Geplaatst: 24 jan 2008 22:57
dan hebben we er nog 2 nodig en dan hebben we een team. Denk dat Bo en Daan elkaar heel goed kunne aanvullen, de grote en de kleine.
goed gemiddelde en ze kennen elkaar alkiki78 schreef:dan hebben we er nog 2 nodig en dan hebben we een team. Denk dat Bo en Daan elkaar heel goed kunne aanvullen, de grote en de kleine.
Erg jammer.cunos schreef:Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Het gebied waar we dit jaar heen gaan is het nationaalpark het Drents-Friese wold. De inschrijving start op 21 maart. Kosten dit jaar zijn 62,50 per persoon. Groep grootte minimaal 4 maximaal 8 deelnemers. Dit jaar dus geen groepen kleiner dan 4 en losse deelnemers. Extra honden 2/3de van het aantal deelnemers per groep, dus bij 4 deelnemers 2 honden ,5 deelnemers 3 honden, 6 deelnemers 4 honden, 7 en 8 deelnemers 5 honden.
Definitieve inschrijving gaat op volgorde van betaling en we doen geen voorreservering. We hebben waarschijnlijk een luxe probleem dit jaar, omdat er al 5 teams zich hebben gemeld die graag voor de eerste keer meewillen doen dit jaar plus de teams van vorig jaar die al aangegeven hebben er weer bij te willen zijn. Het aantal deelnemende teams blijft zoals eerder ongewijzigd op maximaal 24 staan. Maar dit alles komt half februari ook op de website te staan.
We hebben dit bepaald om dat we op niet commercieele basis de dogtrail willen organiseren. Dus het moet kostendekkend zijn. Daarom zijn kleine groepen niet rendabel. En de extra inkomsten moeten uit de kantine komen. Dus dames geen drank mee maar gewoon bij ons nuttigen.
maak gewoon een team van 4 meis, dat kan best met jullie honden ,je weet nu hoe het gaat, ik zou het leuk vinden als je er weer bij wasestelle schreef:Erg jammer.cunos schreef:Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Het gebied waar we dit jaar heen gaan is het nationaalpark het Drents-Friese wold. De inschrijving start op 21 maart. Kosten dit jaar zijn 62,50 per persoon. Groep grootte minimaal 4 maximaal 8 deelnemers. Dit jaar dus geen groepen kleiner dan 4 en losse deelnemers. Extra honden 2/3de van het aantal deelnemers per groep, dus bij 4 deelnemers 2 honden ,5 deelnemers 3 honden, 6 deelnemers 4 honden, 7 en 8 deelnemers 5 honden.
Definitieve inschrijving gaat op volgorde van betaling en we doen geen voorreservering. We hebben waarschijnlijk een luxe probleem dit jaar, omdat er al 5 teams zich hebben gemeld die graag voor de eerste keer meewillen doen dit jaar plus de teams van vorig jaar die al aangegeven hebben er weer bij te willen zijn. Het aantal deelnemende teams blijft zoals eerder ongewijzigd op maximaal 24 staan. Maar dit alles komt half februari ook op de website te staan.
We hebben dit bepaald om dat we op niet commercieele basis de dogtrail willen organiseren. Dus het moet kostendekkend zijn. Daarom zijn kleine groepen niet rendabel. En de extra inkomsten moeten uit de kantine komen. Dus dames geen drank mee maar gewoon bij ons nuttigen.
Zou dolgraag weer mee willen doen, volgens mij waren wij vorig jaar het enige team met maar 2 man in het team, de rest allemaal 4 of meer. maar kan er naast zitten.
Ik snap het ook wel hoor.
Felix schreef:Kan je ook 'alleen met je hond' mee doen ?![]()
Zie dat hele groeps gebeuren niet zo zitten namelijk
Ik ga idd wel even rondvragen.yamie schreef:maak gewoon een team van 4 meis, dat kan best met jullie honden ,je weet nu hoe het gaat, ik zou het leuk vinden als je er weer bij wasestelle schreef:Erg jammer.cunos schreef:Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Het gebied waar we dit jaar heen gaan is het nationaalpark het Drents-Friese wold. De inschrijving start op 21 maart. Kosten dit jaar zijn 62,50 per persoon. Groep grootte minimaal 4 maximaal 8 deelnemers. Dit jaar dus geen groepen kleiner dan 4 en losse deelnemers. Extra honden 2/3de van het aantal deelnemers per groep, dus bij 4 deelnemers 2 honden ,5 deelnemers 3 honden, 6 deelnemers 4 honden, 7 en 8 deelnemers 5 honden.
Definitieve inschrijving gaat op volgorde van betaling en we doen geen voorreservering. We hebben waarschijnlijk een luxe probleem dit jaar, omdat er al 5 teams zich hebben gemeld die graag voor de eerste keer meewillen doen dit jaar plus de teams van vorig jaar die al aangegeven hebben er weer bij te willen zijn. Het aantal deelnemende teams blijft zoals eerder ongewijzigd op maximaal 24 staan. Maar dit alles komt half februari ook op de website te staan.
We hebben dit bepaald om dat we op niet commercieele basis de dogtrail willen organiseren. Dus het moet kostendekkend zijn. Daarom zijn kleine groepen niet rendabel. En de extra inkomsten moeten uit de kantine komen. Dus dames geen drank mee maar gewoon bij ons nuttigen.
Zou dolgraag weer mee willen doen, volgens mij waren wij vorig jaar het enige team met maar 2 man in het team, de rest allemaal 4 of meer. maar kan er naast zitten.
Ik snap het ook wel hoor.
Zie eerder geplaatste informatie hier of bezoek even onze website. www.dogtrailcunos.nlFelix schreef:Felix schreef:Kan je ook 'alleen met je hond' mee doen ?![]()
Zie dat hele groeps gebeuren niet zo zitten namelijk
uhm jahaaa reuen zat alleen degene die ik ken met reuen, die zijn weer lastig met andere reuen.kitty2 schreef:reuen zijn toch best te regelen?
wij doen mee met ratjetoeCarma schreef:Ik sta samen met mijn teamgenoten ingeschreven onder team "hondsdolheid". Wie doen er nog meer definitief mee?
Jeannettebo schreef:wij doen mee met ratjetoeCarma schreef:Ik sta samen met mijn teamgenoten ingeschreven onder team "hondsdolheid". Wie doen er nog meer definitief mee?
hoe raad je hetCarma schreef:Jeannettebo schreef:wij doen mee met ratjetoeCarma schreef:Ik sta samen met mijn teamgenoten ingeschreven onder team "hondsdolheid". Wie doen er nog meer definitief mee?
Leuke naam! Omdat jullie een "van alles wat" team hebben?