereen die je probeert te helpen....

Nee hoor, alleen van egotrippers die denken dat ze het recht hebben mij de maat te nemen. En die groep val jij nou net in.
Daar ben ik trots op! Ik heb al 30jaar honden en dan komt er iemand met een herderpup die de wijsheid in pacht heeft en denkt dat hij klaar is omdat zijn pup aan een lijntje loopt... Nou nou ben onder de indruk :)

Hammetime
Zeer actief

Klopt, je kent mij niet, mijn pup niet noch mijn situatie en ik ben je vriend niet. Dus kaken op elkaar is beter voor jou en voor mij.

Verder zal ik dit forum maar laten voor wat het is. Hulp hoef je hier niet te vragen, zoveel is mij wel duidelijk. Als een admin zo vriendelijk wil zijn mijn account te deleten wordt dat op prijs gesteld.
Miezemuis
Zeer actief

Hammetime schreef:Klopt, je kent mij niet, mijn pup niet noch mijn situatie en ik ben je vriend niet. Dus kaken op elkaar is beter voor jou en voor mij.

Verder zal ik dit forum maar laten voor wat het is. Hulp hoef je hier niet te vragen, zoveel is mij wel duidelijk. Als een admin zo vriendelijk wil zijn mijn account te deleten wordt dat op prijs gesteld.
Ik neem aan dat je dit tegen mij hebt? Dit is een openbaar forum en dus reageer ik gewoon zolang het me goeddunkt :E:
Afbeelding
Hammetime
Zeer actief

fes/lou schreef:
Hammetime schreef:

Daar ben ik trots op! Ik heb al 30jaar honden en dan komt er iemand met een herderpup die de wijsheid in pacht heeft en denkt dat hij klaar is omdat zijn pup aan een lijntje loopt... Nou nou ben onder de indruk :)

Kennelijk heb je in de dertig jaar alleen met honden gecommuniceerd, want je legt mij woorden in de mond die ik niet gezegd heb. Maar als jij je daardoor een echte hondenman voelt, lekker voor je!
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Prima joh, jouw feestje...

Hammetime
Zeer actief

fes/lou schreef:Prima joh, jouw feestje...

Nee, het is jouw feestje, want nogmaals: ik heb dat niet gezegd. Ik hoop dat jouw honden wél willen luisteren.
Hammetime
Zeer actief

Oké, nu ben ik echt vertrokken. Dank voor alle hulp die jullie mij geboden hebben als beginnende hondeneigenaar. Geweldig zo'n forum! ;)
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ja hoor, geen probleem, zelfs mijn pup van 5maanden...
Maar voor jou tellen ze niet mee, want geen herder...

Hammetime
Zeer actief

Frootje schreef:
Hammetime schreef: Dus ik krijg potdorie zelfs kritiek van poedeleigenaren hoe ik met mijn herderpup moet omgaan? :blont:
Ze zegt toch juist dat ze geen opvoedkundig advies geeft omdat ze een heel ander slag hond heeft? De kritiek zag ik wel in de post hoor, maar die had niks met je hond te maken. :U:
Dat is al helemaal fraai!
Frootje schreef:Ik denk overigens dat het gewoon een wisselwerking is tussen de manier waarop hier gereageerd wordt en de manier waarop jij daarop reageert. Een beetje een vicieuze cirkel. Dat wordt niks meer tenzij iemand zich bedenkt en anders gaat reageren of iemand eruit stapt. Eigenlijk vind ik dat wel zonde, want ik vind het wel een leuke hond en ben wel benieuwd hoe het haar in de toekomst vergaat.
Helaas is voor mij de lol er al af om hier nog updates te posten en ja, een leuke hond is het zeker en ze luistert goed. <--- zal ook wel weer arrogant zijn dat ik dat schrijf, maar heb ik soms haar oren gemaakt? ;)

Zie de link in deze reactie.
Friesenfransman schreef:Oh heerlijk, dit topic heeft het in zich om een dergelijke klassieker te worden.

En voor wie geen kachel heeft, de ultrakorte samenvatting: hondenforum zei nee, nieuwbakken hondenbaas zei desondanks toch ja :lol1:
Dank voor de link, het was een feest der herkenning! Wat een stelletje zielenpieten hier zeg, dat nieuwbakken hondeneigenaren afbrandt tot op het bot. Als ze ook zo vals tegen hun honden doen verklaart dat direct de bijtincidenten.

Doei!!
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

En jij bent niet vals wou je zeggen :D
Volgens mij had je al 3x afscheid genomen :)

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Hammetime schreef:
Frootje schreef:
Hammetime schreef: Dus ik krijg potdorie zelfs kritiek van poedeleigenaren hoe ik met mijn herderpup moet omgaan? :blont:
Ze zegt toch juist dat ze geen opvoedkundig advies geeft omdat ze een heel ander slag hond heeft? De kritiek zag ik wel in de post hoor, maar die had niks met je hond te maken. :U:
Dat is al helemaal fraai!
Frootje schreef:Ik denk overigens dat het gewoon een wisselwerking is tussen de manier waarop hier gereageerd wordt en de manier waarop jij daarop reageert. Een beetje een vicieuze cirkel. Dat wordt niks meer tenzij iemand zich bedenkt en anders gaat reageren of iemand eruit stapt. Eigenlijk vind ik dat wel zonde, want ik vind het wel een leuke hond en ben wel benieuwd hoe het haar in de toekomst vergaat.
Helaas is voor mij de lol er al af om hier nog updates te posten en ja, een leuke hond is het zeker en ze luistert goed. <--- zal ook wel weer arrogant zijn dat ik dat schrijf, maar heb ik soms haar oren gemaakt? ;)

Zie de link in deze reactie.
Friesenfransman schreef:Oh heerlijk, dit topic heeft het in zich om een dergelijke klassieker te worden.

En voor wie geen kachel heeft, de ultrakorte samenvatting: hondenforum zei nee, nieuwbakken hondenbaas zei desondanks toch ja Afbeelding1:
Dank voor de link, het was een feest der herkenning! Wat een stelletje zielenpieten hier zeg, dat nieuwbakken hondeneigenaren afbrandt tot op het bot. Als ze ook zo vals tegen hun honden doen verklaart dat direct de bijtincidenten.

Doei!!
Vind je hond veel sneuer met zo'n strebertje... succes ermee we zien dr wel op mp verschijnen over een maand of 6
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Hammetime schreef:
Dennenappel schreef:Ik doelde op het verhaal van diegene die na 10 jaar een prachtige roedel heeft.

Dank je!
Mooie pup is ze!
En inderdaad leert iedereen met vallen en opstaan, maar het zou toch wel handig zijn als je leert hoe je een hond kunt trainen, opvoeden en welke manieren er zijn :19:
Alleen uit de boekjes haal je dat niet, het is ook best fijn als je daarin handvatten krijgt.

Nu geeft Hammetime aan bijvoorbeeld aan te lijnen als hij andere personen ziet naderen, wat op zich prima is, maar wat doe je verder om dat straks niet meer hoeven te doen, of hoe ga je erachter komen hoe de hond reageert als je niet aan zou lijnen of als je te laat bent met aanlijnen, hoe krijg je dan de aandacht.
Het klinkt als een stom voorbeeld, maar ik zag het bij mijn vriend ook met de jonge pup. Even niet opletten en in een fractie van een seconde had de pup genoeg lijn om tegen een voorbij skeelerend meisje aan te vliegen. Hij wordt boos, maar dan ben je dus al te laat.
In een vergelijkbare situatie zie ik het aankomen, vraag de aandacht van de hond, liet hem wel kijken maar als ik zag dat het gedrag veranderde vroeg ik weer de aandacht. Bij negeren en niet erop af willen springen beloonde ik. Op die manier kun je dingen aanleren, en dat heb ik niet uit de boekjes gehaald, dat heb ik op diverse trainingen geleerd en van mijn eerdere honden.
En zo zijn er talrijke dingetjes waar met name bepaalde herders patent op hebben, en wat juist zo fijn is om in de jonge jaren onder controle te leren hebben of in ieder geval op geoefend te hebben.

Ik vind het gewoon jammer dat je niet nu al toch de cursus blijft doen, al is het de pupcursus, je kunt er zoveel van leren.
En sommige mensen blijven het soms apart vinden dat baasjes van dit type herders blijven hameren op bepaalde zaken.
Maar vaak de herders die bazen hebben die niet geheel weten waar op te letten, en hoe erop te trainen of op te letten met opvoeden lopen met uitvallende herders, honden die niet los kunnen, en als ze los zijn hebben ze vaak de vervelende aard van opjagen van andere honden of het willen domineren van andere honden :19: en een baas die roept of zegt, doet ie anders nooit :19:
Ook ik heb trouwens met vallen en opstaan geleerd, want mijn vorig duo was niet geheel makkelijk samen waardoor ik appel op de honden écht nodig had om ze betrouwbaar los te kunnen laten lopen, maar ik moest wel leren hoe ik die gehoorzaamheid erin kreeg.

Te vaak zie ik met bepaalde jonge herders dat men het allemaal laat gaan, goed socialiseren dan komt het allemaal goed, maar het stukje eerst basis leren luisteren wordt overgeslagen, of leren jezelf leuker te maken dan al het andere om de jonge hond heen.

Ik ben meer van, laat ze inderdaad pup zijn, maar houdt de knelpunten in de gaten en train daar als ze jong zijn op, dan valt het over 2 jaar weer mee.

Maar goed, als je dit soort adviezen niet fijn vind om te lezen :wink:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

blondie schreef:Maar goed, als je dit soort adviezen niet fijn vind om te lezen :wink:
Ik denk dat ze die adviezen best wil lezen en wil gebruiken.

De sfeer in dit topic was al snel eentje van neersabelen gevolgd door wederzijdse beschuldigingen van arrogantie en betweterij.
Als je dan toch nog eens reageert dat je op dit moment met de pup best lekker gaat en van de voorspelde drakerigheid nog niet veel merkt kan je daar op verschillende manieren op reageren.
Gezien de al ontstane sfeer bleek er nog maar één manier voorhanden te zijn.
Neersabelen.
Vooral alleen maar zeggen dat 4 maanden nog niks is, pas maar op als ze ouder wordt/in de puberleeftijd komt/volwassen is.
En iemand dan maar meteen voor arrogant uitmaken helpt niet echt.

Ik denk dat Frootje gelijk heeft
En ook ik vind het jammer als er geen update meer komt.
Zowel wat succesjes betreft als wat problemen betreft.
Ik had er een hoop van kunnen leren als dat gewoon had kunnen worden besproken zonder de ander voor van alles en nog wat uit te maken.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Cleva schreef:
ranetje schreef: De sfeer in dit topic was al snel eentje van neersabelen gevolgd door wederzijdse beschuldigingen van arrogantie en betweterij.
Waar staat dat eigenlijk?

Harm is trouwens een meneer.
Hij dan :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Kayltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Kayltje »

Toch is het ook een deel ervaring. En niet perse naar bedoeld...
Zeggen dat het nu nog allemaal kan meevallen, maar dat de mogelijke "ellende" nog gaat komen.

Ik heb nu 3 herderteven gehad, en nog eens 4 van zeer dichtbij meegemaakt. Duitsers en mechelaars. Allen veranderden sterk na de eerste loopsheid. En niet perse leuk.
Er is gewoon geen manier om zoiets leuk te brengen zonder dat het betweterig klinkt in dit topic.
Maar dat maakt het niet minder waar.
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
Hammetime
Zeer actief

ranetje schreef:
blondie schreef:Maar goed, als je dit soort adviezen niet fijn vind om te lezen :wink:
Ik denk dat ze die adviezen best wil lezen en wil gebruiken.

De sfeer in dit topic was al snel eentje van neersabelen gevolgd door wederzijdse beschuldigingen van arrogantie en betweterij.
Als je dan toch nog eens reageert dat je op dit moment met de pup best lekker gaat en van de voorspelde drakerigheid nog niet veel merkt kan je daar op verschillende manieren op reageren.
Gezien de al ontstane sfeer bleek er nog maar één manier voorhanden te zijn.
Neersabelen.
Vooral alleen maar zeggen dat 4 maanden nog niks is, pas maar op als ze ouder wordt/in de puberleeftijd komt/volwassen is.
En iemand dan maar meteen voor arrogant uitmaken helpt niet echt.

Ik denk dat Frootje gelijk heeft
En ook ik vind het jammer als er geen update meer komt.
Zowel wat succesjes betreft als wat problemen betreft.
Ik had er een hoop van kunnen leren als dat gewoon had kunnen worden besproken zonder de ander voor van alles en nog wat uit te maken.
Toch nog even een reactie. Er zit hier een aantal azijnzeikers dat zich niet bekommert om Benthe, maar slechts een stok zoekt om de hond mee te slaan, in dit geval de eigenaar. En dat is mij verder prima, maar updates blijven vanzelfsprekend uit. Als ik niet eens iets positiefs kan schrijven zonder voor arrogant te worden versleten ben ik gauw klaar. Mocht je Benthe willen volgen kan je me benaderen via pm.

En het gaat heel goed met haar. Ze luistert steeds beter en komt nu ook bij me als ze wordt afgeleid. <--- Dat zal volgens diezelfde azijnzeikers wel snoeven zijn, maar dat interesseert me werkelijk geen sikkepit.
Hammetime
Zeer actief

malinois schreef:succes ermee we zien dr wel op mp verschijnen over een maand of 6
Durf je het ook interessant te maken of heb je alleen maar een grote bek op internet?
Hammetime
Zeer actief

Afbeelding
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Fijn, lekker zo door met haar. :D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”