wenmart20 schreef:Paardenvlees komt mn huis niet binnen haha..
Maar ik verwacht m morgen.
Dus ik zorg dat ik morgen al reepjes kipfilet heb liggen en koolvis.
Dat wil ik als eerste gaan proberen.
Alleen helaas heb ik geen schuur of bijkeuken waar ik het in kan drogen.
Dus ik moet het echt bij het raam zetten of onder de afzuiger.
En aangezien de afzuiger tegen de slaapkamer wand hangt kan ik die niet snachts laten draaien haha
Waarom niet? Ben je een paardenliefhebber? Paardenvlees is in veel gevallen het "eerlijkste" vlees dat je kunt kopen

En daarnaast ook nog eens mager en gezond
Ik heb trouwens ook geen bijkeuken of schuur dus onze droger staat altijd gewoon in de huiskamer, we hebben ook geen afzuiger, alleen een centraal afzuigsysteem maar zolang we er geen pens in doen gaat het best met de lucht. Lams-kvv is trouwens wel echt te goor om te ruiken maar verder is alle geur met een paar uur wel weer weg hier
Fizgig schreef:Ik heb trouwens nog een goeie tip, bij de ah verkopen ze biefstukjes, 2 voor 2,50 in de diepvries. Als je die een uurtje in de koelkast zet, is het het makkelijk flinterdun te snijden voor in de droogmachine. Het viel me op dat toen ik dat klaar had, er veel meer vlees over was dan van kipfilet. Ik had een hele zak vol beefjerkey!
Ah leuk, die ga ik ook proberen!!
sirene schreef:Ik heb gisteren zulke leuke dingetjes gemaakt!
Banaan, kiwi en appel omhuld met kipfilet en zalm. De honden smullen ervan!
In Tsjechië verkochten ze dat heel veel, nu zag ik het gisteren ook bij de AH, banaan met kipfilet. Dus nu zelf gemaakt. Het wordt alleen niet zo mooi als in die zakjes want zij gebruiken gelatine ofzo om het zacht en mooi te houden.
Dat ligt aan de manier en duur van drogen en verpakken weet ik van mijn vorige werk, ik betwijfel of er echt iets aan toegevoegd wordt hoor?
Heb je een fotootje hoe je creaties eruit zien? Ben wel benieuwd! Je mag ook wat naar je honden hier opsturen natuurlijk, past wel door de brievenbus
Hilly45 schreef:Gister gerookte Sam in snippers er in gedaan.................. Sam bleef in de keuken......

Arme Sam!!!