Jeroen Jan-Willem schreef:Tsssk.. zonder bronvermelding?!M@scha schreef:ik zet hem in mijn onderschrift!
dat is niet netjes zonder toestemming
Moderator: moderatorteam
Jeroen Jan-Willem schreef:Tsssk.. zonder bronvermelding?!M@scha schreef:ik zet hem in mijn onderschrift!

Try me..Mizzsylver schreef:hehe eindelijk iets waar ik wat mee kanSafari schreef:Fantasy![]()
met overlap naar filosofie
![]()
zoals de wetten van de magie
![]()
![]()
zul je zien dat JJW ze niet gelezen heeft
Safari schreef:Jeroen Jan-Willem schreef:Tsssk.. zonder bronvermelding?!M@scha schreef:ik zet hem in mijn onderschrift!echt niet

Da's voor mij alweer wat jaartjes geleden.Safari schreef:volgend jaar wil ik nou eindelijk eens naar Castlefest of de elf fantasy fair.
Omdat ze serieus aan het rellen zijnSannePP schreef:Ik heb alleen blz 1 en 21 gelezen. Waarom is dit topic zo lang?
Is het een aanrader om alles te lezen, of staat er ergens een samenvattig?Miranda schreef:Omdat ze serieus aan het rellen zijnSannePP schreef:Ik heb alleen blz 1 en 21 gelezen. Waarom is dit topic zo lang?
Jahoor, dat heb ik prima helder. Vandaar ook dat ik de opmerking niet tig pagina's geleden al heb geplaastst (toen ook al steeds werd genoemd dat dit topic toch zéker meer pagina's moest houden). Maar het werd me nu een beetje te gortig met de kulberichten dus vond ik het wel waard om daar iets over te vermelden.Jeroen Jan-Willem schreef:Ik neem aan dat jij helder hebt dat ook het bevestigen hiervan koren op de molen zal zijn van diezelfde trol.Zamunda schreef:Ik vind het inhoudelijke en gezellige geklets in dit topic leuk hoor, daar gaat het mij dus ook niet om, maar hebben jullie nou echt niet door dat jullie met het plaatsen van kulberichten - puur om maar meer pagina's te krijgen hier - net zo goed de trol aan het voeden zijn?
OmdatSannePP schreef:Ik heb alleen blz 1 en 21 gelezen. Waarom is dit topic zo lang?
Lang niet bij iedereen, hoorJeroen Jan-Willem schreef:Omdat
(a) Miranda hier erg goed ligt,
Samenvatting tot heden:SannePP schreef:Is het een aanrader om alles te lezen, of staat er ergens een samenvattig?
Miranda schreef:Lang niet bij iedereen, hoorJeroen Jan-Willem schreef:Omdat
(a) Miranda hier erg goed ligt,![]()
Maar ze zijn gewoon aan het leuteren, Sanne. Ik maakte een grapje
SannePP schreef:Miranda schreef:Maar ze zijn gewoon aan het leuteren, Sanne. Ik maakte een grapje![]()
ik was al op blz 7!!!
![]()
![]()
Da's op zich nooit mijn prioriteit geweest, maar het is fijn voor de mensen die zich erover opwonden.ranetje schreef:In ieder geval is dit topic langer en zal ook langer blijven dan het relropic.
Er zijn wel twee dingen juist aan het gebruik van deze thread: wat ik inhoudelijk zegt, zegt wel degelijk veel over mij, en hoe ik verder reageer eveneens.ranetje schreef:Wat dat betreft kan het verdere contact ook gewoon in topics op de rest van het forum
Graag gedaan.ranetje schreef:Dank voor de samenvatting JeroenIk heb 10 pagina's gemist, maar ik laat het maar zo
Linkjes?Célie schreef:Volgens mij heb je heel wat serieuse reacties genegeerd
Dat staat wel buiten kijf..Célie schreef:Halloooooooo tis jouw topic en jouw samenvatting
Hè, jammer... Begreep nu net dat men wou rellen in dit topic...Jeroen Jan-Willem schreef:Dat staat wel buiten kijf..

Ja, begint het te lopen, stoppen ze weerHabibi schreef:Hè, jammer... Begreep nu net dat men wou rellen in dit topic...Jeroen Jan-Willem schreef:Dat staat wel buiten kijf..
Dan moeten we eens meeten! Ik ben er met 99% zekerheid van overtuigd dat ik volgend jaar Arcen ga doenSafari schreef:Ik durf niets meer te plaatsen hierJeroen Jan-Willem schreef:@Safari: Meta-onderwerpen zoals het vergelijken van verschillende soorten moderatiebeleid doe ik trouwens ook.een boze Mascha wil je niet
![]()
Fantasy![]()
![]()
![]()
en volgend jaar wil ik nou eindelijk eens naar Castlefest of de elf fantasy fair. Ben gister toevallig een kostuum tegen gekomen dat ik daarvoor kopen wil. Nou ja ik zag gewoon iets dat ik altijd al heb willen hebben en dan is Castlefest het excuus om het te kopen
Huh? Waarom???flamme schreef:Even iets heel anders.
Misschien vinden jullie het onnodig hoor en praat ik voor mijn beurt maar misschien zou je het fijn vinden als je in de veteranenhoek kunt Jeroen?
Ik weet dat het normaal even duurt. Maar ehm nou ja, normaal zou ik jullie niet direct willen noemenen helaas zeker jullie omstandigheden niet.
LeukLemuria schreef:Dan moeten we eens meeten! Ik ben er met 99% zekerheid van overtuigd dat ik volgend jaar Arcen ga doenSafari schreef:Ik durf niets meer te plaatsen hierJeroen Jan-Willem schreef:@Safari: Meta-onderwerpen zoals het vergelijken van verschillende soorten moderatiebeleid doe ik trouwens ook.een boze Mascha wil je niet
![]()
Fantasy![]()
![]()
![]()
en volgend jaar wil ik nou eindelijk eens naar Castlefest of de elf fantasy fair. Ben gister toevallig een kostuum tegen gekomen dat ik daarvoor kopen wil. Nou ja ik zag gewoon iets dat ik altijd al heb willen hebben en dan is Castlefest het excuus om het te kopen
Izzy mag dan ook verkleed als het niet te warm is
Ik ook! Was vroeger fanatiek fair-ganger, heerlijk al die fotograven, goed voor je egoSafari schreef:Leukman vind het niets en ik vind zoiets geweldig
Edit: Daar had ik ook al aan gedacht Flamme.
Ik ook! Was vroeger fanatiek fair-ganger, heerlijk al die fotograven, goed voor je egoSafari schreef:Leukman vind het niets en ik vind zoiets geweldig
Edit: Daar had ik ook al aan gedacht Flamme.
Omdat Miranda dood gaat. Dat kan nog een jaar duren ( en hopelijk langer) maar ook maar 3 maanden. Over 3 maanden kan Jeroen nog steeds niet "legaal" in de veteranenhoek en ik kan me voorstellen dat de behoefte er wel is om zelf te reageren. Dan, maar misschien ook nu al wel.Marion. schreef:Huh? Waarom???flamme schreef:Even iets heel anders.
Misschien vinden jullie het onnodig hoor en praat ik voor mijn beurt maar misschien zou je het fijn vinden als je in de veteranenhoek kunt Jeroen?
Ik weet dat het normaal even duurt. Maar ehm nou ja, normaal zou ik jullie niet direct willen noemenen helaas zeker jullie omstandigheden niet.
Denk dat Jeroen sowieso wel mee kan lezen in de vethoek, en ik denk ook dat alles wat daar door Miranda wordt verteld, ook tussen hen beiden al besproken is hoor.
Ik zou het echt heel erg raar vinden, al Jeroen nu toegelaten zou worden tot de vethoek.
En dat hadden we nog niet eerder aan de hand hier op het forum???flamme schreef:Omdat Miranda dood gaat.