Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Volgens mij kun je er wel vanuit gaan dat je reputatie hier niet meer te redden is, eternal. Probeer dat dan ook niet.
Ga lekker ergens anders de zooi bedonderen en dan zijn we hier van dit stompzinnige topic af.
En probeer jij je niet ergens mee te bemoeien.
Wat interreseert mij nou hoe mensen hier over mij denken. Het is maar internet denk je nou werkelijk dat ik hier wakker van lig.
Ja eerlijk gezegd wel...
Waarom anders steeds terugkomen hier om je eigen zogenaamd te verdedigen?
Je maakt er jezelf eigenlijk steeds belachelijker mee, en draait de zaken compleet om.
Jij beschuldigt mensen hier van liegen en bedriegen terwijl JIJ de grootste leugenaar/fantast van het forum bent.
Wel bidden voor het slapen gaan hé Shirley, je bent toch zo gelovig?
Liegen mag toch niet, staat vast ergens in de bijbel, 10 geboden geloof ik...
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Ach lul toch niet. Je hebt wel vaker gezegd dat Sara niet loops was terwijl ze dat wel al was. Dus hang je verhaaltjes ergens anders op, maar niet hier.
En waar wij ons mee bemoeien? Jij zet een topic neer, jij plaats een bericht. Dat je dan kritiek gaat krijgen omdat je het gewoonweg niet goed doet.........tja, eigen schuld dikke bult.
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Daantjeln4 schreef:Ach lul toch niet. Je hebt wel vaker gezegd dat Sara niet loops was terwijl ze dat wel al was. Dus hang je verhaaltjes ergens anders op, maar niet hier.
En waar wij ons mee bemoeien? Jij zet een topic neer, jij plaats een bericht. Dat je dan kritiek gaat krijgen omdat je het gewoonweg niet goed doet.........tja, eigen schuld dikke bult.
Die dikke bult kan ze iig bij Sara vergeten!
Sorry, inkoppertje..
eternal schreef:
1. De foto's waren gemaakt voor dat sara gedekt werd.
Wat is het nut van foto's maken als je niet wacht op de uitslag voordat ze gedekt wordt? Die kosten had je jezelf kunnen besparen. In het topic schreef je overigens dat Sara nog niet eens loops was en je schreef ook dat je zou wachten op de uitslag voordat je haar zou laten dekken. Waarom zo liegen?
Sara was ook nog niet loops geworden toen ik dat zij.
Gewoon fijn verder liegen shirley, vooral doen...
Daantjeln4 schreef:Ach lul toch niet. Je hebt wel vaker gezegd dat Sara niet loops was terwijl ze dat wel al was. Dus hang je verhaaltjes ergens anders op, maar niet hier.
Die dikke bult kan ze iig bij Sara vergeten!
Sorry, inkoppertje..
Goeie! Had ik niet aan gedacht
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
eternal schreef:4.En nee sara wordt niet nogmaals gedekt. WAs 1x is niet gelukt nou pech gehad.
Gezien je gedraai en gelieg over de vorige dekking, ga ik er vanuit dat er gewoon een nieuwe dekking volgt als Sara weer loops is. Al hoop ik van harte dat je er toch nog eens goed over na denkt en een verstandige keuze maakt.
Dan was het dus toch een pretnest..
Als Sara in jouw ogen wat bij te dragen heeft aan de RR populatie, dan laat je het er niet bij een keer bij zitten!
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
eternal schreef:Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het 1 malig was.
Blijf vooral volhouden dat ik lieg.
Maar ik zou dus nog steeds heel graag willen weten wie de vaderhond zou worden. (onder andere, maar daar Sara is leegebleven zijn de andere vragen niet meer zo interessant).
En je vakantie dan die je had geboekt? Die moet ook betaald worden, dus ik zie nog wel dat Sara opnieuw gedekt gaat worden. Tenminste als Sara nu niet al gaat bevallen, want het zou mij inderdaad niets verbazen als zij toch niet leeg is.
nathalietjuh schreef:
Als Sara in jouw ogen wat bij te dragen heeft aan de RR populatie, dan laat je het er niet bij een keer bij zitten!
:N: :N:
Niet op ideeen brengen aub. .
Vervelend hé shirley, wanneer je niet meer uit je leugenweb komt en alleen nog maar onzin kan uitkramen.
Aj ja :N: Wat heb ik gedaan
Ach.. Ze bewijst zo alleen nog maar eens dat het om een pretnest ging en waarschijnlijk zijn die heupen dus ook niet gedaan.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
En je vakantie dan die je had geboekt? Die moet ook betaald worden, dus ik zie nog wel dat Sara opnieuw gedekt gaat worden. Tenminste als Sara nu niet al gaat bevallen, want het zou mij inderdaad niets verbazen als zij toch niet leeg is.
Hoe kom je daar nou bij. Tjonge tjonge over liegen gesprokken. Jullie zijn allemaal de gene die nu liegen.
@wendy71. Jij maakt er van dat ik lieg niet. ik. KOm op zeg de gene die nu kinderachtig aan het doen zijn. Zijn jullie zelf. Sneu zeg.
Gut ik lees dit nu pas. Fijn zo'n nest RR's dat waarschijnlijk verkocht wordt aan mensen die een leuke modehond willen maar geen idee hebben wat ze in huis halen. Ik heb er toevallig in een ander topic het volgende over geschreven:
alm@ schreef:Ik heb helemaal geen verstand van het ras maar hier in de buurt zie ik steeds meer RR's. Het lijkt wel een modehond aan het worden. Ik vind het stuk voor stuk dominante rakkers (vooral de reuen) die erg slecht luisteren. Ik heb nog niet met een eigenaar kunnen spreken omdat ik ze meestal ontloop maar ik ben een beetje bang dat broodfokkers een leuke boterham in dit ras zien.
Ik bedoel het niet negatief naar het ras toe want een verantwoord gefokte RR met een verantwoordelijke baas zal ongetwijfeld een heel ander verhaal zijn (én ik vind het prachtige honden) maar die ben ik hier nog niet tegengekomen.
Hoe kom je daar nou bij. Tjonge tjonge over liegen gesprokken. Jullie zijn allemaal de gene die nu liegen.
@wendy71. Jij maakt er van dat ik lieg niet. ik. KOm op zeg de gene die nu kinderachtig aan het doen zijn. Zijn jullie zelf. Sneu zeg.
Oh jij liegt niet dus?
Ik denk daar toch iets anders over Shirley.
Zo beetje alles wat in dit topic door jou is geschreven is 1 en al leugen en verdraaierij.
En dat, beste meid, heb je toch écht alleen aan jezelf te danken.
Oh jij liegt niet dus?
Zo beetje alles wat in dit topic door jou is geschreven is 1 en al leugen en verdraaierij.
Ik bijf het niet zeggen. Jullie zijn de gene die beweren dat ik lieg. Wat heb ik verdraait of wat dan ook.
Heb amper gereageert in deze topic. Dus wat heb ik gelogen dan? zeg het me maar.
Muk schreef:
Oh jij liegt niet dus?
Ik bijf het niet zeggen. Jullie zijn de gene die beweren dat ik lieg. Wat heb ik verdraait of wat dan ook.
Heb amper gereageert in deze topic. Dus wat heb ik gelogen dan? zeg het me maar.
dit meen je toch niet serieus he?
heb je uberhaupt wel een idee wat je allemaal geschreven hebt?
weet je nog dat je zei: eerst worden er foto's gemaakt ( ook ED) en afhankelijk van de uitslag word sara gedekt, geen goede uitslag = geen dekking.
nou.... sara was al gedekt voor je de uitslag had, er zijn geen ED foto's gemaakt.
Muk schreef:
Oh jij liegt niet dus?
Sorry hoor, maar ik ga echt niet alle tegenstrijdige quotes van
jou op een rijtje zetten hoor.
Ik heb wel wat beters te doen, namelijk wandelen met de hondjes.
Houdoe vrouwke.
eternal schreef:
Maak jezelf nóg even ongeloofwaardiger dan je al was.
Wat je gelogen hebt, is tot in den treure aan je gemeld. Maar je blijft selectief lezen en hebt evenzo selectief geheugenverlies geloof ik.
Ik lees dit topic al een tijdje mee en zit te genieten. Het is net GTST. Of een van die andere series.
Denk dat shirleys korte termijn geheugen niet erg goed is(of zeg je in dit geval lange termijn geheugen) en ze steeds alleen maar naar de laatste pagina kijkt.
Het begint al met ik wil wat weten over fokken maar ik ga echt zelf niet fokken hoor!
Blijkt toch fok plannen te hebben maar beweert bij hoog en bij laag dat de hond nog lang niet loops is dus dat duurt nog wel een half jaar. Net als in een soap duurt een halfjaar bij haar echter maar een paar weken en is de hond al snel loops.
Dit hindert nog niet want ze wordt pas gedekt als ze onderzocht is op hd en als dit niet goed is dan wordt ze niet gedekt.
Reu eigenaren trekken zich terug geschrokken van de publiciteit. Geen noot op mp staan er genoeg die het voor een paar centen wel doen. Als hij maar een stamboom heeft. Ze is nu loops de foto's zijn gemaakt waarvan ze zeker weet dat ze goed zijn want ze heeft erg veel verstand van het ras dus kan ik haar best wel laten dekken bij deze mp reu.
Dat zo'n reu heel makkelijk ziektes overbrengt (net als onveilige sex bij mensen dat kan) denkt ze maar niet bij na zek betaalt €200,-- per dekking bij deze reu een beetje een rr nest levert toch al gauw 8 pups op dus tel uit je winst.
Uitslag van de foto's komen terug en blijken niet goed. Ze houd er verder haar mond over want de hond is al gedekt en dan kan ik de pups aan de straatstenen niet meer kwijt.
Ze maakt nu iedereen wijs dat Sara leeg is gebleven en zet haar op mp onder een andere naam b.v. seila of zo iets. Pups worden geboren rond 10 mei.
En mocht Sara echt leeg zijn gebleven dan zou ik haar laten testen op de sexueel overdraagbare ziektes die zich bij honden voor doen. Shirley zou dat niet doen denk ik. Ze heeft tenslotte al een mislukte dekking moeten betalen en dan de eventuele medische kosten die dit dan weer met zich mee brengt. Dan maar liever Sara zelf op mp kan ze daar in iedergeval nog een paar centen voor vangen.
Nog wel even een goede smoes verzinnen van ik ben plotseling alergisch of ik ga volledig werken en het is zo zielig dat Sara dan alleen is.
Geloof dat ik deze Soap nu behoorlijk chronologisch heb op geschreven. O sorry even voor Shirley dit betekend in de juiste volgorde.
daarnaast is dit ook mogelijk als je het niet aangegeven hebt, heb ik laatst gehoord, ik heb nl van mijn eerste hond de foto ook niet, en deze kon ik volgens de mevrouw aan de tel. van de RVB tegen een klein bedrag ook retour krijgen..... aangezien het voor mij al van 2001 is, is dit echter wel veel moeilijker dan voor jou.
vraag 3: Waar haal je dat verhaal van die hoge norgergwaarde vandaan? 40 is hoog...
vraag 4: laat je haar nog eens dekken nu je ook de hd uitslag hebt?
vraag 5: waarom lieg je jezelf zo dusdanig in de knoop dat je jezelf gaat tegenspreken?
zo... ben benieuwd.
2. De RVB die ik aan de foon heb gehad die vertelde mij dat het niet zo laag was. Ook omdat haar botafwijking 0 was.
3. Waarom zou ik de foto's op moeten vragen. UItslag is toch al bekend.
4.En nee sara wordt niet nogmaals gedekt. WAs 1x is niet gelukt nou pech gehad.
5. En nee ik lieg niet dat maken jullie er van.
bedankt voor je antwoorden.
1. de foto's zijn gemaakt, maar je hebt nog geen uitslag... dan ga je toch nog niet dekken? Jij ging ervan uit dat je da gezegd had dat ze prima waren toch? En dit bleek ineens helemaal niet zo te zijn... daarom mag een da dit dus niet zeggen, dat hij het verschil tussen a en b niet ziet, alla... maar a en c
Maar je ziet zelf toch wel dat een norbergwaarde van 40 hoog is en 28 dus niet? daar heb je toch geen rvb voor nodig?
daarnaast is dit ook mogelijk als je het niet aangegeven hebt, heb ik laatst gehoord, ik heb nl van mijn eerste hond de foto ook niet, en deze kon ik volgens de mevrouw aan de tel. van de RVB tegen een klein bedrag ook retour krijgen..... aangezien het voor mij al van 2001 is, is dit echter wel veel moeilijker dan voor jou.
vraag 3: Waar haal je dat verhaal van die hoge norgergwaarde vandaan? 40 is hoog...
vraag 4: laat je haar nog eens dekken nu je ook de hd uitslag hebt?
vraag 5: waarom lieg je jezelf zo dusdanig in de knoop dat je jezelf gaat tegenspreken?
zo... ben benieuwd.
2. De RVB die ik aan de foon heb gehad die vertelde mij dat het niet zo laag was. Ook omdat haar botafwijking 0 was.
3. Waarom zou ik de foto's op moeten vragen. UItslag is toch al bekend.
4.En nee sara wordt niet nogmaals gedekt. WAs 1x is niet gelukt nou pech gehad.
5. En nee ik lieg niet dat maken jullie er van.
bedankt voor je antwoorden.
1. de foto's zijn gemaakt, maar je hebt nog geen uitslag... dan ga je toch nog niet dekken? Jij ging ervan uit dat je da gezegd had dat ze prima waren toch? En dit bleek ineens helemaal niet zo te zijn... daarom mag een da dit dus niet zeggen, dat hij het verschil tussen a en b niet ziet, alla... maar a en c
Maar je ziet zelf toch wel dat een norbergwaarde van 40 hoog is en 28 dus niet? daar heb je toch geen rvb voor nodig?
Dat bomt haar toch geen zak, Mal.
Zij heeft alleen maar Eurotekens in der ogen, uitslagen zeggen haar niets, dat vestoort namelijk haar *droompje*. (lees euro's).
Zo laag als Shirley kom je ze zelden tegen.
Het zal me niks verbazen dat ze wederom liegt over het feit dat Sara is leeg gebleven en dat ze haar geen 2 de keer meer laat dekken.
Ze heeft al bewezen alleen maar leugens te verkondigen dus wat dat betreft heb ik er een hard hoofd in.
Ik ga toch MP in de gaten houden de aankomende tijd.
Shirley, ik vraag me toch heel erg af waarom je eigenlijk een topic hebt geopend hierover.
De forummers hier willen je helpen, maar je trekt je er niets vanaan......
Wat heeft het dan voor nut om een topic te openen???
alm@ schreef:Gut ik lees dit nu pas. Fijn zo'n nest RR's dat waarschijnlijk verkocht wordt aan mensen die een leuke modehond willen maar geen idee hebben wat ze in huis halen. Ik heb er toevallig in een ander topic het volgende over geschreven:
alm@ schreef:Ik heb helemaal geen verstand van het ras maar hier in de buurt zie ik steeds meer RR's. Het lijkt wel een modehond aan het worden. Ik vind het stuk voor stuk dominante rakkers (vooral de reuen) die erg slecht luisteren. Ik heb nog niet met een eigenaar kunnen spreken omdat ik ze meestal ontloop maar ik ben een beetje bang dat broodfokkers een leuke boterham in dit ras zien.
Ik bedoel het niet negatief naar het ras toe want een verantwoord gefokte RR met een verantwoordelijke baas zal ongetwijfeld een heel ander verhaal zijn (én ik vind het prachtige honden) maar die ben ik hier nog niet tegengekomen.
Precies de reden waarom eenaantal van ons (liefhebbers e/o eigenaren) zich zo druk maken om een vertoning als dit.
Ik hoop dat Sara echt leeg is, dat er echt geen tweede poging meer komt en dat Shirley toch stiekem iets geleerd heeft van dit hele verhaal. Ik gun iedereen het voordeel van de twijfel tot dat het tegendeel bewezen wordt hoewel ik me realiseer dat dit in dit geval allicht een tikje *ahum* naïef zou kunnen zijn....
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
blacky schreef:Ik lees dit topic al een tijdje mee en zit te genieten. Het is net GTST. Of een van die andere series.
Denk dat shirleys korte termijn geheugen niet erg goed is(of zeg je in dit geval lange termijn geheugen) en ze steeds alleen maar naar de laatste pagina kijkt.
Het begint al met ik wil wat weten over fokken maar ik ga echt zelf niet fokken hoor!
Blijkt toch fok plannen te hebben maar beweert bij hoog en bij laag dat de hond nog lang niet loops is dus dat duurt nog wel een half jaar. Net als in een soap duurt een halfjaar bij haar echter maar een paar weken en is de hond al snel loops.
Dit hindert nog niet want ze wordt pas gedekt als ze onderzocht is op hd en als dit niet goed is dan wordt ze niet gedekt.
Reu eigenaren trekken zich terug geschrokken van de publiciteit. Geen noot op mp staan er genoeg die het voor een paar centen wel doen. Als hij maar een stamboom heeft. Ze is nu loops de foto's zijn gemaakt waarvan ze zeker weet dat ze goed zijn want ze heeft erg veel verstand van het ras dus kan ik haar best wel laten dekken bij deze mp reu.
Dat zo'n reu heel makkelijk ziektes overbrengt (net als onveilige sex bij mensen dat kan) denkt ze maar niet bij na zek betaalt €200,-- per dekking bij deze reu een beetje een rr nest levert toch al gauw 8 pups op dus tel uit je winst.
Uitslag van de foto's komen terug en blijken niet goed. Ze houd er verder haar mond over want de hond is al gedekt en dan kan ik de pups aan de straatstenen niet meer kwijt.
Ze maakt nu iedereen wijs dat Sara leeg is gebleven en zet haar op mp onder een andere naam b.v. seila of zo iets. Pups worden geboren rond 10 mei.
En mocht Sara echt leeg zijn gebleven dan zou ik haar laten testen op de sexueel overdraagbare ziektes die zich bij honden voor doen. Shirley zou dat niet doen denk ik. Ze heeft tenslotte al een mislukte dekking moeten betalen en dan de eventuele medische kosten die dit dan weer met zich mee brengt. Dan maar liever Sara zelf op mp kan ze daar in iedergeval nog een paar centen voor vangen.
Nog wel even een goede smoes verzinnen van ik ben plotseling alergisch of ik ga volledig werken en het is zo zielig dat Sara dan alleen is.
Geloof dat ik deze Soap nu behoorlijk chronologisch heb op geschreven. O sorry even voor Shirley dit betekend in de juiste volgorde.
Het is jammer dat er af en toe zo raar gereageerd wordt hier.
Shirley is een lieve meid die alles voor haar hond over heeft.
Volgens jullie mischien niet.maar het is toch echt zo.
ilona schreef:Ik kan jullie mededelen dat sara echt leeg is.
Sara wordt niet meer gedekt
en vooral niet na deze uitslag van de foto's
Het is jammer dat er af en toe zo raar gereageerd wordt hier.
Shirley is een lieve meid die alles voor haar hond over heeft.
Volgens jullie mischien niet.maar het is toch echt zo.
sorry, maar als je zo omgaat met het willen van een nest, heb je echt niet alles voor je hond over.
ik zeg absoluut niet dat shirley niet van sara houdt, maar in dit geval denkt ze toch vooral aan haarzelf en niet aan het welzijn van moeder of pups.